utorak, 3. srpnja 2012.

Rezultati tečaja!

Upoznala sam vas s činjenicom da sam na jesen prošle godine upisala tečaj slikanja i crtanja u Likovnom klubu "Paleta" koji vodi prof. Ivan Lovreković i od tada do danas upoznala sam se sa gotovo svim tehnikama (od olovke do ulja) i u nekima od njih sam se pronašla. Jedna od tehnika koja mi se sviđa je ulje na platnu, a ovo je rezultat mog rada! Sliku sam nazvala "Zalazak na jezeru"!
Zalazak na jezeru!



Prije uramljivanja je izgledala ovako!
 
 U izradi je još jedna slika, također ulje na platnu, a nazvala sam je "Nostalgija"! Namjeravam još dodati jednu cvjetnu grančicu na dasci ispred prozora (nadam se da vidite da je to prozor), potpisati se (taj dio mi ne ide, jer nije isto potpisati se kistom ili olovkom) i uramiti je!
Nostalgija!
A ovo je tempera...i zaključila sam da temperu ne volim pa mi upravo zbog toga ova slika stoji poludovršena, jer malu patkicu treba malo doraditi, kao i rubne dijelove slike! Dakle, slika koju sam nazvala "Kva kva"!
Kva kva..
I kad smo već na slikama, moram vam pokazati slike koje vise na zidu u mom hodniku, a koje sam dobila na poklon od prijateljica Martine (decoupage na drvenoj podlozi) i Jadranke (Good Ghost, ruže na platnu). Kako vam se sviđaju?
Do slijedećeg posta uživajte u vrućem ljetu :)))

Broj komentara: 16:

Noblesse kaže...

gorgeous!

Anonimno kaže...

predivne slike, svaka čast a i pokloni koje si dobila su odlični .. pozz

Romana kaže...

Pa čini se da je tečaj bio konstruktivan, jer radiš jako lijepe radove! Trebala bih i sama nešto upisati, jer nemam pojma kako raditi s kojom tehnikom i tak.. Ima tu stvari koje se baš moraju naučiti. A lijepi su i pokloni. :)

Kristina Uvodić kaže...

Bravo, Sanjo!

Branka......... kaže...

Nemam riječi Sanja..predivnodanas sam baš na FB napisala da o slikanju sa uljem, miješanje boja sa nečim, koji kistovi i itd, nemam blage veze, a sve više me privlači.....samo naprijed, još mi budeš davala instrukcije..pusa iz Slavonije

eda kaže...

Hej, slikarice, iskrene pohvale na ovim tvojim prekrasnim radovima, sigurna sam da je i profesor jaako zadovoljan:))
Svaka mi je lijepa na svoj način, ali ova nostalgija... bez obzira što nedostaje jedna grančica (kako ti kažeš), ima mi nešto neodoljivo u ovoj slici, nešto što me izaziva da je gledam i gledam... valjda i meni izaziva nostalgiju:))
A pokloni su se izvrsno uklopili u interijer!

Sonaj kaže...

Rezultati tečaja su oduševljavajući!!!Svaka ti čast...Posebno me se dojmila ova prva slika! A i pokloni su ti predivni:)

Good Ghost kaže...

Nevjerojatno!. Još malo i tvoje slike će naći svoje mjesto na zidu u galeriji naivaca (ako sam dobro napisala) u Hlebinama. Sve su mi lijepe, meni je "zalazak na jezeru" naj.
Iskrene čestitke na tvojoj darovitosti i uspješno uloženom novcu u tečaj

Pipi kaže...

Bravo nasa umetnice. Slika jezero je ekstra, ali si ti i majstor svog umeca u svemu. Umece imas u dusi kao prvo, a onda se ostalo usvaja... .bravo za tebe.. To sam primetila davno kod tebe i jako sam ponosna na tebe. Ljubim vas sve..Lepo leto i puno lepog provoda u njemu..

Olija kaže...

Ajme, prekrasno! Tečajevi su zakon :D

Biljana kaže...

Draga Sanja, slike su ti romanticne i nostalgicne, zaista su prelijepe, uzivaj i dalje u slikanju:-)

nives kaže...

Rezultati su prekrasni svaka cast

Ika Verunica kaže...

Skidam kapu, slikarice...
Slika je prekrasna...

Aria kaže...

Slike su odlične, rezultat je stvarno predivan.
Gdje si to išla na tečaj? Jesu skupi ti slikarski tečaji?

http://artonmyway95.blogspot.com/

Sanja kaže...

Aria, hvala...na tečaj sam išla u Koprivnici kod prof. Lovrekovića, a u Zagrebu imaš isto tečajeve slikanja i crtanja koje vodi prof. Pavić, za druge gradove ne znam. Cijena tečaja je 170 kn mjesečno, jedan dan u tjednu po 1,5 sat, s time da je neki pribor uključen u cijenu!

Tina kaže...

divne slike,svaka čast!