nedjelja, 7. travnja 2013.

Motivacija!

Jastuk vezen s puno ljubavi za jednu posebnu osobu koja je prisutna u mom životu od samog početka bloganja. Upijala sam svaki njen post, učila od nje što znači "html" i tsl., divila se njenoj energiji, a još više svemu onom što su stvorile njene ruke! Ona je naša strpljiva učiteljica i zove se Tea! Ona je osoba koja je odvojila svoje dragocjeno vrijeme kako bi došla do mene u trenucima kad mi je trebao netko da me zagrli i kaže mi da nešto vrijedim!
Kako ona voli ljubičastu boju za vezenje sam odabrala upravo ljubičasti konac, a s obzirom da su mi srcoliki oblici najdraži, motiv sam izvezla u obliku srca na domaćem tkanom platnu (sada je žućkaste boje, ali svakim pranjem postaje sve bijelije).




Naime, bila sam u bolnici i Tea me ugodno iznenadila svojom posjetom (osjećala sam se kao da me došla posjetiti Martha Stewart glavom i bradom)! 
I nije došla praznih ruku! Donijela mi je puuuunooo svega i svačega i dala mi je poticaj da počnem raditi...tu su i vješalice s prošlog posta u obliku zečića!
Pogledajte samo čime me obradovala...boje, 3D šablone (koje si dugo želim), ljepila, podloge, salveteeee, patina, trakice i prekrasna slika koja će mi ostat kao trajna uspomena na nju i susret sa "ženom s malih i velikih ekrana"!
Sasvim dovoljno da budem motivirana da radim ono što ustvari i volim? "of kors"! :)
I još nekoliko slikica izbliza, sprijeda i straga!
 
 

U nastavku ću vam pokazati još jedan jastuk koji sam izvezla još prošle godine ali jednostavno nije došao na red da bude u jednom od postova, koji su ionako bili jako rijetki. Krug je posebno vezen a zatim prišiven na prednju stranu jastuka. Igrala sam se s različitim vrstama bodova i kombinirala ih da bi na kraju bila poluzadovoljna učinjenim!

Toliko od mene u ovom postu!
Do tipkanja!
I hvala na pažnji :)

Objavi komentar