nedjelja, 21. studenoga 2010.

Dovršeni aranžmani - 1. dio!

U prošlom postu sam vam pokazala kako se zahuktala radna atmosfera u mom domu, ali kad te krene, ne može se stati, pa su tako neki vjenčići i aranžmani gotovi! Još imam neke ideje, ali vidjet ću dal ću stići i imati inspiracije, no, najvažnije da sam napravila dio koji je namijenjen kao mali dar mojim dragim prijateljicama!
Koristila sam uglavnom prirodne materijale - znate već da sam luda na te eko stvari, ali volim ja i sve drugo, što god mi dođe pod ruke!
Da se ne ponavljam, vidjele ste sve u prošlom postu što sam i s čime radila, al sam i dodavala kako mi je šta zatrebalo, pa sam koristila slamu, kukuruzovinu, otpadne komadiće drva, brezu, koru, aaaaa, ne mogu se sveg ni sjetiti, zavirite same u moje aranžmane!













...nastavak aranžmana u slijedećem postu...
Voli vas,

Broj komentara: 14:

Tina kaže...

aranžmani su predivni! bravo!

Maite - vitoma kaže...

Has colgado unos trabajos diferentes a lo que estamos acostumbrados, a mi personalmente todo lo que veo nuevo me gusta. Sigue con esa creatividad, es un placer visitarte.
Besos.

Anonimno kaže...

Jakosu ti lijepi aranžamani, stvarno si se potrudila, bravoo!!!

danijela2202 kaže...

Odlično!!Volim pogledati tvoje radove,pokupim i koju ideju.Pusa i pozz!!

danijela2202 kaže...

I zaboravih ...nagrada na mom blogu za tebe!!!

Marta kaže...

Preciosos trabajos.
Besitos desde España

ina kaže...

izvrsni su, topli lijepi ,božićni
dobro došla u klub mojih sljedb.

Anonimno kaže...

Prekrasni su. vidi se da su rađeni s ljubavlju.

Tatjana kaže...

Svi lijepi,ali...šiška na brezi(ako ne griješim)...divan,jednostavan,čaroban!

eda kaže...

Joj, Sanja, kako su ti lijepi!! Baš će se prijateljice razveseliti... Pozdrav i daj nam još malo novih slikica:))

VolimBoje kaže...

Aranžmani su baš lijepi. Super je kad prirodne proizvode možeš uklopiti u neko malo umjetničko djelce.

Pipi kaže...

Coollll rekao bi moj sin. heeheheheh. Zakazana moja prodaja-izlozba za subotu u guzvi sam, drzite mi palceve. A danas popodne imam privatnu prodaju direkt. KIsssssssssss

Sanja kaže...

Hvala vam...hvala puno i krećem dalje!
Pipi, pa držimo palčeve cijelo vrijeme i čekamo tvoj izvještaj :)))
Danijela - pa ne mogu vjerovati da ti pokupiš koju ideju od mene...crvenim se da znaš :)
Eda, želju ću ti uskoro ispuniti sa još par skromnih aranžmana i još skromnijih mojih fotografija :)

kiselbri kaže...

Muy original tu trabajo!.. luce muy bonito.
Saludos amiga.