ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

Nostalgija!

Jedan poklonjen okvir je dugo čekao na svoj red da se pretvori u nešto ljepše od običnog iverala i onda se dogodila jedna nostalgična salveta sa likom ove preslatke djevojčice...


i igra je mogla započeti!
Okvir sam obojala bijelom akrilnom bojom, ali sam se na kraju odlučila za zlatnu! S obzirom da mi je sam okvir bio previše prazan na vrh sam dodala salvetu malih anđelčića, a sliku djevojčice sam zalijepila na foliju! To je bio prilično brz i jednostavan posao, a s rezultatom sam jako zadovoljna! Baš mi je ispalo po mom guštu!
Toliko od mene u ovom kratkom postu!
Do čitanja!

4 komentara:

Vesna Maric kaže...

Lijepo je. Vintage.

Nena3110 kaže...

Jako lepo Sanja.
Elegantno, jednostavno i shabby.

LivesArt kaže...

Slatko !

Unknown kaže...

Jednostavno i lijepo..