subota, 9. lipnja 2012.

Malo o meni...

Iako nisam sklona samohvali, već samokritici, nastojim se usavršavati u svemu što radim, biti bolja i nakon otvaranja ovog bloga u siječnju 2010.g. vrijeme je da sama sebi, a i vama priznam da imam razloga za optimizam, jer statistički podaci govore o tome da volite čitati moj blog pa je tako od siječnja do 2010.g. ukupni prikaz bio 564.428, a samo prošli mjesec 28.204 prikaza, dok uvjerljivo najviše tražite i čitate ručni rad-vezenje, a što se tiče stranica koje upućuju na moj blog zahvaljujem se svemoćnom googlu, stvaraonici.hr i mare-ri!



To je sve što se tiče statistike i nadam se da ću i nadalje biti kreativno nadahnuta i raditi istim tempom kao i do sada, te da ću vam i nadalje biti na popisu omiljenih blogova za čitanje! Hvala vam!
Nadalje ću vam u par slikica pokazati kako sam nedavno provela jedan dan u društvu svojih kolegica i kolega s posla u športsko-rekreacijskom centru "Kukavica"  koje se nalazi u šumi, između Bjelovara i Daruvara i pravo je mjesto za odmor od svakodnevnog ubrzanog života, jer pruža vam aktivni odmor (šetnja, biciklizam, nogomet, rukomet, košarka, pikao, odbojka, jahanje...) ili jednostavno uživanje u crvkutu ptica i ljuljanju na ljuljački! Za mene je ovo bio aktivni odmor, dakle, isprobala sam sve gore navedeno, pa čak i nogomet :)))
Slikica mene (desno, ja sam najmanja :((() i mojih prijateljica Vesne i Klementine...nedostaje nam ona koja nas je slikala!
Stazica za šetnju i biciklizam ili osmatračnica za traženje izgubljenih u šumi :)))
Zeleni tepih, zelena šuma...i nogomet u kojem se nisu strogo poštivala pravila...ima li što ljepše od ovoga?
Malo odmora na svježem zraku, u lijepo uređenom okolišu...drvene klupe, cvijeće i sunce!
Jedan od objekata! Ovo je nekada bila vojna baza, a sada je kao što vidite prekrasno uređen prostor za druženje, zabavu i rekreaciju! Ukoliko vam se ukaže prilika svakako otiđite put Bjelovara i potražite odmorište "Kukavica"!
Nadalje ću vam pokazati dio svog "imanja" gdje uvijek ima posla!
Za početak, dio mog vrta koji sam fotkala prekjučer, a danas ujutro sam ga plijevila! Na sreću palo je dosta kiše pa se sve lijepo zazelenilo i korov i biljčice! Imam svega po malo, luka, češnjaka, graha, graška, peršina, mrkve, salate, cikle, malo rajčica i par paprika tek tolko da imam za salatu jer mi je vrt udaljen od kuće pa ne mogu nositi vodu i zalijevati i zbog toga biljke koje traže dosta vode mi propadnu...  krastavce i tikvice sam kasnije posadila i nadam se da će niknuti!
Ovo je višnja na parceli od cca 500 čhv, taman se zacrvenila i svaki dan se malo gostim pod njom, a trave za kositi ko u priči i onda ne znamo kud bi s tolkom travom, jer nikom ne treba, a prije nekih desetak godina svaku travčicu bi pojela kravica!
Na vrtnoj ogradi pored voćnjaka raste par grmova malina tako da se mogu osvježiti kad radim u vrtu!
Maca u travi :)))
S vrta idemo ispred moje kuće gdje su procvale ruže i još kojekakvo cvijeće kojemu ne znam ni nazive, ali bitno da cvatu :)))
I na kraju, nekoliko Mihaelinih fotografija koje sam izdvojila kao meni najljepše!
A ovo je moje sunce, moja osobna fotografkinja, Mihaela!
I tako je završio još jedan post drugačiji od svih ostalih u kojem ste mogli saznati malo više o meni :)))
puse svima
Objavi komentar