subota, 9. lipnja 2012.

Malo o meni...

Iako nisam sklona samohvali, već samokritici, nastojim se usavršavati u svemu što radim, biti bolja i nakon otvaranja ovog bloga u siječnju 2010.g. vrijeme je da sama sebi, a i vama priznam da imam razloga za optimizam, jer statistički podaci govore o tome da volite čitati moj blog pa je tako od siječnja do 2010.g. ukupni prikaz bio 564.428, a samo prošli mjesec 28.204 prikaza, dok uvjerljivo najviše tražite i čitate ručni rad-vezenje, a što se tiče stranica koje upućuju na moj blog zahvaljujem se svemoćnom googlu, stvaraonici.hr i mare-ri!



To je sve što se tiče statistike i nadam se da ću i nadalje biti kreativno nadahnuta i raditi istim tempom kao i do sada, te da ću vam i nadalje biti na popisu omiljenih blogova za čitanje! Hvala vam!
Nadalje ću vam u par slikica pokazati kako sam nedavno provela jedan dan u društvu svojih kolegica i kolega s posla u športsko-rekreacijskom centru "Kukavica"  koje se nalazi u šumi, između Bjelovara i Daruvara i pravo je mjesto za odmor od svakodnevnog ubrzanog života, jer pruža vam aktivni odmor (šetnja, biciklizam, nogomet, rukomet, košarka, pikao, odbojka, jahanje...) ili jednostavno uživanje u crvkutu ptica i ljuljanju na ljuljački! Za mene je ovo bio aktivni odmor, dakle, isprobala sam sve gore navedeno, pa čak i nogomet :)))
Slikica mene (desno, ja sam najmanja :((() i mojih prijateljica Vesne i Klementine...nedostaje nam ona koja nas je slikala!
Stazica za šetnju i biciklizam ili osmatračnica za traženje izgubljenih u šumi :)))
Zeleni tepih, zelena šuma...i nogomet u kojem se nisu strogo poštivala pravila...ima li što ljepše od ovoga?
Malo odmora na svježem zraku, u lijepo uređenom okolišu...drvene klupe, cvijeće i sunce!
Jedan od objekata! Ovo je nekada bila vojna baza, a sada je kao što vidite prekrasno uređen prostor za druženje, zabavu i rekreaciju! Ukoliko vam se ukaže prilika svakako otiđite put Bjelovara i potražite odmorište "Kukavica"!
Nadalje ću vam pokazati dio svog "imanja" gdje uvijek ima posla!
Za početak, dio mog vrta koji sam fotkala prekjučer, a danas ujutro sam ga plijevila! Na sreću palo je dosta kiše pa se sve lijepo zazelenilo i korov i biljčice! Imam svega po malo, luka, češnjaka, graha, graška, peršina, mrkve, salate, cikle, malo rajčica i par paprika tek tolko da imam za salatu jer mi je vrt udaljen od kuće pa ne mogu nositi vodu i zalijevati i zbog toga biljke koje traže dosta vode mi propadnu...  krastavce i tikvice sam kasnije posadila i nadam se da će niknuti!
Ovo je višnja na parceli od cca 500 čhv, taman se zacrvenila i svaki dan se malo gostim pod njom, a trave za kositi ko u priči i onda ne znamo kud bi s tolkom travom, jer nikom ne treba, a prije nekih desetak godina svaku travčicu bi pojela kravica!
Na vrtnoj ogradi pored voćnjaka raste par grmova malina tako da se mogu osvježiti kad radim u vrtu!
Maca u travi :)))
S vrta idemo ispred moje kuće gdje su procvale ruže i još kojekakvo cvijeće kojemu ne znam ni nazive, ali bitno da cvatu :)))
I na kraju, nekoliko Mihaelinih fotografija koje sam izdvojila kao meni najljepše!
A ovo je moje sunce, moja osobna fotografkinja, Mihaela!
I tako je završio još jedan post drugačiji od svih ostalih u kojem ste mogli saznati malo više o meni :)))
puse svima

Broj komentara: 19:

Olija kaže...

O pa ti si bila u mom susjedstvu :D baš mi je drago da ti se Kukavica svidjela, Mihaeline fotke su zapanjujuće!

Pozdrav

Nataša kaže...

Kako je ovo divno! Ovo roze cveće je hibridni prkos, zovu ga i kameni cvet. Ne znam latinski naziv, ali i ja ga imam i ono ne smrzava ako je u bašti, a u saksiji smrzne. Drago mi je zbog ove statistike, i verujem da tvoj blog svi rado čitaju i da vole tvoje radove. Vrt je lep, i moja ćerka voli poljoprivredu i sve što ima veze sa zemljom i kopanjem, pa kad ona kaže da je bašta ok, veruj da je tako. Ima i ona svoju baštu i to jako lepu. Meni je slatko što ona sama sve to radi. Narandžasti cvet je neven, ne vidim dobro, ali mislim da je neven. Mihaela je izgleda veoma profesionalna u svom poslu, bravo za nju.

nives kaže...

fotke su prelijepe drago mi je što si ih podijelila s nama uvijek rado čitam i pratim tvoj blog pozzz

Sani kaže...

fotke su odlične! vidi se kako ste uživale u prirodi i društvu! :)

Sonaj kaže...

