utorak, 9. studenoga 2010.

Jedan motiv-dvije podloge!

Već sam stotinu puta imala u rukama ovu salvetu, ali nikako da nešto s njom napravim, no ni ovaj puta nisam imala namjeru staviti baš tu salvetu, a krenulo je otprilike ovako!
Biber crijep je otprije bio spreman i čekao je ošmirglan i s izbušenim rupicama. Obojala sam ga u tamno-smeđu boju koju sam smiksala tako da sam u neku svjetliju smeđu nijansu dodala malo crne boje, a s obzirom da mi je nakon što sam crijep prebojala ostalo još nešto te boje iskoristila sam je i obojala i jednu keramičku pločicu. Ostavila sam ih da se odmaraju do slijedećeg dana, jer nisam točno znala što ću dalje raditi.
Slijedeći dan mi je sinulo da će to biti shabby, pa sam cijele površine prešla voskom, a po rubovima malo jače i sve prebojala bijelom bojom. Dakle, bit će shabby, ali šta i kako dalje još mi nije sinulo! Kroz ruke su mi prošle sve salvete koje imam i odvojila sam njih desetak u uži izbor. Opet ništa...neka čeka slijedeći dan!
Dan treći - imala sam viziju...hehe...znala sam koja će biti salvetna izabranica! Požurila sam ošmirglati rubove i mjestimično cijelu površinu, brzo sam čupkala salvetu i bila samo jako nestrpljiva da realiziram do kraja svoj naum. Jedna se našla na crijepu, a druga na pločici i još je puno toga falilo, pa sam požurila sušenje i radove stavila na radijator. Čim su se posušili krenula sam sa sjenčanjem, tapkanjem, brisanjem, razvodnjavanjem, bitumenom, crnom bojom....eh više ni ne znam šta sam sve koristila da dobijem nešto što sam zamislila!
Crijep i pločica su gotovi, pa recite kako vam se čine, što bi promijenili ili dodali?
Fotografije su i ovaj puta lijepe, jer si moja Mihaela stvarno daje truda da ih što bolje poslika, a k tome je bio lijep sunčan dan, ko stvoren za fotkanje! Hvala Mihaela <3





Broj komentara: 27:

Lenka kaže...

Ovo je ziasta predivno!!! Ima tako dobar starinski šarm :)))
Nikakve promene, ovako je savršeno :D.

Mare kaže...

e neš vjerovati ali maloprije sam tu salvetu imala u ruci.....i niš,nikakva inspiracija ni zvono:(((....
očito moram i ja pričekati nekakvu viziju:)))
točno znam kako izgleda to malo boje tu pa malo bitumena tamo.......upravo sam završila par etuia sve na te fore-malo tu,malo tamo:)))....
a crijep O mea culpa!!!....biljana mi je iz VU donijela dva bibera i još mi stoje u autu.... ( pssst nemoj joj reći).....doma ionako nemam više mjesta:)))))....
a sad dosta o meni ajmo malo o tvojim radovima:))))).....
crijep je odličan ali da moram glasovati ili birati odlučila bih se za pločicu.....izgleda predobro,kao što lenka kaže, starinski i nekalo mistično.....
mihaela je opet napravila sjajan posao,mogla bih u dopisnu školu kod nje:))...
M....

Pipi kaže...

slazem se sa Lenkom. Perfektno je. A na prvi pogled sam verovala da je to onaj stari lavabou od metala, jos onako na ogradi, mogla sam i da se opkladim da je to u pitanju. Naravno brzo sam bolje pogledala i razjasnila sebi, ali moja ideja za starinski lavabou i nije losa, sta kazete, a tome je doprinela naravno Michaelina slika.Bravo za Michaelu, uspela je da me opticki zavarava. A zaista je fantasticno odradjeno, ne diraj nista. Pusa za obe.

Anonimno kaže...

Prekrasno ste to napravile, jako lijepo i romantično!!!

Biljana kaže...

Niti bi sto dodala, niti oduzela, fantasticni radovi kao i Mihaelino fotkanje:)) Super!!!
Pusa

Deni kaže...

Olá amiga,que trabalho interessante e bonito,uma arte diferente muito criativa,bjims.

Anonimno kaže...

Sanja draga, ovo je predivno. Jako mi se sviđa.
Pusa .

Maja kaže...

Super!!!!!
odličan rad, a još mi je zanimljivije kako promišljeno pristupaš jednom običnom komadu crijepa dok ga pretvaraš u nešto drugo :)

Maja kaže...

btw zaboravih priupitati...imaš koji duplić od tih salvetica??

možda neka trampica ako imaš više duplića?
mogu ti poslikati mojih jedno 10,20-tak (koliko kažeš) pa ako su ti interesantne..

Tanema kaže...

slike su majstorski odrađene, a i crijep i pločica su mi fenomenalno ispali!

Croccheta kaže...

belissimo disegni fantastici

VolimBoje kaže...

Prekrasni radovi, djeluju tako starinski i romantično!

Branka......... kaže...

Ništa dodati...ništa mijenjati...baš je kak treba...poz.

Good Ghost kaže...

Ja ko i Biljana, niđšta dodati, ništa oduzeti. Prekrasno je, i fotke su odlične

Tina kaže...

jako ljepo i omantično!

Andreja kaže...

Predivno!

Sanja kaže...

Drage moje, Lenka, Zondra, Biljana, Deni, Cleo, Maja, Tanema, Chorcceta, Bjonda, Branka, Good G., Tina, Mare, Pipi, hvala vam od srca na vašim komentarima, vidim sviđaju vam se ovi romantično-starinski-mistični radovi kao i način na koji su fotografirani :)))
Mare, strpi se za viziju hehe, al kad ti dođe, već sada znam da će to biti nešto specijalno!
Pipi, optička varka je privukla tvoju pažnju i lavabo to je odlična ideja, samo da ga još i nabavim :)))
Puse svima!

Maite - vitoma kaže...

Artista, que cada día te queda mejor todo, me han encantado.
Besos.

mihaela kaže...

crijep je moj favorit :))) prekrasno!!! :))))

lindolina kaže...

Što da kažem kad su blogerice već sve rekle :)

Tatjana kaže...

Takav kakav je,meni je savršen!Lijep!!!

kaća kaže...

predivan motiv,a radovi su ispali savrseni,odusevljena sam!!kissss!!

Good Ghost kaže...

dekorativni gel je ko kontur pasta, možda jedino nije tako grub, već je gladak i mekan. Služi istoj svrsi samo što 1 kg gela košta 40,00 kn, a kontur pasta 100ml 49,00 kn. A srebrni i zlatni su 60,00 kn jedna kila. Ja ti sve takve stvari kupujem u dućanima s građevinskim priborom..hehe isto tako i gips za malere koji košta nekih 7,00 kn

DesignedBy kaže...

Super su ti radovi, svidja mi se, prelijepo je!
Veliki pozzz!

www.designedby.name

Sanja kaže...

Hvala još i Maiti, Mihaeli, Lindolini, Tatjani, Kaći, Good Ghost i Desingnedbyname <3
G.G. - hvala ti na objašnjenju i uputama...kad nam dosadi naš hobi bacamo se na građevinu hehe

danijela2202 kaže...

Znaš što ,ja tu ne bih ništa mjenjala...savršene su!!!

Karmen kaže...

Meni je savršeno. Što god da si smješala baš tako treba izgledati.