petak, 29. ožujka 2013.

Sretan Uskrs!

Drage moje blogerice, prijateljice, uz ovog uskrsnog zeku želim vam sretan Uskrs!

Zeko i zečica su ustvari drvene vješalice koje sam dobila od...hm...o tome u slijedećem postu...na njima sam napravila decoupage sa šarenim salveticama, jer nisam imala bolju ideju!



 I jedan zeko kao ukras za teglu s proljetnim cvijećem, kojega nažalost nema jer nikako da se riješimo ovih snježnih pahulja pa je zato cvijeće na zeki :(
I za kraj nešto što sam nedavno čula i dobro se nasmijala:
"Dobro jutro pile moje, evo tebi jaje moje, danas jedno, sutra drugo, a preksutra ono dugo."
I nešto punooo ljepše...ljubavno, a ispisivalo se nekad davno voskom na pisanicama kojima su djevojke darivale svoje momke a i oni njih (još imate vremena :)))
"Ovo jaje šareno moje srce ranjeno!"
"Naljepša si ti za mene, čuvaj moje uspomene!"
"Pisanicu ovu primi kao skroman dar, a ja ću tebe vodit pred oltar!"
"Evo tebi pisanica mojeg srca polovica!"

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Lepo ste obukli zečiće. Vama i Vašoj porodici sretan Uskrs. Puno pozdrava.

Sonaj kaže...

Zgodni su ti zečići-vješalice:) Nisam takve nigdje vidjela..Jedva čekam da nam otkriješ otkud ti takve vješalice! Radostan i tebi Uskrs:)

Olivera kaže...

Sretan Uskrs Vam zelim. Zeke su preslatke!

Nataša kaže...

Bolja ideja ti nije ni trebala, ova je odlična.
Sviđaju mi se ove poruke, a ja sam davno, kad sam bila srednjoškolka, od majke tadašnjeg momka dobila jaje sa mojim inicijalima. Ustvari, napravila je i njegove i moje inicijale i posebno ih izdvojila. To mi je bilo i tad lepo a sad mi izgleda još lepše.

i tebi srećan Vaskrs i sve najbolje.

Nena3110 kaže...

Sretan Uskrs i tebi i tvojima.
Kod nas je ove godine puno kasnije, a nekih godina je bio istog dana, ja ću dakle još čekati.
Sve najbolje, draga Sanja!

Beba Still kaže...

Zečići su fantastični ! :)