ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Aranžmani - 2. dio i nagrada :)

Nakon što sam dovršila još neke aranžmančiće, a materijala još imam na raspolaganju, sve mi se čini da će biti još jedan post - aranžmani - 3. dio! Vidjet ćemo, ništa ne obećavam, mogu samo obećati da ću ih još raditi, a vaše zanimanje za njih odredit će moju odluku da li ću još objaviti ili ne :)
(donja neobrađena drvena podloga je samo služila kao stalak za slikanje i ona nije dio aranžmana)







Ali, to nije sve!
Naime, Danijela me jako razveselila nagradom koju mi je dodijelila na svom blogu
Danijelin kutak! Hvala Danijela :)))
Ali, mogu slobodno reći da me istom nagradom razveselila i Biljana na svom blogu Biljanashabby - koja je svima s lijeve strane svog bloga dodijela tu nagradu, a ja sam se tu našla, jupiiii...hvala Biljana :)))


Ovaj puta ću se i ja poslužiti malim trikom (jer moram raditi aranžmane...kužite ne?) pa nagrađujem ovom nagradom sve blogerice koje u ovom postu ostave svoj komentar! Slobodno preuzmite nagradu i stavite je na svoj blog, a o vašem slobodnom vremenu ovisi da li ćete je proslijediti dalje!
Mah mah

Broj komentara: 14:

Mare kaže...

jupi uspjela sam!!!....
vrijednice jedna!!!....sad očekujem još da ožbukaš ovaj zid u pozadini:)))).....
slatki su ti svi aranžmani a bijeli sa zvjezdicama mi je najslađi:))))...
čestitam ti i na nagradi,apsolutno si ju zaslužia<3......
M...

Branka......... kaže...

Volim tvoju kreativnu raznolikost i rado te posječujem na blogu...jer si puna ideja, lijepih radova i što posebno volim ti si svoja..a za ovo ti mogu reči samo BRAVO

Biljana kaže...

Samo ti Sanja i dalje radi aranzmane, ovako napravljeni od prirodnih materijala uz tvoju mastovitost, ne mogu biti vec samo preprelijepi, bravo:))
Pusa

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ kaže...

Una idea fantástica.
Saludos desde Tenerife.

danijela2202 kaže...

Prava si vrijednica,kad stigneš sve to napraviti!?Pozz!

Pipi kaže...

Hajde sad dodji kod mene, ima se sta aranzirati za subotu, a ja ne znam sta cu pre. Hvala ti na lepim idejama, znam da mi neces zameriti ako nesto maznem. Pusaaaaaaaaa, samo ti radi i slikaj, i hvala za nagradu, malo sam vise u guzvi, ali bice jos toga. Kisssssssssss

Tatjana kaže...

Ovi su aranžmani kreativni 100% na kvadrat!Jako dobrih ideja sam se sada najela!

cadouri-handmade kaže...

Original!Elena

Karmen kaže...

Zaista si se potrudila i puno toga lijepog napravila. Čestitke na nagradi.

kiselbri kaže...

Que trabajos mas bonitos !!!
Preciosas ideas.
un abrazo amiga .

mihaela kaže...

mama pa nemrem vjerovati, sama si naslikala ovo? svaka čast! super ti je ispalo!!! inaće zadnje 3 slike su mi prekrasne, ono srćeko i dva viječića ispod vauuu :))))

Sanja kaže...

Aaaaa...lijepi i poticajni komentari...hvala vam :)))
Mihaela, eto snalazim se dok te nema :) Puse svima!

eda kaže...

Draga naša vrijedna Sanja, toliko predivnih aranžmana, a ti se pitaš hoćeš li objaviti i treći dio!! Pa jedva čekam da vidim nastavak, kod mene je trenutno kreativni "stop", ali kad vidim tvoje radove odmah bih nešto i ja radila... višak te tvoje energije malo curi kroz ove postove prema meni, hehe..

Good Ghost kaže...

jako lijepi aranžmani, svaki je poseban na svoj način, nagrada? OK. preuzet ću je i na isti način proslijedit dalje. U ove dane nam je sve oprošteno, pusa