srijeda, 11. prosinca 2013.

Za ljubitelje dobre kapljice!

Oni koji vole dobru kapljicu i s ljubavlju se bave uzgojem vinove loze i proizvodnjom grožđa, isto tako vole suvenire i slike na temu grožđa i vina! Upravo zato sam se i u ovom postu posvetila temi grožđa, jer je netko poželio ukrasiti svoju klijet mojim oslikanim crijepom!


Broj komentara: 7:

Nena3110 kaže...

Sanja, divno je, prekrasno!
Kroz ove tvoje radove vidim ne samo njihovu lepotu, već i nadu da se stvari pokreću na bolje. U to ime, da popijemo po jedno vince, važi?
Živeli!

Sanja kaže...

:) hvala Snježana, dobro bi mi došlo jedno piće upravo sada i to žestoko!!!
Živim u nadi!

Klaudija Rajković kaže...

predivno je. stvarno zove čovjeka na vince za živce :D lp

nives kaže...

woow jako lijepo

Nataša kaže...

Ajde onda jedno i za mene, kad već nazdravljate. Ne pijem, ali napraviću izuzetak

Good Ghost kaže...

Prekrasno! Draga moja drž se ti meni pusa

Sanja kaže...

Eto već mi je bolje, malo se radilo, malo se pilo i nazdravljalo, a vaši komentari su više nego poticajni :) hvala cure <3