utorak, 9. studenoga 2010.

Jedan motiv-dvije podloge!

Već sam stotinu puta imala u rukama ovu salvetu, ali nikako da nešto s njom napravim, no ni ovaj puta nisam imala namjeru staviti baš tu salvetu, a krenulo je otprilike ovako!
Biber crijep je otprije bio spreman i čekao je ošmirglan i s izbušenim rupicama. Obojala sam ga u tamno-smeđu boju koju sam smiksala tako da sam u neku svjetliju smeđu nijansu dodala malo crne boje, a s obzirom da mi je nakon što sam crijep prebojala ostalo još nešto te boje iskoristila sam je i obojala i jednu keramičku pločicu. Ostavila sam ih da se odmaraju do slijedećeg dana, jer nisam točno znala što ću dalje raditi.
Slijedeći dan mi je sinulo da će to biti shabby, pa sam cijele površine prešla voskom, a po rubovima malo jače i sve prebojala bijelom bojom. Dakle, bit će shabby, ali šta i kako dalje još mi nije sinulo! Kroz ruke su mi prošle sve salvete koje imam i odvojila sam njih desetak u uži izbor. Opet ništa...neka čeka slijedeći dan!
Dan treći - imala sam viziju...hehe...znala sam koja će biti salvetna izabranica! Požurila sam ošmirglati rubove i mjestimično cijelu površinu, brzo sam čupkala salvetu i bila samo jako nestrpljiva da realiziram do kraja svoj naum. Jedna se našla na crijepu, a druga na pločici i još je puno toga falilo, pa sam požurila sušenje i radove stavila na radijator. Čim su se posušili krenula sam sa sjenčanjem, tapkanjem, brisanjem, razvodnjavanjem, bitumenom, crnom bojom....eh više ni ne znam šta sam sve koristila da dobijem nešto što sam zamislila!
Crijep i pločica su gotovi, pa recite kako vam se čine, što bi promijenili ili dodali?
Fotografije su i ovaj puta lijepe, jer si moja Mihaela stvarno daje truda da ih što bolje poslika, a k tome je bio lijep sunčan dan, ko stvoren za fotkanje! Hvala Mihaela <3





Objavi komentar