srijeda, 8. prosinca 2010.

Zimski ugođaj!

Iako su temperature iznad nule i više sliče proljeću negoli zimi, ipak je sigurno da će zima stići, a ja vam je donosim u svojim radovima!
Prvi rad bi bio nekakav dvorac u snijegu, a radila sam ga na laminatu decoupage tehnikom+raspucavanje krakle lakom.

Ovo sam također radila na laminatu decoupage tehnikom, pri dnu sam nanijela cres deco za imitaciju snijega koji sam posipala šljokicama žute boje, jedva se vide, ali se lijepo svjetlucaju kao snijeg! Cres deco sam dodala i na grane bora i na krov kućice, a nebo sam doradila kistom i to crnom, bijelom i sivom bojom i malkice svjetlucavih šljokica!

Bor sam radila na keramičkoj pločici i tu sam svašta eksperimentirala! Na mjestu gdje je bor prvo sam razmazala malo deblji sloj akrilnog kita, pa sam vrućim ljepilom napravila obrise grana koje sam pobojala tamno zelenom bojom i crvenim gliterom sam dodala crvene kuglice ili lampice na boru (može biti jedno i drugo). Oko borića sam bojala, odnosno sjenčala, bijelom, crvenom i crnom bojom i to u nekoliko slojeva, nekolio dana, dok nisam na kraju dobila neke zgužvane efekte :))) U rupice pri vrhu stavila sam ukrasne kuglice koje su ustvari otraga povezane tankom žicom da se može okačiti na zid!

I zadnji rad koji mi se čini nekako nedovršen ili kao da mu nešto fali! Ne znam, šta vi mislite, šta mu fali ili što sam tu "sfulala"? Ideja mi je bila dobra, super je krenulo, a kad sam kao dovršila, to nije bilo to što sam zamislila!

Broj komentara: 18:

kiselbri kaže...

Amiga, que belleza de trabajos. Tienes unas manos mágicas!!
Que bonito luce todo acompañado de la nieve.!
Felicitaciones !
un besito.

mihaela kaže...

prva dva rada su mi zakon :))) osobito drugi :))))

Anonimno kaže...

Bravo Sanja krasni su ti ovi radovi!
Pusa.

Tina kaže...

prekrasni radovi,al ona prva dva su mi naj naj

Lenka kaže...

Izuzetno lepe slikice, i jako mi je interesantan ovaj eksperiment sa borom :D

Karmen kaže...

Prava zimska idila. Jako mi se sviđaju tvoji radovi. Pozdrav

jasna kaže...

I meni su ova dva prva rada jako lijepa, baš prava zimska.A s anđelom baš i nemam ideja.Ja bih ga vjerojatno trodimenzionirala,barem jedno krilo pa bi se to istaklo.

Lilly... kaže...

Ovaj prvi rad me osvojio, premda mu i ostali mogu sati uz bok! Svaka čast! Sviđa mi se! :)

Mare kaže...

prva slika prefenomenalna!!....divan motiv a crackle se super uklopio:))..
na drugoj slici je jedna od meni najdražih zimskih salveta,podsjeća me na "badnju noć"....sa snijegom na borovima i na dnu izgleda odlično....
anđeo mi je dobar i ne bih na njemu ništa dirala......možda samo izgleda malo blijedo uz ostala tri rada ali mislim da sam za sebe izgleda odlično....
a grana je živi dokaz da si ti rođena za eksperimentiranje i kemijanje.)))....odlično izgleda a ove dvije cice ups kuglice su mi presladak detalj:))....
moram ostaviti mjesta i drugima,ako ovako nastavim ispunit ću cijeli prostor za komentare:))))....
bokić-cmokić:))...

Jasminka kaže...

I meni su slike sa snijegom posebno lijepe. Nastavi i dalje eksperimentirati. Pozdrav, Jasminka.

Tatjana kaže...

Baš su ti dražesni ovi zimski radovi.A najvviše mi se sviđa boor na pločici!!!Prava zimska idila.

kaća kaže...

divni radovi draga sanja,predivni,bravoooooo!!!pusaaaa!!!

Pipi kaže...

Nekako mi je poznato sve ovo odnekud. Mislim na eksperimente. Samo da se setim odakle...aaaaaaaaaaa pa da pa ja tako sve vrtim, muljam, izmisljam, okrecem, preokrecem..hehehehe. Pa tako se to i radi. Sta te to zbunjuje, tako se postaje profi. Ja nisam ni od kud nista kopirala, mastam, mastam, pa krenem, pa preokrenem i tako to. Ideje znaju dolaziti i u snu. To znaci da si dobar stilista, dobar moderator, dobar majstor, dobar stvaralac. Bravo Sanja, sve je prelepo i sto rece Mare, da ostavim malo mesta jos nekome, a sto se tice Pipistrelca- mog muza...ne bude li miran i poslusan stvarno cu mu isplesti prste..mozda i usta...hehehhe...kisssss

eda kaže...

Meni je ovaj anđelčić prekrasan, baš mi djeluje elegantno i baš ništa ne bih na njega "mazala"...
A ove prve dvije, mmmm, prelijepe...

Biljana kaže...

Obozavam zimske motive, radovi su ti preprelijepi:)
Pusa

Janja kaže...

Čudoviti izdelki, z veseljem sem jih pogledala. Lp

tatjana kaže...

jako lijepi radovi...
broj jedan me očarao... ali me onda nakon toga broj dva ostavio bez daha! :) motiv je prekrasan! tako zamišljam Badnje veče! :)))
Što se anđela tiče... ja bi možda još samo dodala nešto svjetlucavo na krila... :)

Maite - vitoma kaže...

Ya sabes lo que opino, te creces día a día, magnifico trabajo.