E, a šta ćeš , tako ti je to ...Tko te ne bi čitao kada radiš tako divne stvari!!!
Jesil` ti ova najmlađa , a trošiš " plamene štapiće" ili si možda prestala?!!!Ja se stalno mislim da sam se smežurala zbog ( kako ih Tea zove) cigica!!!Moj tata uvijek kaže:mali ćuko , uvijek štene!!!!
Imaš ti svega za raditi...Nadam se da nemate komaraca kao i mi!Ja sam vrt pomalo zapustila zbog njih , a grincajg mi je tako lijep...Uživaj u bašči i dvorišnom cvijeću i lijepom i veselom društvu...Baš vam je bilo lijepo:):)

Tatjana kaže...

Statistika stvarno za pozavidjeti.Čestitam ti Sanja.
Maca u travi me oduševila!

Biljana kaže...

Hvala draga na obilasku, fotke su fantasticne kao i uvijek (lako je tako, kad imas super fotografa:-)
Cestitam! Statistika sve govori, ti si jedna svestrana kreativna dušica i to si zasluzila i puno vise.

jasna kaže...

Ovakvom statistikom se stvarno možeš pohvaliti, bravo za tebe i bravo za sve koji vole škicnuti što radiš i svratiti na tvoj blog. I ja sam među njima, a moram reći da si me stvarno puno puta nadahnula da nešto napravim i na tome ti zahvaljujem od srca.

Kristina Uvodić kaže...

neka ti brojkice i dalje rastu, a ti da ostaneš ista, kreativna i čitana! Vrt ti je divan...malineeeeee..;))))

Romana kaže...

Baš lijep post, uvijek volim rado pročitati štogod o ljudima koji žele podijeliti neke osobne podatke o sebi. Pored Bjelovara uvijek samo prolazim (i to obilaznicom) kad idemo za ZG, tako da nisam znala za odmorište, ali mi jako lijepo izgleda, podsjeća me na virovitičke ribnjake, samo bez vode i s puno više mogućnosti rekreacije.
Čestitam na statistici, ja sam ju baš neki dan gledala i nisam previše obraćala pažnju na nju, ali ove tvoje brojke su zadivljujuće. Kako i ne bi čitali ono što pišeš kad nam sve lijepo pokažeš, objasniš, prepričaš, a tek radovi..
Mihaela je izgleda prava majstorica i ima pravu opremu. Maštajući o njenom fotiću, bit ću zadovoljna da si nabavim i neki malo bolji od mobitela s 2.0 kamerom. :)
Lijepi pozdrav!

mihaela kaže...

Mamica preponosna sam na tebe :-) ti si moje sunce :-) zasluzila si i puno vise od zapanjujuce statistike i osobnog fotografa ;-) blago meni sa tobom :-) supermama :-D

Lenka kaže...

Naravno da su ove divne stranice izuzetno popularne, zrače toplinom i ljubavlju koje prenosiš na svaki tvoj rad!
Cvetnjak je prelep, mada bih rekla da je najlepši cvetić u bašti tvoja Mihaela :))

Lilla Indigo kaže...

Baš lijepe slikice i drago mi je da ti je blogić tako dobro posjećen jer radiš divne stvarčice:)

Nely kaže...

Baš mi je drago da pokažeš zaista koliko je ova stranica posjećena, puna topline, i divnih ideja koje ne sebično dijeliš,i čestitam ti na tom uspjehu,nadalje slike su me ostavile bez daha,a Mihaeli posebna pohvala mislim da je jako darovita kao fotograf i nadam se njenoj afirmaciji kroz njezin objektiv,zaista ima talent;)

Ika Verunica kaže...

E pa čestitam draga!!!!
Super fotkice, pozdrav Mihaeli!!!!

eda kaže...

Već sam se požalila da mi je tvoj blog pojeo nekoliko pametnih komentara (od ove lijepe brojke posjetitelja mojih je barem desetak tisuća:)
Ukratko, vidiš da se isplati s vremena na vrijeme ostaviti i muža i metlu i vezenje pa zaigrati - nogomet!!
A ovaj tvoj čarobni vrt... smijem li pitati - kada ti ovo sve stigneš???

Sanja kaže...

ne smiješ pitati...dođi pa vidi :)))
ali zaista se isplatilo makar na jedan dan pobjeći od svega i metle i vrta i muža itd.
desetak tisuća---eh-:))) sad si ga pretjerala!

Mare kaže...

ja ne dođem gotovo nikad!!.....zato pošaljem edu da ti nabija posjete ali u povjerenju nikad ne ostavi komentar umjesto mena pa mislim da ću joj otkazati suradnju:))))).......
ali dosta o tebi ajmo malo o ovim slasnim jagodama ili ovoj zgodnoj fotografkini.......a možemo i o mom autu:))......
slike s izleta sam već vidjela negdje i baš primjećujem da vam fali još jedna .......a niko me nije zvao,šmrc..

Anonimno kaže...

može još o tebi! :)
čestitam na velikoj posjećenosti, to ti je zato jer imaš zanimljive teme i lijepe radove