ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

Prsten i lančić!

Jednom prilikom sam rekla da znam što nikad neću raditi - nakit, a eto prevarila sam se (nikad ne reci nikad)! Radi se o nakitu koji sam izradila od onog što sam imala pri ruci i jedino što sam kupila je metalna srebrna baza za prsten, sve ostalo sam imala na zalihi!


Znate li uopće od čega je nastao gornji dio prstena?
OD GUMBA!!!
Dakle, gumb sam obojala bijelom akrilnom bojom, zalijepila salvetu i stavila 2K lak u koji sam utrljala srebrni prah! Gumb sam zalijepila vrućim ljepilom za podlogu i prsten je gotov!
No, osim prstena napravila sam i lančić s istim motivom, ali bez 2K laka!
A da li znate od čega je privjesak na tom lančiću?
PA OD KAMENA!
 Radi se o plosnatom kamenu koji sam obojala bijelom akrilnom bojom, zalijepila salvetu, obojala s druge strane crnom lak akrilnom bojom, zalijepila vručim ljepilom crnu satensku trakicu i lančić je gotov!
Našla mi se pod rukom i puževa kućica, a kako je na kistu ostalo sasvim dovoljno crne lak boje, obojala sam kućicu u crno i dodala joj crvene točkice konturom!
Još par plosnatih kamenčića čeka na svoju preobrazbu!
A dok oni čekaju, ipak sam napravila još jedan :)))
Kad krećete u potragu za svojim komadom kamene dragocjenosti?
Objavi komentar