četvrtak, 11. studenoga 2010.

Na redu su flaše :)))

Imala sam, i još uvijek imam, fazu flaša! Odmah moram napomenuti da ne bi bile tako lijepe da ih nije moja osobna fotografkinja Mihaela i ovaj puta odlično fotografirala iskoristivši lijep sunčan dan i plavo nebo, pa se flaše vide savršeno!
U oslikavanju ovih flaša koristila sam maštu i trenutak inspiracije i tako su dan po dan dobivale drugačiji i konačan izgled!
Što se tiče materijala koristila sam akrilne boje, krakle lak, zlatni prah, salvete, print papir, kontur pastu, perlen pen, kit za drvo, pa čak po prvi puta i fimo masu (prepoznat ćete o kojoj se flaši radi).


Trnje na ovoj flaši sam sama osmislila i crtala crnom kontur pastom!
Šta mislite što sam upotrijebila za ukrašavanje ovog plutenog čepa?
















Ova zelena ide još na doradu...nije gotova....
....tako da očekujte i idući post s flašama :)))
Do čitanja...

Broj komentara: 17:

Anonimno kaže...

Ti si stvarno bila jakoo vrijedna i napravila prekrasne staklene kreacije, bravo Sanja!

Puno pozdrava i lijep vikend.
Zondra Art

Anonimno kaže...

Sanja flaše su ti prekrasne.Odlično si to odradila. Bravo.

Tatjana kaže...

Uuuuu,dobra!Vikend protekao u lijepim radovim.Bravo!

Tincha kaže...

Stvarno si bila vrijedna. Bravo. Rezultati su prekrasni.

Mare kaže...

skrolam i divim se....i dođem do zelene i pomislim - gle ovoj nešto fali - a ispod tekst kako ju moraš još doraditi......
sve su mi predobre,posebne.......laboratorij je radio punom parom:))))....
volim tvoju maštu i hrabrost da iskušaš sve mogućnosti pojedinih materijala i tehnika.....tko kaže da je kontur pasta samo za konture kad se s jom može tako dobro crtati npr. trnje:))
M....

Lenka kaže...

Koliko prelepih radova na jednom mestu!!! Tvoja kreativnost je nezaustavljiva :)))

VolimBoje kaže...

vrlo lijepe flaše, svaka čast na trudu i mašti!

Deni kaže...

Olá amiga,que lindo esses trabalhos,parabéns pelas artes,ótimo fim de semana,bjims.

Pipi kaže...

Ha, ha , dok si ti vredno radila ja te ogovarala. Dodji na mom blogu pa se uveri. Bravo za radove, fantazija snova su, a Michaeli sve pohvale i za obe vas dve velike puse.

Lara Rostov kaže...

Predivni radovi! Šta reći osim da ste Vi osoba vredna divljenja!Moje poštovanje i svi komplimenti!

Sanja kaže...

Hvala vam...moj naklon,
svima vama,
kojima se ja divim!!!

Maite - vitoma kaže...

Con la boca abierta me he quedado al ver tus botellas, Sanja tienes magia en las manos y una creatividad que crece día a día. El corcho de la botella decorado ¿es un trozo de media? (prohibido reirse si no acierto).
Mihaela, preciosas fotografias.
Buen fin de semana, besos.

Magia da Inês kaže...

♥♥♥ Olá, amiga!!!
✿ ܓܓ ✿Bonitas e criativas!
♥ܓܓ ✿ Bom fim de semana!!!
♥ܓܓ Muita paz!!!
♥♥♥ Beijinhos carinhosos.
✿Itabira
Brasil♥♥♥

Villa-loredana kaže...

Hvala na posjeti draga, ja sam jednostavno ostala bez teksta, na zelenu bocu koju treba doraditi i ona ono jedan motiv dvije podloge, vidi se da sam od struke - bibliotekar ali u mirovini. Pozdrav. Loredana.

Good Ghost kaže...

jako lijepo, ona bijela sperlicama mi je najljepša, jer ima plave boje naravno, pozdrav draga moja i ugodan vikend tebi i tvojima

Sanja kaže...

Sretna sam zbog vaših komentara - Good Ghost, Villa-loredana, Magia da Ines i Maite-vitoma!!!

eda kaže...

Joj koliko lijepih stvari!!! Svaka plijeni na svoj način, nekako mi je naj ona crno bijela kombinacija (polegnuta)... I, da, Mihaela je to majstorski poslikala, flaše kao pravi manekeni poziraju u prirodi i ukupan dojam je fantastičan!!