nedjelja, 7. travnja 2013.

Motivacija!

Jastuk vezen s puno ljubavi za jednu posebnu osobu koja je prisutna u mom životu od samog početka bloganja. Upijala sam svaki njen post, učila od nje što znači "html" i tsl., divila se njenoj energiji, a još više svemu onom što su stvorile njene ruke! Ona je naša strpljiva učiteljica i zove se Tea! Ona je osoba koja je odvojila svoje dragocjeno vrijeme kako bi došla do mene u trenucima kad mi je trebao netko da me zagrli i kaže mi da nešto vrijedim!
Kako ona voli ljubičastu boju za vezenje sam odabrala upravo ljubičasti konac, a s obzirom da su mi srcoliki oblici najdraži, motiv sam izvezla u obliku srca na domaćem tkanom platnu (sada je žućkaste boje, ali svakim pranjem postaje sve bijelije).




Naime, bila sam u bolnici i Tea me ugodno iznenadila svojom posjetom (osjećala sam se kao da me došla posjetiti Martha Stewart glavom i bradom)! 
I nije došla praznih ruku! Donijela mi je puuuunooo svega i svačega i dala mi je poticaj da počnem raditi...tu su i vješalice s prošlog posta u obliku zečića!
Pogledajte samo čime me obradovala...boje, 3D šablone (koje si dugo želim), ljepila, podloge, salveteeee, patina, trakice i prekrasna slika koja će mi ostat kao trajna uspomena na nju i susret sa "ženom s malih i velikih ekrana"!
Sasvim dovoljno da budem motivirana da radim ono što ustvari i volim? "of kors"! :)
I još nekoliko slikica izbliza, sprijeda i straga!
 
 

U nastavku ću vam pokazati još jedan jastuk koji sam izvezla još prošle godine ali jednostavno nije došao na red da bude u jednom od postova, koji su ionako bili jako rijetki. Krug je posebno vezen a zatim prišiven na prednju stranu jastuka. Igrala sam se s različitim vrstama bodova i kombinirala ih da bi na kraju bila poluzadovoljna učinjenim!

Toliko od mene u ovom postu!
Do tipkanja!
I hvala na pažnji :)

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

divno izvezeni jastuci kao i uvijek... nadam se da si dobro i stvarno super te obradovala draga Tea :D

Nena3110 kaže...

Oh, Sanja, prelep je!
Zaista si ga savršeno uradila, no i Tea to zaslužuje.
Kiss!

Sonaj kaže...

Divnooo...Sve je divno:Tea,jastuci,vez,pažnja,...Znam da si i ti divna osoba i da se sada divno osjećaš:)))

Anonimno kaže...

Predivno, svaka cast, jako su lijepi jastuci.
Lp.

Biljana kaže...

Vidi se, da si ga radila sa puno ljubavi predivan je, Tea je nama mnogima uciteljica i sigurno ce se obradovati:) Dobro se uvijek dobrim vraca <3

Nataša kaže...

Ne samo što je jastuk divan, vveć i Tein gest. Nemam reči. Radujem se kad vidim da ljudi vole jedni druge, da se poštuju i kad se dobro vrati dobrim.

Maite - vitoma kaže...

Bellísima labor.
Bss.

Majto kaže...

Sreća se udvostrućuje ako se dijeli! Sigurna sam da je i Tea bila presretna kao i ti dok si vezla ovaj divan jastk pun ljubavi i strpljenja! Predivno je kada prijateljstva iz ove virtualne oaze ožive i u stvarnom životu! neprocjenjivo!