utorak, 12. lipnja 2012.

Od ključića do držača!

Prvo je bio jedan ključić, pa su došli i drugi...bila je jedna boja, pa su došle i druge...bila je jedna podloga i šest čavlića...bilo je puno ideja, ostala je samo jedna...


...neki ključevi nisu ničem služili a neki jesu, bili su najobičniji ključevi, a sada su obojani akrilnim lak bojama, a jedan je dobio i ukras u obliku gumba...
...na vrh, samo kao privremeni ukras, stavljena je crvena ruža...
...i pitate se što sad tu izvodim? 
Dakle, držač za ključeve je i prije makeovera imao ulogu držanja ključeva, drveni je i bio je samo polakiran, a već neko vrijeme me smetala ta njegova boja bukve i uzela sam stvar u svoje ruke! Pobrusila sam podlogu, čavliće sam ostavila tamo gdje su i bili, obojala podlogu crnom akrilnom bojom, sve prešla voskom, te obojala bijelom akrilnom bojom i prebrusila za shabby izgled! Bez ikakve daljnje ideje ili vizije stajao je tako neko vrijeme, a onda sam jednoj prijateljici tražila neke salvete i našla ove mladence i ideja se rodila...ključevi srca, ključevi budućnosti, ključevi novog doma, ključevi novog auta i put u novi život...to je taj spoj...mladenci i ključevi!
Gornji i donji dio sam ukrasila čipkom uz upotrebu akrilnog kita za drvo!
Vjenčanicu sam dodatno ukrasila bijelom konturom i srebrnim perlen penom, te sam na kraju sve polakirala!
I tako sam od ključića, došla do držača i sve u kompletu promijenila!
Inače, u razgovoru s prijateljicom došla sam do zaključka da ja radim naopako! Znate kako? Pa tako da ja nemam unaprijed potpunu ideju, nemam pred sobom salvetu, nego krenem bojat a tek onda tražim salvetu...eto, tako to ide kod mene, naopako :)))
Baš me zanima da li još neka od vas tako radi? I zanima me da li sam vas inspirirala ovom idejom? Meni ih se pojavilo još nekoliko na ovu temu, ali ne mogu posvuda u kući imati držače :))))
Do čitanja!

Broj komentara: 12:

Nasmijano nebo kaže...

hehe... bez brige, ima nas još naopakih. i to uopće nije krivi put. vidiš kako lijepe stvari nastaju iz naopakog.
ja vrlo često počnem raditi a da nemam pojma koji će mi materijal još trebati i čine ću i na koji način završiti. samo krenem... i uvijek dobro ispadne. pardon, uvijek nekako ispadne.
ovaj tvoj držač za ključeve mi se baš svidio. šteta što ih ne možeš rasporediti još po kući.

Jagoda kaže...

I kod mene je tako, u toku procesa od prvotne ideje dosta puta nastane nešto sasvim drugo...Držač je poseban i romantičan...

Lilla Indigo kaže...

Jako mi se sviđaju stari ključevi obojani akrilnim bojama, ovaj tvoj stalak je jako lijep!

eda kaže...

I ja sam ti jedna od onih naopakih... napravim pripremu-podlogu pa čekam da se rodi ideja..
a ova tvoja ideja je prelijepa, stvaro si stavila svaki detalj na pravo mjesto i dobila nešto jako originalno i elegantno...

Sonaj kaže...

Pa ja se još malo i rodila naopako i kako onda raditi...Naopako!!!Ne, to tako treba...Naravno da si mi dala ideju.Već jaaako dugo prebacujem nekoliko podložaka-drvenih koji inače služe kao podloga za lovački trofej.Ja sam ih nekoliko "užicala" ne znajući što ću s njima.Koristila neke kao podložek za aranžman, a sada...Hvala, odlična ideja i još bolja ti je izvedba):):

Mariângela Maciel kaže...

Oi amiga

Belíssimo!!!!!

Parabéns!!!!

Fique com Deus!
Bjs do Brasil

Nataša kaže...

Divno je, a ideje dolaze kad se najmanje nadaš. I ja mnogo puta krenem sa jednom idejom a završim sa desetom. Na kraju se ispostavi da je bila bolja od početne zamisli.

A... nakit kaže...

odlično je! :)

Romana kaže...

Ma ja sve živo radim naopako, hehe. Meni se svidjela jako podloga na kojoj to radiš i njen oblik, i salveta je savršena. Po mom ukusu, ostalo bi samo tako, bez ključića, njih bi smjestila na neko drugo mjesto. Ali to je samo moje onako usput viđenje. Bitno je da si ti zadovoljna. :)

Unknown kaže...

Aaa, tako je predivno <3

nives kaže...

odličan je držač baš ima neki romantičan štih

Mare kaže...

kao prvo ovaj "cute blog award" mi se ubacuje u prostor za komentiranje:(......iš!
ma nemoj,ti bi da ja sad priznam da radim nešto naopake:)....a ne,ja ne.....sve po pravilima hehe......
super ti je ovo ispalo,svakako puno ljepše nego da je obično lakirano drvo......a šlepirana haljina mi tako lijepo izgleda da sam morala sve povećati i proučiti.....
samo ti nastavi naopako,ide to tebi:))....