nedjelja, 5. rujna 2010.

Renesansni festival KC

U ovom postu donosim vam nekoliko fotkica sa renesansnog festivala koji se održava na ostacima velebne protuturske utvrde u Koprivnici nedaleko od mojih Hlebina. To je povijesno-turistička manifestacija koja se održava svake godine. Uživala sam sa svojim suprugom u razgledavanju i još uvijek sam pod dojmom renesanse i svih ljepota koje to razdoblje nosi sa sobom. 
Osjećala sam se preporođenom baš kao što i sama riječ renesansa  (francuski renaissance znači preporod, obnova, u razdoblju renesanse antika je smatrana vrhuncem čovjekovih stvaralačkih snaga, pa su sve umjetnosti i znanosti koje su cvjetale u antici, ponovno oživjele). 
Kroz šetnju i razgledavanje kao da se ponovo probudila i procvala stara-nova umjetnost i činilo mi se kao da se stvarno nalazim u srednjem vijeku...samo sam trebala obući prigodnu haljinu :))) 
Svuda oko nas djeve, vitezovi, kmetovi, mušketiri, kraljevi, djeca koja se igraju drvenim lukovima i strijelama, valjaju po slami, igraju sa drvenim praćkama, a odrasli sjede kraj vatre na balama slame i krijepe se srednjovjekovnim delicijama, čuje se zveket mačeva, dok djeve bosim nogama u drvenim bačvama gaze grožđe ili plešu sa mušetirima uz srednjovjekovnu glazbu, dok neki pak na giljotini odrubljuju glave, zatvaraju ljude u kavez...a noću, baklje posvuda gore, žongleri goli do pojasa rade nevjerojatne stvari sa vatrenim palicama, počinju borbe...najnapetiji dio...a mene cijelo vrijeme boli zub i više ne mogu izdržati i tako smo otišli po antibiotike i kući...
Bio je vidljiv interes posjetitelja za tehnike i otkrića koja su se davno primjenjivala i ne znam možda sam srela Leonarda Da Vincija :))) Ne, nisam, ali srela sam jednu jednostavnu i jako dragu osobu koja se zove Hana koja je na svom štandu udruge "Suncokret" izlagala radove s tematikom doba renesanse. Bilo je ugodno s njom razgovarati i i vrijeme je prebrzo prošlo...no, vidjet ćemo se mi još i to me veseli :)))
Uf, napisala sam se, ali nešto ovako lijepo morala sam podijeliti s vama, a zub opet boli ;(

Ja i Hana na njenom štandu udruge "Suncokret"
Moj suprug Željko brzo se pridružio lijepim djevama koje gaze grožđe!
Poklon galerija "Tiko" nudi zaista lijepe i raznolike suvenire!
Malo rukotvorina s raznih štandova!

Pala je noć!


Bilo je lijepo družiti se i doživjeti toliko toga na jednom mjestu!

Objavi komentar