ponedjeljak, 29. studenoga 2010.

Dobitnice su...

Ponoć je otkucala i nagradna igra je zatvorena!
Dobitnica je....
ne nije jedna, već su tri, jer je tako odlučilo moje obiteljsko vijeće (zbog nedostatka vremena nisam stigla pisati papiriće sa imenima)
Na popisu komentatorica su se našle:
Pipi, koja je velikodušno prepustila nagradu nekom drugom, jer ima svoj vjenčić, no ona bi mog fotografa :)))
Tatjana se odlučila za broj 1 ili onaj za moj stol :)))
Elena je pohvalila moje radove!
Mare bi 1 ili 3 ako bude sreće!
Eda se odlučila za čistu peticu :)))
Rockgranny je poželjela 4 ili 8!
Snježana bi 1 ili 4!
Neni su svi lijepi i nije se odlučila ni za jedan, jer je pomalo razočarana u nagradne igre u kojoj je jednom osvojila nagradu ali je nikad nije dobila! Žao mi je Nena, al eto, svakakvih nas ima...vjeruj od mene će osvojene nagrade i otići!
Biljana je bila u dilemi ali se ipak odlučila za broj 1!
Marija je oduševila kreativna raznolikost iz "Šume Striborove" i izabrala je 6 i 7!
Lusi iz Poljske je pohvalila moje radove!

Drage moje, hvala vam na sudjelovanju i odabiru kojim sam malo iznenađena, jer najviše vam se svidio broj 1 koji i nije ništa posebno i najmanji je od svih, al eto, on vas je osvojio!
Moram vam priznati da nije ni malo lak zadatak izabrati samo jednu dobitnicu, pa se odabir ipak malo proširio!

Moja Mihaela je izabrala da jedna od nagrađenih bude Mare zbog komentara koji je napisala, tako da, draga Mare, br. 4 uskoro ti stiže na adresu koju imam!

Moj suprug Željko je izabrao da druga nagrađena bude Eda (nije mi otkrio da li zato što je tako zgodna ili zbog njenih prekrasnih radova) i vjenčić br. 5!!! Adresu nemam, pa mi molim te pošalji na email :)))

Ja sam izabrala Biljanu i to zbog toga što je ona jedna od prvih mojih sljedbenica - hvala Biljana i br. 1 koji su  i druge poželjele ide k tebi (pošalji mi adresu na email)!

Do čitanja,

Broj komentara: 7:

Tina kaže...

čestitke dobitnicama!

Mare kaže...

aaaa dobro jutro!!!.......
e baš ste mi uljepšali dan vas troje:))....
iako i ja imam iskustvo osvojenog a nikad dobivenog giveaweya uvijek se volim igtati:))....i uvijek ću se igrati i priređivati razne giveawayove(?)......
maloprije još krmeljivo bacim pogled na moj blog i nešto mi čudno.....zašto je moj profil na popisu blogova....o bože šta se sad opet zbrčkalo na blogi!!!!......a jesi me cimnula sa slikom:)))))))
pusa mihaeli a može i željkecu:))....tebi jedan veliki zagrljaj:))...
M...

Good Ghost kaže...

Čestitam dobitnicama, meni se isto prvi sviđa najviše i onaj broj 5...puse

Tatjana kaže...

Čestitam vam cure,a tebe pozdravljam Sanjo!!!

eda kaže...

Ajoj, koje veselje si mi priredila!!! Željku jedan veeeeliki poljubac (Sanja ti ne gledaj), u stvari, ljubim vas sve!!!u Usput, fotka je fotomontaža, hehe, evo šaljem mail i svoju adresu!!!! Da, i mene je zbunila Marina slika, a kad sam otvorila blog imala sam što vidjeti!! Ja ispod Mare.. Hvala vam od srca:)))

Biljana kaže...

Ha, ha, bas sam se nasmijala:)
Ja sam zaista sretnica, Sanja od srca ti hvala, zaista si mi uljepsala ostatak dana.
VELIKA PUSAA

Pipi kaže...

Zenske sve moje cestitke. Drago mi je da ste dobitnice. Broj 1 je bezobzora meni najsladji, valjda zbog boje. Sanja zatvori oci, jer moram reci konkurenciji, da sam znala da je Zeljko u ziriju konkurisala bih i ja do kraja. He, he.. e sad djaba kukam. Blago Edi. Salim se, Zeljko nemoj sada da nam se uobrazis. Pusa od Pipi.