ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

:)))))

Za mene nema odmora...glava mi je puna ideja koje želim što prije isprobati i te moje moždane vijuge u zadnje vrijeme su koncentrirane samo na jedno - decoupage! Dakle, moj mozak mi ne da spavati i on je glavni krivac što ja stalno radim!

PS. Mislim da ću uskoro nositi naočale, sve slabije vidim ili mi se vid muti od nespavanja...hehe
Eh, da, pokazat ću vam i mali djelić mog radnog stola...raskošna kreativnost...ima me posvuda u kući i više puta ne znam gdje se što nalazi...zaboravljam, slabo pamtim - taj dio mozga zadužen za pamćenje mi je malo zakržljao :)))

Evo vidljivih rezultata mojih noćnih aktivnosti :)))
Ovaj puta o tehnikama koje sam primjenjivala - ni slova, jednostavno mi se ne da, ali ako nešto više želite saznati slobodno me pitajte (ako se prisjetim što sam sve radila, odgovorit ću vam, haha)





tralala...u mom dvorištu još cvjeta cvijeće :)))


Dakle, vidjeli ste, ma nije to ništa, to sam malo pospremila :)))
Limenke od paštete su tu da se nađu ak ogladnim dok radim....al ne, ipak nisu, prazne su i one mi služe za miješanje boja, jer ionako nisam znala kud bi s njima kad ništ ne kuham samo mažemo paštete :)))))
Objavi komentar