petak, 3. rujna 2010.

Igra "volim..."

Zahvaljujem duhovitoj i svestranoj blogerici Mare koja me na svom blogu uvrstila u svojih "Top 10" i omogućila mi da zaigram ovu igru kroz koju se možemo bolje upoznati.

Pravila igre su slijedeća:
  1. Na svom blogu napišite tko vas je pozvao da sudjelujete u igri
  2. Napišite 10 stvari koje volite
  3. U igru pozovite 10 novih blogerica
10 stvari koje najviše volim
  1. Odmah na početku, zapela sam, ispričavam se, ali, najviše volim svoju obitelj, odnosno svoje dvije divne kćeri i supruga, ali ne znam kako vam reći ili uopće spomenuti nešto tako intimno...imala sam teško razdoblje kad mi život nije imao nikakvog smisla, jer mi je nepravedno oduzeo najmlađi biser u obitelji, ali našla sam negdje u sebi novu snagu ponovo stati na noge zbog svog brižnog supruga i saznanja da me treba i drugi moj biser, moja Mihaela, ali i neki dragi prijatelji!
  2. Volim, ma ne, obožavam sve mogućnosti koje nudi bespuće interneta!
  3. Duge šetnje ili bolje - lutanje prirodom, mir, tišinu,cvrkut ptica i magičnu privlačnost rijeke Drave!
  4. Volim proljeće i jutra okupana suncem.
  5. Volim nasmijane ljude vedrog duha.
  6. Volim kavu (kao što je Mare rekla, crnu i jaku), ali uz dozu nikotina.
  7. Volim Guns N Roses!
  8. Volim stihove Dragutina Tadijanovića!
  9. Volim kad nešto sama napravim!
  10. Volim male znakove pažnje - draži mi je jedan cvijet koji je netko sam ubrao, nego svi cvjetovi iz cvjećarne!
    Ima vas puno za mojih "Top 10", ali bit će još prilika i za neke druge moje omiljene blogove i blogerice, a  ovaj puta izabrala sam:

    Broj komentara: 9:

    Mare kaže...

    hohoho....tako mi i treba kad sam se hvalila da volim više od 10 stvari.....hvala ti da si me opet uvrstila,sad si mi dala misliti:))))...
    naravno da i ja pijem tako kavu,ne možeš jaku i crnu piti bez štek doze nikotina:))....
    pusa i hvala da si bila tako brza i da si s nama podijelila dio sebe:)))...
    M...

    Anonimno kaže...

    Vjeruj mi kad sam čitala tvoj post mislila sam samo da mene ne izabere, ne volim pitanja- odgovore:)))
    Ali volim pročitati što drugi kažu o sebi:)
    Ugodan vikend ti želim.
    Zondra Art

    Izzy kaže...

    Super su mi ove igrice, lijepo je upoznati pobliže nekoga i zanimljivo je vidjeti koliko toga "crafterice" zapravo imaju zajedničkog!
    Hvala na uključenju! Idem razmišljati... :)

    Biljana kaže...

    Cestitam draga, lijepo si odigrala igru:))
    Pusa

    Sandra kaže...

    Felicidades por este mimo!
    Yo no podría escribir en croata tan bien como vos en español =)
    Un beso grande, buen fin de semana, reciclando y creando.
    Sandra

    Sanja kaže...

    Drage moje, hvala i ugodan vam vikend!

    VolimBoje kaže...

    Ovo je baš zgodna igrica, sad još samo da uspijem suziti izbor na deset stvari:))! Hvala na pozivu.

    eda kaže...

    Hvala ti na pozivnici, eto saznala sam i ovdje za nikotin (a ja nisam u svom blogu spominjala kavu samo zbog nikotina!!). E, dosta toga sam znala ali nisam znala za Tadijanovića (sad si mi još draža)...

    Tina kaže...

    i ja volim gunse! kavu nesmjem zbog alrgije al zato uživam u ispijanju nekoliko šalica kapucina! (: