nedjelja, 12. rujna 2010.

Vinogradarski štih!

Proteklih nekoliko tjedana moj suprug Željko bio je jako vrijedan, radio je duborez, reljef i pirografiju i to uglavnom motive grožđa. Ručna izrada je daleko dugotrajnija i treba puno volje i strpljenja da se malo po malo napravi nešto što će dobiti svoj oblik. Drvo na kojem je radio je jelovina koja ima svoje nedostatke, razne kvrge koje otežavaju rad, ali užitak je bio vidjeti konačan rezultat cjelodnevnih tupkanja, lupkanja, šmirglanja...koristio je prvenstveno ručne alate poput dlijeta, skalpela, turpije...
Evo nekoliko fotografija "friško ispečenih" radova!
Reljef
Reljef u kombinaciji s pirografijom
Duborez i pirografija

Pirografija na furniranom lesonitu
Pirografija na furniranom lesonitu
Ugodan ostatak još jednog kišnog vikenda
Sanja i Željko
 

Broj komentara: 16:

mihaela kaže...

ooo stigli su i tatini radovi na blog :) svaka čast, očekujem i neke druge motive :)

Pipi kaže...

Komplimenti za Zeljkove radove. Odlicni su, bravo.

Anonimno kaže...

Prekrasni radovi!
Sve pohvale umjetinku:)
Vas dvoje ste odličan par, bravo!
I ja sam ovaj vikend radila nešto slično ali na manjim komadima drveta koji su tanko rezani,super mi je ispalo.
Pusa!

Anonimno kaže...

Prekrasni radovi!
Sve pohvale umjetinku:)
Vas dvoje ste odličan par, bravo!
I ja sam ovaj vikend radila nešto slično ali na manjim komadima drveta koji su tanko rezani,super mi je ispalo.
Pusa!

eda kaže...

Ma odakle vas dvoje crpite tolike ideje!?! Tako i treba, da se i suprug s vremena na vrijeme predstavi sa svojim umjetninama, zaista su mu odlični radovi!! Pozdrav iz sunčanog Splita, danas je nekako podnošljivo, ali jučer je bila sauna, hehe...

Sanja kaže...

Drage moje, vaši komentari su dobar poticaj mom Željku da nastavi dalje i bude još bolji, Zondra nadam se da ću vidjeti što si radila na drvu, sigurna sam da je nešto lijepo, Edaaa evo s tvojim komentarom došlo je i sunce u Podravinu...haha...Mihaela ma bit će i drugih motiva, polako :)))

Lenka kaže...

Prelepo!!! Obožavam dekor ovako prirodnog izgleda, dobro oko za kompoziciju,pomalo podseća na lepotu japanske grafike :D.

Biljana kaže...

Prekrasni radovi, sve pohvale suprugu:)
Sanja imas novi izgled bloga, odlican je, tako je njezan, prozracan, osvjezavajuci:)
Pozdrav iz Rijeke

Maite - vitoma kaže...

Menuda pareja, me encanta como os ha quedado todo.
Bss.

Mare kaže...

više ne znam jesam li na tvom blogu ili sam zalutala:)))).....vidim da tražiš izgled i da blog izgleda sve bolje i bolje.....ovo sad je pun pogodak:))....
moje čestitke i na izboru životnog suputnika,vas dvoje se očito dobro slažete i još bolje nadopunjavate......što baš i nije često u današnje vrijeme....
želim vam još puno,puno lijepih radova i još puno,puno zajedničkih fotografija na kojima zračite srećom:))....
M...........

Sanja kaže...

Puno hvala na vašim komentarima Lenka, Maite-vitoma i Biljana :)))
Mare, hvala na svim tvojim riječima i da, bila si na mom blogu i za sada to je ono što sam tražila, al ne nam kak dugo hehe...
Puse svima

Sandra kaže...

Hola Sanja
Qué bueno quedó! Me encanta ese racimo de uvas!
Por aquí también llueve...
Besos,
Sandra

Villa-loredana kaže...

lijepo, prekrasno i svi mogući superlativi za sve radove, a pogotovo srednjevjekovni sajam, veliki pozdrav i poljubac iz sunčanog Peroja. Loredana.

DIANA kaže...

Es muy bonito. Esta perfecto. Un saludo desde España

Good Ghost kaže...

Odlično, sve je prekrasno. Blago tebi s takvom "boljom polovicom". Moj je antitalenat za umjetnost, ali zato dobro kuha, he he
pozz

lindolina kaže...

Predivni radovi! Lipo mi je kad se nađe obitelj umjetnika pa svatko nešto napravi. Moj dragi je prije znao radit u drvu dok je imao vrimena. Sada već dugo ništa nije napravio. U svakom slučaju morat ću fotografirat njegove radove i stavit na svoj blog :)