petak, 10. prosinca 2010.

Victorian ladies!

Lijepe dame iz nekih prošlih vremena našle su se i na mojim radovima :)))
Postupak rada:
Laminat se pokazao kao savršena drvena podloga za slike, jer je lagan i može se izrezati na veličinu koja vam odgovara (ukoliko ima utore sa strane potrebno ih je pokitati kitom za drvo), otraga se stavi vješalica (ja stavljam onaj trokutić sa okruglom tkaninom koju mogu zalijepiti za podlogu),  a može se i uramiti! 
Motiv ove ljepotice sam isprintala na bijeli rižin papir, a čupkala sam ga prstima iako sam negdje pročitala da se to ne preporuča sa rižinim papirom zbog niti koje ima u sebi, ali to je baš ono što sam htjela, da neke niti budu izvučene!
Prvo sam sve obojala bijelom bojom i pričekala da se posuši.
Olovkom sam iscrtala područje gdje će ići motiv koji sam zatim pomoću lak-ljepila za decoupage aplicirala na podlogu. Oko motiva sam nanijela Step 1, a nakon pola sata i Step 2. Nakon što se sve posušilo utrljavala sam spužvicom, a zatim i mekanom krpicom "Bronze powder". Sve sam dodatno zaštitila sjajnim lakom!
Kako vam se sviđa?

Decoupage tehnika na keramičkoj pločici i Step 1+Step 2. Pločicu sam obojala bijelom bojom u dva sloja,  lak-ljepilom aplicirala ovu prekrasnu salvetu dama u društvu gospode i nanijela Step 1 pazeći da bude ravnomjerno nanijet posvuda, pa kad se osušio ali ne do kraja, nego kad je još malo ljepljiv na dodir (cca 1/2 h) nanosila sam Step 2 i to obilnije nego Step 1. U pukotine sam utrljavala "Silver Powder"!


Do slijedećeg čitanja, toplo vas pozdravlja,

Broj komentara: 12:

Anonimno kaže...

Prekrasno Sanja!!!
Ti si sve bolja i bolja!
Pusa i ugodan vikend.

Biljana kaže...

Meni se dopada, izgleda fantasticno, bas mi se svidjaju ove viktorijanske gospodje:)
Bravo Sanja, pusa

Magia da Inês kaže...

♥♥ Olá, amiga!
✿ ܓܓ Passei para uma visitinha!
ܓܓ ✿ Amei a delicadeza do trabalho...
Bom fim de semana! ♥♥
Beijinhos.
♥♥ Brasil
✿ ܓܓ ✿

Lenka kaže...

Ovo je božanstveno :D

arba kaže...

Oduševljena sam!! Postajem tvoj sljedbenik..

mihaela kaže...

prekrasno :)))

kaća kaže...

majstorski si ovo napravila,odusevljena sam i radovima i motivima,predivno!!!pusaaa!!

Maite - vitoma kaže...

Me encantan.
Bss.

Tina kaže...

radovi su odlični! prvi mi se sviđa jer su pukotine sa strane a ne preko cijelog motiva. drugi rad mi je super zbog motiva kojeg sam negdje vidjela u splitu i od tad vise nigdje....

Tatjana kaže...

Ovo je draga Sanja odlično i jako lijepo i jako victoriansko i jako mi se sviđa.Jako i točka!

Tanema kaže...

svaka čast! prekrasno!

Anonimno kaže...

Draga Sanja!
Zanima me mogu li na profile dječjeg ormara (materijal iverica) ovom tehnikom aplicirati djetetove fotografije i moram li slike printati na rižinom papiru ili mogu na običnom? Puno hvala!