subota, 13. studenoga 2010.

I opet, flaše!

Kao što sam i najavila  u svom prethodnom postu, nastavljam s flašama i gledajući druge blogove učinilo mi se se da sam pomalo out, jer većina vas je već debelo zakoračila u nadolazeće božićne blagdane, a ja, nula bodova (valjda ću i zadnji tren, ma stići ću vas, hehe)! 
No, idemo mi na moje nove flaše! Oslikala sam ih bojama za staklo glass vitro, a prvo sam iscrtala konturnom bojom unutar koje sam kistom nanosila boje za staklo (primjer je zelena flaša iz prethodnog posta) i one za koje sam mislila da su stvarno gotove zapekla sam ih u pećnici na nekih 140 celzića oko 1/2h (nekad malo zaboravim pa to potraje i duže)!

Flaša prva!
Bršljan je salveta koji sam aplicirala na staklo lak-ljepilom za porculan, a rubove sam naglasila konturom zlatne boje (nekako mi je ta zlatna najbolji izbor, ali imam namjeru isprobati i druge kombinacije). Kad sam završila s bršljanom flaša mi je bila nekako prazna, pa sam dodala jednu krušku koju sam oslikala bojama za staklo i to smeđom, pa sam u sredinu dodala malo bijele. Ni pluteni čep nije ostao pošteđen pa sam njega ukrasila s par listića bršljana!

Flaša druga!
Upravo ova flaša je meni osobno najdraža i to zbog motiva grane s cvijetom i pupoljkom! Oslikano bojama za staklo, a na čep sam, za sada, zavezala jednu crvenu mašnicu.





Flaša treća!
Hm, ova me iscijedila! Prvo što sam radila je bila sredina koju sam radila akrilnim kitom uz pomoć čipke, tu i tamo sam dodala perlen pen i lagano prebojala ljubičastom bojom, u sredinu sam lak-ljepilom za porculan smjestila  jednu šljivu sa salvete, a oko nje sam obojala bijelom prozirnom bojom za staklo. Mislila sam da je to gotova priča, ali što duže sam je gledala, to mi se sve više činila kao da joj nešto fali.
Flaša je inače četvrtasta, pa sam jednu stranu oblijepila krep-trakom, a ostatak (osim dijela koji sam gore opisala) sam obojala bijelom akrilnom bojom preko koje sam bojala  twin colorom zlatne boje kojom sam prešla i onaj dio rađen čipkom i kitom, pa i šljivu (nenamjerno, al eto).
Kad sam skinula krep traku zaključila sam da treba nešto napraviti i sa rubovima pa sam zlatnom konturom iscrtala rubove! I tako je konačno došao kraj ili možda nije, ne znam...čini mi se da ću još nešto izvoditi sa šljivom koja više nije plava (ustvari, plava je, ali samo ako se gleda s druge strane gdje je prozirno staklo)!
Konturom sam za svaki slučaj napisala "šljiva", nek se zna šta ide unutra...hehe!




Flaša četvrta!
Ništa posebno, to je samo jedan ljubičasti grozd obojan bojama za staklo!


Flaša peta!
Eh, ovu ste već vidjeli...odlučila sam grožđe obojati zelenom bojom za staklo, listove ostaviti prazne kakvi su i bili, a grančicu sam obojala smeđom bojom! I ne znam, valjda je to to :)))

Flaša šesta!
Grožđe - boje za staklo, a sa strane salveta - bršljan!



Svima jedan mah mah iz Podravine

Broj komentara: 19:

eda kaže...

Dok sam se ja divila prethodnom postu i komentirala flaše, ti si objavila još!! Prekrasne, unikatne, natjerale su me da povirim u svoj ormarić i pregledam moje zalihe... ona sa predivnim obrubom me stvarno oduševila.. u zadnjem postu pohvalila sam Mihaelu za fotke, draga Sanja ti si ju dostojno zamijenila, fotografije su ti izvrsne!!

Anonimno kaže...

I ja se slažem sa svime što je Eda napisala, Bravo Sanja!!!

Maite - vitoma kaže...

Una pregunta Sanja ¿tu duermes?.
Preciosas botellas.
Bss.

Karmen kaže...

Flaše su super samo nastavi u revijalnom tonu kad ti to tako dobro ide.... e da su bar moje fotke tako dobre.....

Anonimno kaže...

Sanja, flaše su ti i više nego dobre.I Vidi se da su rađene s ljubavlju i strpljenjem.
Pusa.

Good Ghost kaže...

i opet, prekrasno, svaka je na svoj način prekrasna

Jasminka kaže...

Ti se mučiš sa šljivom kao ja sa maslinama. Zato ti je grožđe super. Okvir oko šljive je prekrasan. Lijep pozdrav, Jasminka.

Biljana kaže...

Nikako nemoj prestajati, kada te tako dobro ide, flase su fantasticne, jedna ljepsa od druge:))
Pusa

Mare kaže...

jasminka mi je jednom ostavila komentar-šta sad da napišem kad su svi prije mene već sve rekli?...
pusa jasminki:)......tebi ću poslije:)))....
mene uvijek,ali baš uvijek oduševi pozitivna energija koja izbija iz svakog tvog posta:))).....uvijek te zamišljam kako uzbuđeno kemijaš s bočicama,kistovima i spužvicama bez obzira da li radiš na staklu,drvetu,crijepu ili na nečem sasvim neočekivanom što ste ti i željko pronašli u šetnji:)))....
i to što uvijek istražuješ i isprobavaš je tvoja velika odlika....
ti si divna,pozitivna osoba i meni je beskrajno drago što mogu reći da si moja prijateljica:))....
i na kraju obećana PUSA:))....
M...

Sanja kaže...

Hvala vam od srca na vašim dobrim vibracijama koje ste mi poslale putem svojih komentara :)))
Mare - dala si mi krila, ja leeeetim!

himlaverket kaže...

Lovely craftworks,
so nice to give away....
hugs ullamaria

kiselbri kaže...

Hermosas .! Me gusta mucho el decorar botellas de cristal. Estas te han quedado muy pero muy bonitas.
Un abrazo amiga

Croccheta kaže...

complimenti bellissimi lavori

zrinkabk kaže...

Super su flaše, posebno mi je lijepa ona s ružom. Sigurno ću, potaknuta tvojim postovima, isprobati flaše. Bit će prilike do Božića napraviti poklone za najdraže :-) Nastavi dalje, prava si inspiracija.

Pipi kaže...

Priznajem, ne mogu te pratiti ovom munjevitom brzinom. Cudo si, a flase, flase su ekstra. Pusa, i hvala na divnim recima na mom blogu, kako sve to stignes? daj recept.

Tatjana kaže...

Još jednom...boce su prekrasne kao i cijeli post!

Sve dela,kao što vidiš!:))

Deni kaže...

Que preciosos trabalhos amiga,muito criativa e de bom gosto,bjims.

Sanja kaže...

TNX drage moje na vašim komentarima :)))

Tina kaže...

flase su prekrasne al ona zlatna mi je posebna :)