ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

Prsten i lančić!

Jednom prilikom sam rekla da znam što nikad neću raditi - nakit, a eto prevarila sam se (nikad ne reci nikad)! Radi se o nakitu koji sam izradila od onog što sam imala pri ruci i jedino što sam kupila je metalna srebrna baza za prsten, sve ostalo sam imala na zalihi!


Znate li uopće od čega je nastao gornji dio prstena?
OD GUMBA!!!
Dakle, gumb sam obojala bijelom akrilnom bojom, zalijepila salvetu i stavila 2K lak u koji sam utrljala srebrni prah! Gumb sam zalijepila vrućim ljepilom za podlogu i prsten je gotov!
No, osim prstena napravila sam i lančić s istim motivom, ali bez 2K laka!
A da li znate od čega je privjesak na tom lančiću?
PA OD KAMENA!
 Radi se o plosnatom kamenu koji sam obojala bijelom akrilnom bojom, zalijepila salvetu, obojala s druge strane crnom lak akrilnom bojom, zalijepila vručim ljepilom crnu satensku trakicu i lančić je gotov!
Našla mi se pod rukom i puževa kućica, a kako je na kistu ostalo sasvim dovoljno crne lak boje, obojala sam kućicu u crno i dodala joj crvene točkice konturom!
Još par plosnatih kamenčića čeka na svoju preobrazbu!
A dok oni čekaju, ipak sam napravila još jedan :)))
Kad krećete u potragu za svojim komadom kamene dragocjenosti?

Broj komentara: 20:

nives kaže...

prekrasno je sve al prsten je ajme woooow prekrasan je nemam riječi

kiselbri kaže...

Que lujo de trabajo!
Saludos amiga.

Tatjana kaže...

Sanjice,pa ovo ludo izgleda.Ova black varijanta je tako šik!!!!Cool!!!
Ja sam,fala bogu,svoje kamene mudrosti odavno pronašla,ali ih još uvijek otkrivam.

Romana kaže...

Meni je ova ideja s kamenjem, sad već prepoznata kod više blogerica, totalno fenomenalna i originalna ideja! Sviđa mi se što si napravila. Eto, nikad ne reci nikad, ja sam se u tome osvjedočila mnogo puta u svom životu.

Nataša kaže...

Nikad ne reci nikad, to je tačno, a što se kamenja tiče, mogu ti reći da, ako ičega ima u ovoj kući, onda je to kamenje. Ideja ti je dobra, ja se nikad nešto nisam nalazila u pravljenju nakita, već sam šarala kamenčiće i ping pong loptice i koristila ih kao ukras na stolu. Obično mi stoje u nekoj ravnoj posudi. Sviđa mi se tvoj nakit, nastavi...

Tadeja kaže...

Sve je divno, ali moj favorit je puževa kućica! :)

eda kaže...

Haha, ne mogu vjerovati da si ti za nešto rekla nikad...
Nakit je prelijep, pogotovo mi se sviđa ova crna varijanta...

Suzana kaže...

Prekrasan nakit! Ja sam kameno blago pronašla no nisam ga obrađivala na taj način i nisam zadovoljna rezultatom.

Andreja kaže...

Zalogo kamenčkov že imamo samo ne vem če b ji znala tako lepo izkoristiti. Super nakit si naredila!

Vesna Maric kaže...

Vrlo su lijepi. I ja volim koristiti kamenje i oblutke.

Sonaj kaže...

Kamen oko vrata!!! Ovo je definitivno najljepši i najoriginalniji "kamen oko vrata" koji bih ja sebi stavila!!!
Prsten!!!Ma, daaaj!!!Nije mi bilo niti na kraj pameti napraviti raspucavanje na dugmetu, a stvarno sam ih oslikavala ( tj.točkala i šarala)...Upravo čekam ovih dana svoje prstenje što sam naručila i onda ću mooooorati ovo isprobati!!!Vjerujem kada kažeš da nikada nećeš izrađivati nakit! I ja sam bila istog stava...Ne znam zašto sam imala tako negativan stav ...možda jer su me kolegice pritiskale da i to probam..A ja neću, pa neću...kad nastala dva prstena...Sada sam se sjetila da vam ih nisam ni pokazala...Toliko o mom nakitu!!!
I još jednom , ovo ti je FENOMENALNO!!!!

Sonaj kaže...

Sorry! Evo me opet!!Ma jesi li ti to mijenjala izgled bloga?!!!Vidim da mi je nekako osvježavajući!!!

Sanja kaže...

hahah...Sonaj draga, baš si se raspisala i to me veseli :)
...osvježavajući izgled! daaaa! mah, dugo mi se otvarao sa onom slikom pa sam je morala maknuti i meni se čini da je ovako baš osvježavajuće :))
Ima da pokažeš svoje prstenje!

Nely kaže...

Sanja stvarno ali stvarno nemam riječi,kada pogledam tvoje radove i pomislim koja svestranost..a tebe evo još svestranije sa nakitom koji oduševljava potpuno,ova puževa kućica je takva prefora,da stvarno padnem na oko kada vidim..ti i ja ćemo udružiti naše čarobne štapiće definitivno..pusa!

jednababaroga kaže...

super ideja za lančić s kamenom, a prsten mi je još bolji. Savršeno

Lilla Indigo kaže...

Jako je lijepo, posebno zadnja ogrlica!

Unknown kaže...

Prsten je fenomenalan. zaljubila sam se :D

Ika Verunica kaže...

Opalaaa... jednom riječju... prekrasno!!!!

Anavi kaže...

Sanja zbilja si kreativna, dobro si nazvala blog. Kamenčići su mi super, jer inače volim kamenje, a ti si ih tako lijepo uredila. Crni lančić mi se najviše sviđa:)

Anonimno kaže...

moj dojam na ovo-zanimljivo, stvarno sam oduševljena kako si se dosjetila tako jednostavne stvari koje nas okružuju pretvoriti u nešto tako predivno :)