utorak, 12. lipnja 2012.

Od ključića do držača!

Prvo je bio jedan ključić, pa su došli i drugi...bila je jedna boja, pa su došle i druge...bila je jedna podloga i šest čavlića...bilo je puno ideja, ostala je samo jedna...


...neki ključevi nisu ničem služili a neki jesu, bili su najobičniji ključevi, a sada su obojani akrilnim lak bojama, a jedan je dobio i ukras u obliku gumba...
...na vrh, samo kao privremeni ukras, stavljena je crvena ruža...
...i pitate se što sad tu izvodim? 
Dakle, držač za ključeve je i prije makeovera imao ulogu držanja ključeva, drveni je i bio je samo polakiran, a već neko vrijeme me smetala ta njegova boja bukve i uzela sam stvar u svoje ruke! Pobrusila sam podlogu, čavliće sam ostavila tamo gdje su i bili, obojala podlogu crnom akrilnom bojom, sve prešla voskom, te obojala bijelom akrilnom bojom i prebrusila za shabby izgled! Bez ikakve daljnje ideje ili vizije stajao je tako neko vrijeme, a onda sam jednoj prijateljici tražila neke salvete i našla ove mladence i ideja se rodila...ključevi srca, ključevi budućnosti, ključevi novog doma, ključevi novog auta i put u novi život...to je taj spoj...mladenci i ključevi!
Gornji i donji dio sam ukrasila čipkom uz upotrebu akrilnog kita za drvo!
Vjenčanicu sam dodatno ukrasila bijelom konturom i srebrnim perlen penom, te sam na kraju sve polakirala!
I tako sam od ključića, došla do držača i sve u kompletu promijenila!
Inače, u razgovoru s prijateljicom došla sam do zaključka da ja radim naopako! Znate kako? Pa tako da ja nemam unaprijed potpunu ideju, nemam pred sobom salvetu, nego krenem bojat a tek onda tražim salvetu...eto, tako to ide kod mene, naopako :)))
Baš me zanima da li još neka od vas tako radi? I zanima me da li sam vas inspirirala ovom idejom? Meni ih se pojavilo još nekoliko na ovu temu, ali ne mogu posvuda u kući imati držače :))))
Do čitanja!
Objavi komentar