nedjelja, 5. prosinca 2010.

Čušpajz!

U ovom postu vam donosim svega po malo, pa sam ga zato i nazvala "čušpajz"!
Prvo ću vam pokazati šibe koju sam ukrasila za moju Mihaelu i za još tri prekrasne curice od moje prijateljice, a povodom dana Sv. Nikole i običaja da se u čizmu stavlja šiba i još ponešto, zavisno od toga koliko je tko bio dobar :)))
Šibe sam posprejala nekakvim roza sprejom koji mi se uopće nije svidio, pa sam još dodala srebrni sprej. Ukrasila sam ih sa par bombončića koje sam za grane privezala vrpcama u različitim bojama!

Zatim sam radila anđele i zvjezdice od slame. Moram priznati da mi baš i nije išlo kako sam si zamislila, a nigdje na webu nisam mogla pronaći nešto na tu temu da bi uopće znala otkud krenuti...al ipak, htjela sam probati i ovako su ispali....


Ako netko zna kako se to radi bila bih zahvalna da mi pomogne savjetom!

Onda sam napravila još jedan vjenčić za vrata, jer sam sama sebi obećala da moram još jedan pokloniti jednoj dragoj osobi.
Krug sam napravila od slame i lagano posprejala zlatnim sprejem, kao i bor...a ostalo se vidi i bez objašnjavanja :)))

Pa sam si obojala dvije limenke od pseće hrane, jedna je klasika bijelo-crno raspucano, a drugu sam radila sa salvetom i prešla vrućim ljepilom koje sam obojala crvenom bojom! To sam napravila onako usput...znate već...kad su mi bile u upotrebi baš te boje, baš ta salveta, pištolj za vruće ljepljenje...

A ovo je moj pas koji se zove Pero, molim da mi ni jedan Pero ne zamjeri :))) On voli hranu iz limenke i zato stalno imam limenke, ali uopće se ne žali kad mu dam domaću kuhanu hranu.


To vam je bio moj čušpajz!
Do slijedećeg posta svim čitateljima mog bloga lijep pozdrav!
Objavi komentar