četvrtak, 21. lipnja 2012.

Reciklirane kutije I

Već dugo nisam reciklirala, a nakupilo se dosta toga, od kartonskih kutija, plastičnih, staklenih, do onih od krema i kako bih smanjila količinu naizgled bezvrijednih stvari morala sam se prihvatiti posla, jer kad nekom želim nešto pokloniti panično tražim koju kutiju ili vrećicu, ali nema, no sada ću imati bar nekoliko!
Otkud da krenem?
Idemo od kutijice u kojoj je bila krema za lice!


Započela sam nešto raditi po njoj, obojala sam je u zeleno, jer je unutrašnjost kutijice zelena, pa sam nešto crtala konturom, pa mi se nije svidjelo i onda sam digla ruke od nje, ali se opet pojavila i odlučila sam je dovršiti da je više ne gledam! Dakle, na prije obojanu podlogu, onu koja mi se nije sviđala, nalijepila sam čipku, a poklopac sam obojala bijelom akrilnom bojom u dva sloja (tapkajući spužvicom) i zatim zalijepila cvjetni motiv sa salvete (meni jedna od najdražih)! Na kraju sam polakirala i onda mi je nešto nedostajalo, pa sam dodala još i roza cik-cak trakicu!
Usporedo s njom radila sam sa istom salvetom još jednu plastičnu kutijicu koja je, nemam pojma od čega, ali je vrlo zgodnog oblika, jedino što nisam zadovoljna s gornjim dijelom koji sam htjela da ostane proziran, ali opet ne potpuno prazan, pa sam onom šljokastom bojom za staklo prošla rub i iscrtala srce, no, to nije to, nešto tu ne valja i vjerojatno ću tu nešto drugo smisliti!
Kad sam lijepila salvetu posula sam malo šljokica u prahu, a na donji dio prozirnog poklopca sam zaijepila čipkicu!
Imate li vi kakav prijedlog u vezi gornjeg dijela ove kutijice? Sad dok je gledam, možda sam trebala staviti neku crvenu šljokastu boju umjesto ove zlatne!
I mislila sam nastaviti sa kartonskim kutijama, ali sam se prilično umorila pišući ovaj post, jer me ova vrućina ubija, a osim toga, boli me ruka od injekcije protiv tetanusa koju sam dobila zbog toga što sam bila nestašna  i porezala si nogu na staklo, ali, nedam se ja!
Dakle, u idućem postu opet recikliranje :)))

Broj komentara: 13:

nives kaže...

odlične su

Sonaj kaže...

Dijete drago , pa kud na staklo?! Znam kako peče tetanus injekcija, to su one što dobiješ tri komada u razmaku od mjesec dana:(...Nadam se da si sada već bolje!!! A to vidim i po ovim reciklir-posudicama !!!Baš su mi slađane...Ne znam što bih išta više mogla dodavati , sve je perfect!!!
Neka noga prođe što brže i drži se!!!Hugs:)

eda kaže...

Obje su prekrasne, ova prva mi je nekako posebno lijepa...
Joj, pored toliko ozljeda ona još i reciklira, pa što bi bilo da si sasvim zdrava???
Nadam se da će rane brzo zacijeliti, mislim, netko treba i pokositi, pa nahraniti kokice i peru i baku:))

Nataša kaže...

Meni su super ove tvoje kutijice. Ne znam za ovu drugu, što kaćeš nešto crveno umesto zlatne... Nije loše, ali meni i ova zlatna izgleda lepo. Ovako kako ja vidim, ne izgleda kao čisto zlatna, ima neki ton na zeleno, pa se uklapa sa listićima ruže. Uostalom, ozdravi ti, to je najvažnije, pa ćemo reciklirati. Pozdrav

Sandra kaže...

Bravo Sanja, i meni uvijek fale kutijice za poklone, a imam ih neuređenih koje čekaju kao što čeka i tvoja kuhinja:))) Samo ti ozdravi pa navali:)

Sandra Pecić kaže...

Preslatko! I hvala na ideji za nekoliko praznih kutijica od kreme za ruke.Motiv salvete je stvarni neponovljiv.Pozdrav

Sandra Pecić kaže...
Autor je uklonio komentar.
Suzana kaže...

Polako s velikim radovima. Odmori malo i divi se nekim stvarima koje prije nisi primjećivala. Kutijice su divne, kao i ideje kojima si ih učinila takvima.

Suzana kaže...

Polako s velikim radovima. Odmori malo i divi se nekim stvarima koje prije nisi primjećivala. Kutijice su divne, kao i ideje kojima si ih učinila takvima.

Goge kaže...

Odlične kutije. posebno prva. ove male staklenke skupljam godinama. uspjela sam razbiti umivaonik s jednom takvom. :)))

Tatjana kaže...

Obje ove kutijice su preslatke.Dobro da si stala,jer mislim da toliko šećera više ne bih podnijela!Slatko!

Nena3110 kaže...

Kutijice su prelepe.
I ja imam gomilu urađenih kutijica od krema za lice, no, nemam ih kome pokloniti, na žalost, takvi pokloni se ne cene dovoljno.
Žao mi je što si se povredila, proći će.
Uvek se divim tvojoj energiji i kreativnosti.
Kiss!

Romana kaže...

Predivne su ove reciklirane kutijice! :)