nedjelja, 5. prosinca 2010.

Čušpajz!

U ovom postu vam donosim svega po malo, pa sam ga zato i nazvala "čušpajz"!
Prvo ću vam pokazati šibe koju sam ukrasila za moju Mihaelu i za još tri prekrasne curice od moje prijateljice, a povodom dana Sv. Nikole i običaja da se u čizmu stavlja šiba i još ponešto, zavisno od toga koliko je tko bio dobar :)))
Šibe sam posprejala nekakvim roza sprejom koji mi se uopće nije svidio, pa sam još dodala srebrni sprej. Ukrasila sam ih sa par bombončića koje sam za grane privezala vrpcama u različitim bojama!

Zatim sam radila anđele i zvjezdice od slame. Moram priznati da mi baš i nije išlo kako sam si zamislila, a nigdje na webu nisam mogla pronaći nešto na tu temu da bi uopće znala otkud krenuti...al ipak, htjela sam probati i ovako su ispali....


Ako netko zna kako se to radi bila bih zahvalna da mi pomogne savjetom!

Onda sam napravila još jedan vjenčić za vrata, jer sam sama sebi obećala da moram još jedan pokloniti jednoj dragoj osobi.
Krug sam napravila od slame i lagano posprejala zlatnim sprejem, kao i bor...a ostalo se vidi i bez objašnjavanja :)))

Pa sam si obojala dvije limenke od pseće hrane, jedna je klasika bijelo-crno raspucano, a drugu sam radila sa salvetom i prešla vrućim ljepilom koje sam obojala crvenom bojom! To sam napravila onako usput...znate već...kad su mi bile u upotrebi baš te boje, baš ta salveta, pištolj za vruće ljepljenje...

A ovo je moj pas koji se zove Pero, molim da mi ni jedan Pero ne zamjeri :))) On voli hranu iz limenke i zato stalno imam limenke, ali uopće se ne žali kad mu dam domaću kuhanu hranu.


To vam je bio moj čušpajz!
Do slijedećeg posta svim čitateljima mog bloga lijep pozdrav!

Broj komentara: 11:

eda kaže...

Ovo je pravi, domaći, handmade ćuspajz ala Sanja, od svega pomalo i sve napravljeno sa ljubavlju i stilom.. Anđele i zvjezdice, nažalost, nisam radila i ne mogu ti pomoći...
A vjenčić je opet predivan (skoro kao onaj moj:)) A Pero je pravi frajer, nisam ni znala da imaš psa, ja sam imala westija Tobija i kornjaču Marinu...

kiselbri kaže...

Muy bonito amiga y me ha encantado el reciclado de las latas.
El perro... que ternura !!
Un abrazo desde España.

Pipi kaže...

Jooooooooooooo, Sanja, moram prvo reci da je Pero tako slatko stvorenje, da sam odmah zaboravila sta sam predhodno od slika videla, pa sam morala sa de vratim jos jednom da sve pogledam. Sve je lepo, vencic je super, konzerve su divne, ali Pero, on ti je najsladji. Pogled obara s nogu. Pusa

Mare kaže...

i ja ću najprijie peri poslati pusu,tak je sladak da bih ga samo mazila i pazila i grlila i ljubila:))))....
a ti si u maniri prave domaćice napravila ćušpajz od onoga što imaš doma....i to kakav ćušpajz!!!....
mislim da ti je trud oko šiba bio uzaludan jer su tvoji svi dobrice i krampus ih neće ni pogledati:)))....
kako se radi svašta od slame je nekad u "dobro jutro" pokazival jedna časna sestra (zaboravila sam ime).....ona je radila čuda i predivne stvari.....
meni su tvoji anđelčeki baš slatki i totalno ekološki:))).....
a vijenac na vratima je prva liga:))))....
i dok pišem pero me tu sa strane umilno gleda i dekocentrira me:)))....
M...

VolimBoje kaže...

Možda još da dodatno ukrasiš krila anđela sa crnogoričnim grančicama, nekidan sam vidjela zgodan članak o tome u , čini mi se, "Moj vrt" časopisu? Pero je prava faca, gle ga kako pozira :))

Biljana kaže...

Svidja mi se tvoj cuspajz, raznoliko, od svega pomalo, sto je najbitnije lijepo, dekorativno i ekoloski, bravo draga:))
Pero je faca:)
Pusa

Anonimno kaže...

Sve ti je prekrasno Sanja!!!
A pesonja je pravi ljepotan, pametnog pogleda.
Pusa

Tatjana kaže...

Hej,odličan ti ovaj čušpajž.A anđeli su ispali odlično.
Molim te počeškaj Peru dva-tri puta iza uha i kaži mu da sam mu te "češkanje-ljupce"poslala ja!

Good Ghost kaže...

koja faca, nije mu ja jasno zašto klopa visi... he he, Pero, Pero.
Prekrasno si ti sve to napravila, počem od vijenca koji mi je baš super, šiba isto tako, i anđeli i zvijezdice su mi baš simpa, puse

tatjana kaže...

Pozdrav! :)
ovo dlakavo stvorenje je jednostavno prekrasno! :) odličan je! pogled je za poludit! :)))
čušpajz je super super... sviđaju mi se ove šibe sa BOMBONIMA! :) ja obično dobijem samo sa mašnicom! hihi...
a anđelčići su mi super... baš su nekako jednostavni i zbog toga posebni...
Pozdrav veliki...

P.S. ja još uvijek muku mučim s osmišljavanjem poklona... ali malo pomalo napredujem! :)

Sanja kaže...

E jeste nahvalile mog Peru, čak ste mu i puse poslale...ja sam se sva raspekmezila, a tek on, samo da zna kolke obožavateljice ima :))))
Hvala vam!