utorak, 7. rujna 2010.

Kreativnost na djelu!

Pozdrav svim čitateljima mog bloga! 
Nadam se da upravo na ovom mjestu pronalazite bar mali djelić neke nove ideje za vlastito kreativno stvaranje, kao što ja pronalazim na mnogim drugim kreativnim blogovima!
U ovom postu donosim vam decoupage na drvenim podlogama.
Prvi je na redu drveni sanduk koji sam obojala u dva sloja bijelom akrilnom bojom te dodala cvjetne salveta-uzorke i to ovaj puta i onaj manje vidljiv drugi sloj. Sad sam u velikoj dilemi koja će biti namjena ovog drvenog sanduka, jer mi sad izgleda kao drvena škrinjica za ručne radove samo što nema poklopac s ključićem!





 Ovaj gornji dio - poklopac sanduka mi se baš i ne sviđa zato jer sam trebala iščupkati salvetu, a ne nanijeti tako cijelu, ali oke, kako sam rekla na početku "šta bude-bit će" i tako je i ostalo :)))
Drvena okrugla daska postala je vješalica za kapute ili za cvijeće...još ne znam, ali znam da je vješalica...nije mi baš savršeno ispalo to sa prskanjem bijele boje jer imam jednu veću prskotinu...ovdje sam radila sa čipkom i akrilnim crnim sprejom, a suprug je učvrstio vješalice koje je on pobojao i patinirao...i baš me je iznenadio!
 Ah znam tegla sa suncokretom se ne uklapa u cijelu crno-bijelu priču, ali ona mi jedina ima ručkicu zato jer sam ju napravila od kantice za vrhnje, pa sam je samo objesila na ovu novu vješalicu, a iznad je starinski drveni držač za ručnike koji sam vam pokazala u jednom starijem postu.
 Ispod nove vješalice je obješena preslica koja će tu biti neko vrijeme dok je ne premjestim na drugo mjesto, jer sam sklona stalnom mijenjanju stvari u prostoru...na opće oduševljenje mog supruga...hahaha

I za kraj još jedna vrijedna stvar, odnosno tri u jedan....slike suprugovog djeda kojeg je posebno volio...stare crno-bijele slike stavila sam u okvire koji sam obojala crnom bojom, krakle lak i bijela boja, pa malo patiniranja..a djed je bio ljubitelj konja, lovac i domoljub.


Objavi komentar