srijeda, 1. prosinca 2010.

Moj osvojeni giveaway!

Jedan sumoran, kišno-snježni, smrznuti dan, razvedrio je osvojeni giveaway koji me danas dočekao kad sam se vratila sva crknuta s posla! Brzo sam sam otvorila paketić i sve nekoliko puta opipala, okretala sa svih strana, a  sretni smješak mi nije silazio s lica! Željkec je spavao al morao se probuditi i vidjeti što sam sve dobila...i on je bio ugodno iznenađen prelijepim stvarčicama koje će uljepšati naš dom i podsjećati nas na Mare...koja je zaslužna za moje dobro raspoloženje! Ona daruje sa srcem i na njenim blogovima često možete naići na novu nagradu igru!
Pogledajte samo ta preslatka srca (osvojila sam jedno, a dobila sam dva...čime sam to zaslužila), a osim toga, poslala mi je i dvije poklon vrećice koje je također ona sašila...pa Mare, ako mi nastaviš slati svoje poklon-vrećice pitam se kad ću ja krenuti da si ih sama sašijem :)))

Jastuk....mmmmm...prekrasan je, a tek toalet torbica....savršena je!!!
Hvala draga Mare :)))
Puno pusa i zagrljala šalje ti,

Broj komentara: 9:

Pipi kaže...

Smrz, smrz. Ja sam zaljubleja u taj jastucic. Dobro ga cuvaj. Pusa i moje cestitke. Znam da je u dobrim rukama.

Mare kaže...

:x)
M....

eda kaže...

Pokloni su došli u prave ruke!! Vidim ja da ćeš se ti još dugo, dugo veseliti Marinim kreacijama, baš mi je drago zbog tebe!!

cadouri-handmade kaže...

Very nice1Elena

Tatjana kaže...

Aaaaaa kako je lijepo,a još je i tvoje!

Maite - vitoma kaže...

Bonito regalo, enhorabuena a las dos.
Bss.

Good Ghost kaže...

Bravo za mare, a čestitke i puse tebi

tatjana kaže...

pozdrav mojoj prvoj swapici!
baš se radujem ovome! :)

Magalis Marisol kaže...

Hola amiga!!!!
Gracias por visitar Mi Casita Virtual!!!
Que Dios te bendiga hoy, Mañana y Siempre y un fuerte abrazo desde Venezuela!!!