petak, 15. lipnja 2012.

Shabby chic stalak!

Radi se o kutnom stalku za cvijeće, a kako sam sklona stalno nešto mijenjati, tako je i stalak putovao iz jednog kuta u drugi, a pritom je mijenjao svoju ulogu pretvarajući se u stalak za knjige, suvenire, za svašta! Eee, a onda mi je postao toliko dosadan da sam se morala njime pozabaviti nekoliko dana i tako je nastao novi shabby chic stalak!

  Prije je izgledao ovako! Dosadno, zar ne?
Prvo sam ga prebrusila da skinem bezbojni lak, pa sam ga obojala u crno (noge i rubove), nakon što se boja posušila obojane dijelove sam "navoskala", a zatim obojala bijelom akrilnom bojom u dva sloja te brusnim papirom odstranila bijelu boju na dijelovima gdje sam koristila vosak, ali sam lagano pobrusila i ostale obojane dijelove.
Na rubnim dijelovima sam koristila čipku i akrilni kit za drvo!
 Nakon što se kit za drvo osušio, lagano sam prebrusila čipkasti dio!
Iako možete povećati sliku klikom na nju, evo i pogled izbliza!

Ne znam da li ste primijetili ali gornja boja ipak nije bijela, jer sam na kraju nezadovoljna izgledom čipke koju sam btw. lagano prešla crnom bojom (i gotovo suhim kistom) sve obojala u akril metal marcipan boju i ta boja me oduševila, a ja sam vrlo zadovoljna novim izgledom svojeg stalka!
Kako sam već bila u poslu, zapeo mi je za oko stari držač za ručnike koji sam davno obnovila i objavila (ne znam više u kojem postu) i to je bila faza bršljana (sada je shabby faza) i odlučila sam ošmirglati ga i preurediti u istom shabby shic stilu kao i stalak!
Ovako izgleda sada!
A ovako je izgledao prije!
 Meni se čini da je sada puno ljepši i elegantniji! I sve mi se čini da sam jako zavoljela ovu akril metal boju!
Do čitanja!
Objavi komentar