petak, 19. studenoga 2010.

Jedan rad&jedan prijedlog!

Ovaj puta ću vam predstaviti samo jedan rad rađen na crijepu!
Radila sam ga tako da sam ga obojala u tamno smeđu boju, prelazila voskom po rubovima i mjestimice po cijelom crijepu, obojala ga bijelom bojom, lagano pošmirglala, aplicirala rižin papir, te sjenčala svijetlo plavom i bijelom bojom, te na kraju sve dodatno premazala zaštinim lakom...
...i konačan izgled...


E, a sad vam želim predstaviti jednu, za mene, novu zvijezdu, u mom kreativnom nebu, a to je Irna! Možete pogledati njen Picasaweb.google.com/irna i njene prelijepe mirisne platnene vrećice u duhu predstojećih blagdana, ali ne samo to, pa zato posjetite i njen blog Didi-mix!


Svima vama koji me čitate jedan mah mah do novog posta,

Broj komentara: 14:

kiselbri kaže...

Muy bonito trabajo. Ahora iré a conocer a Irna.
Un abrazo amiga !

Anonimno kaže...

Prekrasan rad jako mi se sviđa!!!

Ugodan ti vikend želim.

Deni kaže...

Sem dúvida um belíssimo trabalho,feliz fim de semana,bjus.

Tatjana kaže...

...predivan i prelijep i pre,pre,pre...

Pipi kaže...

Draga Sanja- vrednice nasa. Pa zar nije dovoljno i jedan rad ovako munjevitom brzinom? Hvala ti na divnim komentarima, svaka tvoja rec mi daje puno snage, radosti,veselosti. Hvala ti od srca. A crep, crep je odlicannnnnnnnnnnnn. Lepo ti sve objasnis, a ja ti sve to ne mogu ukapirati, jer ja zivim u nekom drugom svetu, ali zahvaljujuci vama, ja napravim razne kreacije sa raznim nekim svojim materijalom, a pruce, e to vec nema u prodavnicama, to ima samo u prirodnim(mojim) rudnicima. Zelela bih vam objasniti vise o tome, ali kako, kad ni ja ne znam reci sta je. U pravu si to je pruce i ostaje pruce. Jednostavno opipanjem se dolazi do zakljucka da li je za pletenje, ili nije, a to mi niko nije pokazao, vec sam sama isprobala godinama. Prvi radovi su mi bili od borovine, a onda sam jednom pronasla i neke zile iz zemlje, ali je uzasno prljav posao. Morala sam puno da perem, da bih napravila korpu. Smucilo mi se, ali sam je debelo prodala. Nazalost u mom poslu nema pravila skoro, osim sto se moze upotrebiti pravilo pravljenja korpi, ali i to sve zavisi od toga sto pravis. Znaci najbolje je da me pozovete u goste i odvedete u sumu u potrazi za rudnicima. He he , kako se ja nudim. A sta ako ne nedjemo rudnik? E onda bih se tek obrukala. Ovo kazem, zato sto sam vec jednom trazila sa jednom osobom u njenom kraju i nismo nasle. Bolje dodjite vi kod mene. Pusa

Pipi kaže...

Heheheh, al sam bila kratka..... pstttttttttttttt

Biljana kaže...

Fenomenalno izgleda, njezno i romanticno, bravo draga:))
Pusa
PS.
Odoh posjetiti Didi-mix

lindolina kaže...

Predivan rad! Lip pozdrav :)

Marta kaže...

Un trabajo divino, me encanta tu blog. Tienes una seguidora más.
Besitos desde España

Maite - vitoma kaže...

Hola guapísima, otra maravilla de trabajo.
Buen fin de semana, besos.

Good Ghost kaže...

fenomenalno, nemam rijeći, pozdrav draga frendice i ugodan vikend tebi i tvojima

eda kaže...

Ti si već stekla toliku rutinu u svojim radovima i pogodiš pravu dozu sjenčenja i prave nijanse da ja mogu vikati samo bravo i bravo... a ovaj mi je motiv prekrasan, djeluje mi tako "živo", romantično.. p.s. posebno mi se sviđa pozadina na fotografiji, pun pogodak:))

Tina kaže...

tako njezno,romantično... predivno je,bravo sanja!

Sanja kaže...

Zahvaljujem vam na vašim komentarima i nadam se da ste posjetili Irnin blog!
Edo, tnx za pozadinu :)))
Pipi, al si se raspričala!!! Budemo se mi već našle u tvom ili mom rudniku i zajedno ćemo tražit blago :)))