subota, 20. studenoga 2010.

Pripreme traju!

Svježe, najsvježije iz današnje kućne radionice!
Vrijeme radnje: subota od 9,30h i još uvijek traje :)))
Prvo smo ja i Željko popili nekoliko litara crnog napitka, malo smo se trovali nikotinom, pa je došla naše sunčeko Mihaela (koje kroz tjedan nema jer je na faksu) koja je, po običaju, negodovala zbog naše ovisnosti o nikotinu, pa smo malo blabla blabla i ona je otišla učiti, a nas dvoje smo prionuli na posao, svaki na svoj što ćete vidjeti iz priloženih fotki koje je Mihaela napravila u pauzi od učenja.
Željko nešto radi s drvom, teše, dubi, brusi, pirografiše...naime, radi na drvenim križevima s motivom pletera koji će biti ukomponiran u skulpturu, nazovimo to kućni oltar, a sličan je nekad daaavnooo imala svaka kuća, ispod njega se palila svijeća, tu je stajala i sveta voda te se svakodnevno molilo. Kao član braniteljske zadruge "Skulptura"  priprema se za svoju prvu likovno-kiparsku koloniju koja će biti u prosincu.
Sanja je radila svašta, porazmetala se posvuda, a onako usput se kuhao i ručak, pa se jelo "na rate", juha-odmor, glavno jelo-odmor, kolač-nije ga bilo, al je dostupan desert - "Kraš napolitanke"  :))))
Gledjući vaše postove kako se pripremate za Božić i već ste svašta lijepo napravile, dobila sam inspiraciju da i ja krenem s pripremama. No, to su samo pripreme, jer ne znam šta će na kraju biti od svega što sam započela!
Prva fotografija je nekakav specijalni efekt koji je Mihaela upotrijebila slikajući jednu moju kreaciju, a o kojoj se radi, malo kasnije.
3, 2, 1 ... kreni!

Stol u rasulu (nadam se da ništa od priloženog nije završilo u našem ručku)


Vjenčići za vrata ili sl. od vrbovog pruća dodatno sam omotala špagom, a šta dalje još ne znam!

Vjenčići od cvijeta koji se zove "Isusova kruna" a koji sam vam pokazala kad je bio u cvatu!
Jedan je i posprejan u bijelo....šta i kako dalje još smišljam...

Bakrena žica koju mi je ustupio na korištenje moj suprug, tnx...
 ja sam odlučila da ću s njom napraviti kugle koje se još mogu na svakakve načine ukrasiti!
U sredinu se može staviti puževa kućica...ili bilo što drugo

ili više puževih kućica...
kad mi se više nije dalo raditi kugle, napravila sam jedan mali cvjetić i jedan veći cvijet, onako bezveze, 
jer me je totalno obuzela ta žica (sigurno ću je sanjati)
Češeri i kesteni su obojani i čekaju svoje mjesto u nekom mom aranžmanu,
 a na bojanje još nestrpljivo čekaju orasi i lješnjaci!

Morala sam probati!!! Ovo već dugo želim, kao što već dugo želim sašiti poklon vrećicu kakvu mi je Mare poslala na poklon, al nikako da dođe na red. Naime, radi se o cvijetu od najlon čarapa! Hoću najlon čarape u svim bojama!!!! Nije bogzna što, al za početak sam zadovoljna :))) Sve što vam treba je savitljiva žica, ja sam i tu koristila bakrenu, podrapane najlon čarape i obični konac, a dalje mašti na volju od čega će biti stabljika, latice itd.
...evo, može biti i kao ukras na vrhu moje kugle
Yeeeees, konačno puževe kućice!!!! No, njih sam radila jučer na večer i bila sam jako happy!!!! Znate da ih obožavam :)))


Na ovima mi je Željko probušio malu rupicu, pa sam provukla ukrasni konac 
i to će biti moje kuglice za bor!!!!

A sad konačno, ono na čemu radi Željko!!!
Ovo je djelić njegovog alata!
i on u izradi


To je to. The end! Vi bi još? Ili ipak ne?
Nadam se da sam vam dala inspiraciju kao što je vi meni svakodnevno dajete.
Puse svima koji su bili tu,

Broj komentara: 11:

kreativka kaže...

super su ovi radovi od žice, puževe kućice su me baš dojmile morat ću i ja u nabavku koje pa da probam ukrasit, super su ti....lijepi pozdrav.

Pipi kaže...

Super su pripreme, bice tu svega i svacega, vidim ja. Jedva cekam da vidim jos. Mogu samo da zamislim. A da znas da dajes inspiraciju, ja se ubi od posla i idem jos raditi. I moj sin je na faksu u Zirichu i vikendom dolazi kuci. Nekako mi je poznata ta guzva. Pa mame jos peru ves, peglaju i posalju za citavu nedelju. Ne bih ja to, morao bi sam to sebi da sredi, ali on jos dodatno vikendom radi punom parom kao profesor, pa se mora razumeti to. I sad dosta uobrazice nam se deca, hehheh, pusa za sve vas.

cadouri-handmade kaže...

Wonderful!Elena

Tatjana kaže...

Ajme koliko toga,a sve redom originalno.Bakrena kugla me osvojila..

eda kaže...

Kod tebe se dobro zahuktalo, uopće ne sumnjam da će konačan ishod biti izvrstan.. tvoj kreativni stol mi mami osmjeh na lice, već vidim jutarnje postavljanje stola, pa večernje pospremanje i tako iz dana u dan... joj da je imati jednu radionicu...
A tvoji pužići su već legendarni, mislim da će biti savršeni božićni ukrasi.. želim ti puno inspiracije za završetak ukrasa i, naravno, Željku puno uspjeha..

jasna kaže...

Vrijedna ko pčelica.

kiselbri kaže...

thanks to the step by step.. and wonderful work.!!
Un saludo amiga !

Biljana kaže...

Ne da si se pripremila, vec si se pocela i zahuktavati: vjencic od cvijeta je tako lijep, jednostavan, super mi je bez icega; kugle od bakrene zice i tvoja mastovitost, nemaju kraja; a tek tvoje puzeve kucice, prekokrasne su i bit ce fantastican ukras na tvom boru.
Svaka cast Sanja, pusa

Veronika kaže...

Pohvale cijeloj obitelji... Kod vas se već osjeti taj Božićni duh...

Sandra kaže...

Draga Sanja
Mnoge ideje za odmor! Voljela sam naslikao puž, vrlo originalno!
I to je prekrasan križ uklesan lijepi zanat, moje čestitke na kreator.
Topli pozdrav,
Sandra
Escuchar
Leer fonéticamente

Branka......... kaže...

Prekrasno i duhovito napisan post koji sam sa zanimanjem pročitala...a radovi su ono....M R A K. Pozdrav