utorak, 30. studenoga 2010.

Decoupage stakleni tanjuri!

Decoupage na staklu se radi na obrnutoj strani stakla i prvo se lak-ljepilom aplicira odabrani motiv salvete. Ostavimo da se posuši, pa dalje radimo po želji...
Ovaj vintage motiv mi je neodoljiv i sličan sam stavila na flašu (sjećate se), a ovaj puta sam odlučila da bude na tanjuru...prebojala sam ga bijelom akrilnom bojom, a okolo sam nanosila kistom bijelu i crnu boju naizmjence, s time da sam po rubovima motiva nanosila samo crnu. Stražnju stranu sam na kraju posprejala akrilnim lak sprejom u dva sloja.


Ovaj drugi tanjur sam radila sa 2K preko motiva salvete i po rubovima...utrljala sam zlatni porporina prah, a dio gdje nisam stavila 2K prešla sam sa bojom za staklo "Ice" u dva sloja!


I još jedan s rižinim papirom!

I to je to, vrijeme je da počnem raditi na temu Božića, a ne znam šta bih prije, jer sam se prijavila na dva swapa, pa za jednu humanitarnu akciju, pa za poklone...jaooooo, kad ću sve stići, hvata me panika
Objavi komentar