petak, 15. lipnja 2012.

Shabby chic stalak!

Radi se o kutnom stalku za cvijeće, a kako sam sklona stalno nešto mijenjati, tako je i stalak putovao iz jednog kuta u drugi, a pritom je mijenjao svoju ulogu pretvarajući se u stalak za knjige, suvenire, za svašta! Eee, a onda mi je postao toliko dosadan da sam se morala njime pozabaviti nekoliko dana i tako je nastao novi shabby chic stalak!

  Prije je izgledao ovako! Dosadno, zar ne?
Prvo sam ga prebrusila da skinem bezbojni lak, pa sam ga obojala u crno (noge i rubove), nakon što se boja posušila obojane dijelove sam "navoskala", a zatim obojala bijelom akrilnom bojom u dva sloja te brusnim papirom odstranila bijelu boju na dijelovima gdje sam koristila vosak, ali sam lagano pobrusila i ostale obojane dijelove.
Na rubnim dijelovima sam koristila čipku i akrilni kit za drvo!
 Nakon što se kit za drvo osušio, lagano sam prebrusila čipkasti dio!
Iako možete povećati sliku klikom na nju, evo i pogled izbliza!

Ne znam da li ste primijetili ali gornja boja ipak nije bijela, jer sam na kraju nezadovoljna izgledom čipke koju sam btw. lagano prešla crnom bojom (i gotovo suhim kistom) sve obojala u akril metal marcipan boju i ta boja me oduševila, a ja sam vrlo zadovoljna novim izgledom svojeg stalka!
Kako sam već bila u poslu, zapeo mi je za oko stari držač za ručnike koji sam davno obnovila i objavila (ne znam više u kojem postu) i to je bila faza bršljana (sada je shabby faza) i odlučila sam ošmirglati ga i preurediti u istom shabby shic stilu kao i stalak!
Ovako izgleda sada!
A ovako je izgledao prije!
 Meni se čini da je sada puno ljepši i elegantniji! I sve mi se čini da sam jako zavoljela ovu akril metal boju!
Do čitanja!

Broj komentara: 17:

nives kaže...

wooow prekrasni radovi stvarno svaka čast

Jagoda kaže...

Odlična preobrazba, sada izgleda elegantno i profinjeno sa decentnim ukrasom čipke. I meni je držač za ručnike sada ljepši nego prije...Boja je pun pogodak!

Nataša kaže...

Zašto ovo pre nisi uradila? Divno izgleda!

eda kaže...

Ma zašto moji komentari ne prolaze??? Idem ispočetka...
Za ovu boju nisam nikada čula, u stvari, koliko rijetko idem po hobby dućanima nije ni čudno...
Draga moja, sve zajedno izgleda baš nekako otmjeno i elegantno... ona prvobitna verzija vješalice u bršljan fazi mi je bljak (sorry), nije dolazila do izražaja zanimljiva izvedba s ovim slovima..
a sada, sviđa mi se, o jako mi se sviđa, fenomenalno si ovo shabby-rala... samo, mislim da bi jedna mala crna ruža za koju iz pouzdanih izvora znam da ju posjeduješ, izvrsno "sjela" u novi kutak:))

Sanja kaže...

Nemam pojma! Valjda zato da duže visiš na mom blogu :))))
Ajd, bar jednom da i ja za nešto znam prije tebe :)))
Istina, prva bršljan verzija je bila upravo takva, bljak...ne znam što mi bi!
hahahaha crna ruža...Edaaaaaaaa...:))))

Sonaj kaže...

Ah, stalak !Sad je doista poseban.To ja nekima pokušavam dokazati da prirodna boja drveta i lakiranje više nisu in...A on ni da čuje( ha, ha, ha).Ma, uzet ću ja stalak svoj i učiniti nešto slično, a onda je gotovo.Nema nazad!!!
Metalik preobrazba vješalice-neusporedivo!Vrijedna, vrijedna...

Unknown kaže...

Svaka cast :D

Jasminka kaže...

Radovi su prva liga. A što bi nam vrijedilo znanje preobrazbe namještaja, ako to ne radimo. Kako se mi mjenjamo, tako se mijenjaju naš stil i ukus. Vjerujem da je polica sa bršljanom bila super za svoje vrijeme, ali jednostavno, sad znaš više i bolje i to koristiš u izradi svojih radova. Pratim te stalno, kao i ostale blogerice, ali došla je faza kad ne mogu po dva dana ni upaliti komp. Nadam se da će se stvari srediti i da ću moći više komentirati. budi mi vrijedna i draga kao uvijek. Jasminka

Romana kaže...

Vau, vau, predobre promjene si napravila! Meni se ovi radovi sviđaju više nego "before". :)

Sandra kaže...

Odlična preobrazba stalka, ono s čipkom je predobro, a držač je sad puno ljepši, sve mi sve sviđa:)))

Nely kaže...

Sanjaaaaa..oduševljena sam totalno,ova čipka na rubu me bacila u trans,vjeruj da ću se sada i ja okušati i pokušati izraditi nešto slično.Hvala ti za uvijek divne ideje,zbilja imaš zlatne ruke i veliku svestranost:)

Lilla Indigo kaže...

Prekrasno, stalak je puno ljepši u bijeloj boji a sviđa mi se i čipka. I držač ručnika je puno bolji nego prije (iako je i sa bršljanom bio lijep)!

Goge kaže...

kako dobar stalak. Imam ovakav isti, ali mi se nije svidjao pa sam ga rastavila i odnijela dijelove u garažu. Možda se vrati.

Lenka kaže...

Novi izgled je baš superiška! Posebno mi se sviđa ručnik u ovom novom izdanju, dobio je potpuno prefinjen izgled :))

Nena3110 kaže...

WOW!
Ovo su savršeni radovi.
Posebno čipka šablonom, kako je dobra i pedantno urađena.
Prekrasno!

Pipi kaže...

Sanja, umetnik u dusi..bravo!
Ljubim te takvu umetnicku....stvorena si da stvaras. EKSTRA!

*Iris* kaže...

Sjajan post. Ja nameravam da upcycle-ujem neke komode ovog leta pa pohodim razne DIY blogove zbog ideja. Tako sam naišla i na ovaj. Dopada mi se ceo blog. Volim da prelistavam kreativne i zanimljive blogove i nastaviću da vas pratim :) Veliki pozdrav,

Iris

introsfera.blogspot.com