petak, 10. rujna 2010.

Decoupage terracotta!

Terracotta crijepovi (koje mi zovemo biber-crijepovi) različitih oblika i veličina oslikani decoupage tehnikom mogu zaista uljepšati i oplemeniti prostor u kojem boravite bilo da se radi o vikendici ili kući, bitno je da odiše toplinom koju daje drvo i topli zemljani tonovi, pod obrađen terracottom ili pak stari drveni podovi, možda neobrađeni zidovi ili dijelovi namještaja od punog drva, a mogućnosti u izboru boja i motiva su raznolike i prilagodljive svakom prostoru. 
Pred nama je berba grožđa...još samo da grane sunce da što prije dozori..., ali moje grožđe na terracotta crijepovima je spremno za berbu. 
Radila sam decoupage tehnikom na starim crijepovima koji imaju vidljiv zub vremena i baš zato volim na njima raditi, a osim toga oslikala sam i par kupovnih crijepova koji su zanimljivi jer su mali i bucmasti! Radila sam sa akrilnim bojama (uglavnom zemljanih tonova), krakle lak, malo sjenčala, malo patinirala, malo stavljala onaj drugi manje vidljiv sloj salvete, dodavala na bobice 3D (na mali crijep...koji se baš i ne vidi na fotkama) i tako...zaigrala sam se i u konačnici nešto i napravila. 
Fotografirala ih je moja Mihaela i hvala joj na trudu (zato su tako ljepi...hehe)...
ali opet nisam stigla prije fotografiranja provući kroz rupe špagu, vrpcu ili već nešto, 
što ću naravno svakako učiniti i onda će to biti to!
...pa pogledajte što sam radila...
baš me zanima koji će vam se najviše svidjeti i slobodno dajte svoje kritike i prijedloge, jer dobra kritika potiče da se drugi puta bolje potrudim i napravim nešto još bolje...hvala






Hvala!


Broj komentara: 11:

kiselbri kaže...

Que bonitos trabajos que tienes ! felicitaciones amiga

eda kaže...

E ja najviše volim onaj svijetliji crijep na kojem je dozrelo grožđe, tako živo i vjerno prikazano, i u lijepom kontrastu sa raspucalom pozadinom. Crijepovi su ti divni, i ja planiram za roditeljsku vikendicu napraviti nekoliko komada (ali ne stižem), i svaka ideja je dobrodošla... Samo što je u Splitu jako loš izbor manjih crijepova, sve su veliki valoviti komadi...

Sanja kaže...

Kitty i Eda zahvaljujem vam na vašim brzim komentarima!
Eda...ah teško je i kod nas nabavit crijepove, zato ja uglavnom koristim stare :)))
Puse

Anonimno kaže...

Meni su svi tvoji radovi ajkoo lijepi!
Crijepovi su mi mrak!:)
Ti i suprug na slici gore ste mi baš slatki.
Šaljem ti veliki pozdrav i želim ti ugodan vikend.

mihaela kaže...

mama crijepovi su ti super, znaš koji mi je najdraži :))) hvala na pohvalama :P pusa!

Tina kaže...

crjepovi su savršeni! meni je onaj drugi naj naj. (: bravo super je novi izgled bloga (:

Sanja kaže...

Merci beaucoup,
Zondra, Mihaela i Tina na vašim komentarima i pohvali za novi izgled bloga...puse!

jasna kaže...

Crijepovi su krasni, a meni je najljepši onaj prvi s bocom i bršljanom. I sve te salvete su baš lijepe, a kad imaš lijepe salvete, rezultat mora biti dobar.
Jesen nam stiže, nema šale, jer su jesenski motivi stigli na naše radove.Pozdrav veliki od mene.

Mare kaže...

tvoja je energija neiscrpna a tvoja mašta ni malo ne zaostaje:))))....
divni su crijepovi koje si radila ali prvi mi je apsolutno fantastičan:)))...
M......

Iwona Rutkowska kaže...

Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu, pozdrawiam serdecznie Iwona

lindolina kaže...

Crijepovis u predivni. Ne bih ništa posebno izdvajala jer je svaki poseban na svoj način.