nedjelja, 21. studenoga 2010.

Dovršeni aranžmani - 1. dio!

U prošlom postu sam vam pokazala kako se zahuktala radna atmosfera u mom domu, ali kad te krene, ne može se stati, pa su tako neki vjenčići i aranžmani gotovi! Još imam neke ideje, ali vidjet ću dal ću stići i imati inspiracije, no, najvažnije da sam napravila dio koji je namijenjen kao mali dar mojim dragim prijateljicama!
Koristila sam uglavnom prirodne materijale - znate već da sam luda na te eko stvari, ali volim ja i sve drugo, što god mi dođe pod ruke!
Da se ne ponavljam, vidjele ste sve u prošlom postu što sam i s čime radila, al sam i dodavala kako mi je šta zatrebalo, pa sam koristila slamu, kukuruzovinu, otpadne komadiće drva, brezu, koru, aaaaa, ne mogu se sveg ni sjetiti, zavirite same u moje aranžmane!













...nastavak aranžmana u slijedećem postu...
Voli vas,
Objavi komentar