nedjelja, 24. lipnja 2012.

Reciklirane kutije II

I ovaj puta recikliramo odnosno uljepšavamo kartonske kutije pomoću ukrasnog papira i samoljepljive tapete!
Prijateljici Martini sam poklonila nešto salveta, ali mi je bilo glupo da ih dam u najlonskoj vrećici, pa sam uzela neku kutiju od bombonjere koja je bila svojom veličinom stvorena upravo za salvete! Kutiju sam razlijepila i obukla je u ukrasni papir, te ponovno sastavila, a po gornjem rubu sam zalijepila ukrasnu trakicu od crvenog papira, vratila prozirnu foliju na sredinu poklopca, stavila unutra salvete, povezala špagom i gumbićem i eto poklon kutije!

 Kutije od cipela sam obukla u samoljepljivu tapetu i u svakom slučaju izgledaju ljepše nego prije, pa ukoliko želite brzo i bez puno gnjavaže imati ukrasne kutije, potrebna vam je samo samoljepljiva tapeta i ljepilo kojim ćete ponovo sastaviti kutiju!
A otprilike ovako sam pokušala obući kutiju u najlon čarapu i dobro je ispalo (bila mi je potrebna samo jedna nogavica, jer se najlon čarapa prilično rasteže, a drugu nogavicu sam izrezala na trakice pa ću je iskoristiti za lančić i narukvice)!
Eto, drage moje, toliko od mene...nadam se da ćete iskoristiti jednu od ove tri ideje :))) Do čitanja!
Objavi komentar