srijeda, 27. lipnja 2012.

Ponovno prsteni!

Napokon sam nabavila nešto zlatnih i bakrenih podloga (baza) za prstenje koje nisu dugo čekale da na njih stavim najljepše gumbiće! Na jednostavan i jeftin način, uz malo truda i smisla za lijepo, mogu se pohvaliti zavidnom kolekcijom unikatnih prstena kojem se svi dive :))))) ... dobar osjećaj!
Ukoliko redovito pratite moj blog onda se sjećate prstena na srebrnoj podlozi gdje sam vam opisala kako to radim, pa da se ne bi ponavljala ovaj puta uživajte u slikama!


I malo grupnih fotografija!
U slijedećem postu možete očekivati opet prstenje, ali i naušnice :)))
Hvala mojim i Mihaelinim prijateljicama koje su se potrudile da mi pronađu ovako lijepe gumbe!

Broj komentara: 12:

Sonaj kaže...

Ma, neću!!! Otkud ti ovi divni dugmići?!!!Ah , da , rekla si!!!Sutra idem u Bagat, rastu mi zazubice od tog tvog divnog prstenja!!!!:)

eda kaže...

Ovdje vidim čak i neke dugmiće koje i sama imam!! Zavidnu si kolekciju nanizala, sve ljepši od ljepšeg, stigneš li ti to sve prošetati??

nives kaže...

pdlični su nekako romantični i ja imam neke od takvih dugmiča kod kuće pozzz

Anavi kaže...

Vidim kod tebe uvijek nešto novo i zanimljivo. Prstenje je jako lijepo, baš izgleda raskošno i nekako starinski. Sviđaju mi se baš svi!

Biljana kaže...

Draga moja, ja sam definitivno uzivala, gumbici i naravno prstenje su predivni:-)Uzivaj u setnji ovih ljepotana:-)

*Iris* kaže...

Prelepi su, volim prstenje koje deluje starinski. Fina kolekcija! Multitalenat :)

Iris


introsfera.blogspot.com

Nely kaže...

Ma nemam riječi,opet i opet oduševljavaš,ovo je kolekcija prstenja pod nazivom Sanjina čarolija,to zaista je tako:)

Branka......... kaže...

Dugo me nije bilo na blogu a ti postala kreatorica nakita...kad si ti u pitanju nisam čak ni iznenađena.......ovo izgleda predobro...pozz

Goge kaže...

jako lijepo. imam ovaj treci gumb i cesto ga vrtim u ruci razmisljajuci sto od njega napraviti. cime ti to lijepis za podlogu?

Sanja kaže...

Draga Goge, lijepim vrućim ljepilom...malo više možeš pročitati na http://kreativnobysanja.blogspot.com/2012/05/prsteni.html
Branka moja, ma ja sama sebe stalno iznenađujem :)))
Edica, bez brige, stignem ih sve prošetati :)))

Romana kaže...

Vau, baš lijepi prsteni, super si ti to napravila, bravo! :))

Miki kaže...

Prelepi su,zaista si multitalenat za sve sto dotaknes.