subota, 30. lipnja 2012.

Prsteni i naušnice!

Kao što sam najavila u prethodnom postu i ovaj puta ću vam pokazati svoje novo prstenje (srebrna baza) i par naušnica, koje ću vam zahvaljujući Mihaeli prezentirati na malo drugačiji način!
Uživajte!


 
 
Eto, nadam se da ste uživale, kako u fotografijama, tako i u pogledu na moj novi nakit :)))
Na kraju pitanje za vas koje se bavite izradom nakita! Naime, imam "nešto" za što nemam pojma čemu bi služilo ni kako se zove...zna li tko?
Do čitanja!

Broj komentara: 13:

eda kaže...

Ma kako ste vas dvije ovo dobro posložile i prezentirale!!! Mihaela, odlično si se dosjetila upotrijebiti cvijeće kao pozadinu, uživala sam u fotkama..
a mamin nakit... ima tu zbilja prelijepih komada:))
i ovo nešto... mislim da je moja mama to "nešto" stavljala na jeans kao dekoraciju, probila bi ovim nožicama tkaninu i s druge strane stisnula... ili mi barem sliči na to mamino "nešto":))

Andjela kaže...

Ne zna se sta je lepse, mindjuse ili prstenje :)) Sve ima tu vintage notu koju mnogo volim :)
A ovo mi se cini da su nitnice u obliku zvezdica, upotrebljavaju se kao sto Eda rece :))

buttonscatsandsomeyarn.wordpress.com

Sandra Z kaže...

Predivan nakit prezentiran vrhunski! Odličan ste tim. Nakit sam išla gledati par puta, jako mi se sviđa ovaj romantični štih.

Lijep pozdrav

Anonimno kaže...

Prekrasan nakit a pozadina mu daje poseban čar :) pozz

Kristina Uvodić kaže...

Slažem se s Edom, zvjezdice su zakovice, koje se stavljaju na čvršće tkanine kao što je jeans-obilato sam ih koristila u osamdesetima, he he... Krasne fotografije, bijela čipkasto/mrežasta pozadina mi se jako sviđa...

Biljana kaže...

Savrsen ste tim, predivan nakit vrhnunski prezentiran ( na cvijecu mi je najnaj):-)

Sanja kaže...

Hvala Eda, Andjela i Kristina na pojašnjenju u vezi zakovica :)))) što bih ja bez vas? eto zašto volim svoj i vaše blogove...jer bi živjela u neznanju i bez spoznaje da postoje ljudi koji su domišljati i kreativni poput mene :)))

Nely kaže...

Ti i Mihaela ste takav uigrani tim,ti si majstorica od nakita a Mihaela od fotografije,oduševilo me sve zajedno,ova cvjetna prezentacija je pun pogodak,,pusa za obje!

nives kaže...

što drugo reči nego prekrasno jako si vrijedna

Nena3110 kaže...

Gledam prethodni post, pa gledam ovaj...ne mogu usta zatvoriti od čuda i divljenja.
Ti si neverovatna, svaka čas.
A tek što si pogodila moj stil, mislim ukus.
Rado bih od tebe kupovala, da si bliže.
LJubim te, a i za Mihaelu sve pohvale:)
To na sličici služi da se obuku perlice, ili je nešto drugo...

Olija kaže...

Krasno je, a Mihaela je umjetnica :)

Pozdrav

Romana kaže...

Predivan nakit i predivna prezentacija. A što se tiče onoga nešto, mislim jednako kao i Eda.

Nataša kaže...

Prezentacija je super, kao i prstenje. Baš mi se sviđa i jedno i drugo. Maštovito, kreativno, jednostavno i efektno. Pozdrav i tebi i Mihaeli.