nedjelja, 5. rujna 2010.

Renesansni festival KC

U ovom postu donosim vam nekoliko fotkica sa renesansnog festivala koji se održava na ostacima velebne protuturske utvrde u Koprivnici nedaleko od mojih Hlebina. To je povijesno-turistička manifestacija koja se održava svake godine. Uživala sam sa svojim suprugom u razgledavanju i još uvijek sam pod dojmom renesanse i svih ljepota koje to razdoblje nosi sa sobom. 
Osjećala sam se preporođenom baš kao što i sama riječ renesansa  (francuski renaissance znači preporod, obnova, u razdoblju renesanse antika je smatrana vrhuncem čovjekovih stvaralačkih snaga, pa su sve umjetnosti i znanosti koje su cvjetale u antici, ponovno oživjele). 
Kroz šetnju i razgledavanje kao da se ponovo probudila i procvala stara-nova umjetnost i činilo mi se kao da se stvarno nalazim u srednjem vijeku...samo sam trebala obući prigodnu haljinu :))) 
Svuda oko nas djeve, vitezovi, kmetovi, mušketiri, kraljevi, djeca koja se igraju drvenim lukovima i strijelama, valjaju po slami, igraju sa drvenim praćkama, a odrasli sjede kraj vatre na balama slame i krijepe se srednjovjekovnim delicijama, čuje se zveket mačeva, dok djeve bosim nogama u drvenim bačvama gaze grožđe ili plešu sa mušetirima uz srednjovjekovnu glazbu, dok neki pak na giljotini odrubljuju glave, zatvaraju ljude u kavez...a noću, baklje posvuda gore, žongleri goli do pojasa rade nevjerojatne stvari sa vatrenim palicama, počinju borbe...najnapetiji dio...a mene cijelo vrijeme boli zub i više ne mogu izdržati i tako smo otišli po antibiotike i kući...
Bio je vidljiv interes posjetitelja za tehnike i otkrića koja su se davno primjenjivala i ne znam možda sam srela Leonarda Da Vincija :))) Ne, nisam, ali srela sam jednu jednostavnu i jako dragu osobu koja se zove Hana koja je na svom štandu udruge "Suncokret" izlagala radove s tematikom doba renesanse. Bilo je ugodno s njom razgovarati i i vrijeme je prebrzo prošlo...no, vidjet ćemo se mi još i to me veseli :)))
Uf, napisala sam se, ali nešto ovako lijepo morala sam podijeliti s vama, a zub opet boli ;(

Ja i Hana na njenom štandu udruge "Suncokret"
Moj suprug Željko brzo se pridružio lijepim djevama koje gaze grožđe!
Poklon galerija "Tiko" nudi zaista lijepe i raznolike suvenire!
Malo rukotvorina s raznih štandova!

Pala je noć!


Bilo je lijepo družiti se i doživjeti toliko toga na jednom mjestu!

Broj komentara: 9:

Mare kaže...

lijepo,tu sam trebala biti ali.....
jel ja to dobro vidime ili mi se pričinjava da si uspjela hanu staviti ispred fotoaparata:)))).....
nadam se da ste se lijepo i "korisno" zabavile:))...
M......

Marija kaže...

Sanja, baš ti hvala što si ovako rano objavila ovaj post, došao mi je umjesto nekog dobrog članka s novinskih portala :)
I sve si tako zorno opisala, bome ću i ja morati jedne godine posjetiti tu manifestaciju...

@mare: hana je doživjela preporod valjda pa se odnedavno češće fotografira haha (makar ovo vjerojatno još nije vidjela)
Vidiš da je i Sanja poželjela biti u nekoj renesansnoj opravici, a ti bi si sigurno sama sašila svoju ;)

Anonimno kaže...

:) Bravo Sanja. A tako mi je žao što se nismo uspjele vidjeti:/.
Nadam se da će vam zub biti dobro. Vrlo lijepa fotoreportaža:)
(L):*

Nikol

Sanja kaže...

Mare, šteta da nisi došla, no bit će još prilike...a što se tiče naše zajedničke fotke nismo mogle odoljeti da nas moj suprug uslika, jer nas je baš zanimalo šta će se vidjeti na slici - samo noge ili samo glave, a kad tamo, vidi se sve, iako smo zaključile da se ni ja, ni ona, ne volimo slikati :)))
Marija, drago mi je da ti se svidjela moja mini reportaža s RF i planiraj slijedeće godine doći i do onda sašij prekrasnu haljinu u duhu tog vremena :)))
Nikol...mislila sam da ću sresti jednu prekrasnu djevu koja se zove Nikol, ali nisam je srela, bilo je preeeeviše ljudi ili te je oteo neki mušketir :*

Sanja kaže...

Da, Nikol, zub još boli i jedva čekam sutra posjet zubaru...zamisli "jedva čekam" :D

Biljana kaže...

Prekrasna manifestacija, lijepo si nam je docarala fotografijama i tekstom, bravo Sanja:))

Sandra kaže...

Qué linda experiencia!
Besos,
Sandra

Lenka kaže...

Predivan skup, jako volim ovakva društvena okupljanja. Uživala sam gledajući fotografije :)

Tina kaže...

prekrasna manifestacija koja je bogato predstavljena tekstom i slikama. čitajući post stavrno sam uzivala a u jednom trenutku mislima sm odlutala tu,i imal osjećaj da sam bar tih par minuta u srednjem vjeku. prekrasno!