četvrtak, 11. studenoga 2010.

Na redu su flaše :)))

Imala sam, i još uvijek imam, fazu flaša! Odmah moram napomenuti da ne bi bile tako lijepe da ih nije moja osobna fotografkinja Mihaela i ovaj puta odlično fotografirala iskoristivši lijep sunčan dan i plavo nebo, pa se flaše vide savršeno!
U oslikavanju ovih flaša koristila sam maštu i trenutak inspiracije i tako su dan po dan dobivale drugačiji i konačan izgled!
Što se tiče materijala koristila sam akrilne boje, krakle lak, zlatni prah, salvete, print papir, kontur pastu, perlen pen, kit za drvo, pa čak po prvi puta i fimo masu (prepoznat ćete o kojoj se flaši radi).


Trnje na ovoj flaši sam sama osmislila i crtala crnom kontur pastom!
Šta mislite što sam upotrijebila za ukrašavanje ovog plutenog čepa?
















Ova zelena ide još na doradu...nije gotova....
....tako da očekujte i idući post s flašama :)))
Do čitanja...
Objavi komentar