nedjelja, 17. ožujka 2013.

Čipkasto!


Broj komentara: 13:

Anonimno kaže...

Jako me veseli da ste se javili.Šta napisati za vaše radove a da ne zvučim dosadno. Heklani tabletić ie za mene veština za koju sam već izgubila nadu da ću savladati, svakako je prelep. Kutija je takva da bi je i ja poželila. Srdačan pozdrav.

Maite - vitoma kaže...

Una maravilla de caja.
Bss.

Ljubinka kaže...

Kutija je baš bomboničasta,prava lepotica!
Što volim ovakve okrugle miljee,i da ih vidim,i da ih radim,svaki krug je drugačiji i tera što pre da se završi milje:)
Pozdrav!:)

Nely kaže...

Draga Sanja,volim tvoje radove uvijek je to sve sa puno ljubavi i pažnje,ova kutijica je pravi pozdrav nadolazećem proljeću,predivno!
Veliki pozdrav!

Tina kaže...

ma ko bombončić! kutijica je divna,rava proljetna!

Sonaj kaže...

Vesela,proljetna,šarena...Neka si ti nama opet ovdje:) Želim ti ugodnu poduku u heklanju! Uživajte:)

Nena3110 kaže...

Sanja, prelepo ti je sve što radiš!
Kutija je prava lepotica, očarala me.
Jedva čekam da vidim ovde prve Mihaeline radove :)

Lenka kaže...

Kutijica je stvarno pravi slatkiš, teško je odvojiti oko od nje :))). Izbor boja je savršen.
Mislim da nema ničeg lepšeg nego kada mama i ćerka nešto rade zajedno :D, verujem da ćete obe uživati u časovima heklanja.

Biljana kaže...

Preslatka je kao bombon!:-)

nives kaže...

woow kutija je prelijepa :) svaka čast za tabletiče ima tu posla

eda kaže...

E stvarno si joj odličan naziv dala, baš je pravi slatki bombončić!!! Kombinacija salvetice i čipke slatka, da ne može biti slađa!
Sad sam se sjetila kad sam ja moju kćerku učila heklati... prvo metre i metre lančića... nije baš bilo idilično, moram priznati, haha.. sve što bi krivo napravila rekla bi da je upravo tako i htjela:) Ali zato danas hekla ko velika!
Draga moja Sanjica, lijepo je vidjeti te opet u blogosvijetu i gledati tvoje predivne radove!!

Nataša kaže...

Dobro si je nazvala!

Majto kaže...

Neodoljiva mi je ova tvoja kombinacija uzorka salvetice i čipkice! I da, kutijica ti je pravi bombončić, premedena je!!! A kad smo kod heklanja... meni nikako ne ide, ljevak sam i sve mi je to nekako naopačke. Dalje od lančića nisam dospjela, šmrc! Pusa