utorak, 26. studenoga 2013.

Ipak nešto...

...iz moje kreativne radionice!
Dugo izbivam, kako sa svog bloga, tako i s vaših!
Razloga ima više i ne bih o njima, jer ipak je ovo blog kreativnosti i radosti djeljenja onog što radim s vama, dragim blogericama i prijateljicama!
Dakle, prijeđimo na ono "ipak nešto...", a to nešto su oslikani crijepovi koje sam napravila za poklon!


Za podlogu sam uzela zelenu akrilnu boju pomiješanu s malo crne, na koju sam nanijela krakle lak, zatim bijelu boju, a onda sam pomoću lak ljepila zalijepila salvete. Kad se sve dobro osušilo crijep sam dodatno obradila crnom, žutom i zelenom uljanom bojom te na kraju sve polakirala! I to je to!

I drugi crijep koji sam radila tako da sam podlogu obojala u tamno-smeđu boju, nanijela krakle lak, obojala u bijelu boju, zalijepila salvetu i doradila bitumenom te polakirala!
Kako vam se čine?
Koji vam se više sviđa?
S obzirom da me nije zahvatila blagdanska groznica u idućem postu još jedan crijep i jedna boca na temu grožđa!
Objavi komentar