nedjelja, 28. studenoga 2010.

Quick giveaway!!!

Ukoliko još niste napravile ili kupile svoj adventski vjenčić za vrata, nudim vam priliku da jedna od vas osvoji jedan od mojih vjenčića!

Pravila su vrlo jednostavna:
1.) Igra traje od sada i završava sutra u ponoć!
2.) U svom komentaru napišite koji vjenčić bi željele imati (možete izabrati dva)!
Sretno :)))

Broj 1
Broj 2
Broj 3
Broj 4
Broj 5
Broj 6
Broj 7
Broj 8
Broj 9
Moj adventski vjenčić za stol!

Broj komentara: 13:

Pipi kaže...

Broj 1 je moj favorit i broj 4 je drugi izbor, ali su svi lepi. Ja necu ucestvovati draga, ako mene izvuces prepustam nekoj drugoj, znas da sam ti ja puna ovoga, a steta je postarine. Nekome ce ovo posluziti vise. Nesmes mi zameriti, ove godine sam odlucila vec koji cu vencic staviti, ujedno bilo bi steta, da se ja guram tu, a meni je ovo najveca profesija. Ti to razumes. Ja bih najradije pozajmila tvog fotografa, da stignem da vam pokazem sve sto napravim. Kissssssssssss i veruj jako cenim, ove radove, predivni su.

Tatjana kaže...

Teško mi se odlučiti...broj 1 ili tvoj za stol!

cadouri-handmade kaže...

Your works are very nice.
Elena

Mare kaže...

nije da ih nemam ali bi mi bilo jako drago imati jedan napravljen tvojom rukom:)))....
broj 1 i broj 3 su moju favoriti pa ako bude sreća možda budu i ukras u mom domu:)))....
pusa za ovu ideju:))....
M...

eda kaže...

Ja bih broj pet!! Baš mi je čista petica!! Bravo za ideju:))

rockgranny kaže...

Težak zadatak! Ali ako se baš moram odlučiti onda najprije broj 4 a odmah zatim broj 8 i svi ostali.

snježana kaže...

Svi su super, ali ako mogu birat onda broj 1 pa 4.

Nena3110 kaže...

Meni je svaki na svoj način lep, ali neću birati.
Dopada mi se sve što radiš, ali ja sam mali razočarana u ove igrice, jer jednu osvojenu nagradu nisam dobila, evo, pet meseci. Ne mislim da bi tako bilo i ovde, ali ipak, ostavljam komentar jer sam našla ovaj blog, koji ću ubuduće pratiti, a ne radi nagrade.

Biljana kaže...

Wow! Sad si me bacila u dilemu, zaista si napravila prelijepe vijencice, hm.... 1 je moj favorit:)
Pusa

Marija kaže...

Ajme, ajme, kakva kreativna raznolikost, kao izašli iz Šume Striborove i još na izbor :) Mene su zaintrigirali i osvojili 6 i 7, baš mi imaju neki elegantni blagdanski štih. Dali bi se preurediti i servirati kao adventski vijenac uz neki dekorativni tanjur i 4 prikladne svjećice :)
-kami-

Unknown kaže...

Piękne wianki! Pozdrowienia z Polski:-)

Anonimno kaže...

Meni su svi prekrasni!

Eli kaže...

Lijepe stvarčice :)