utorak, 3. srpnja 2012.

Rezultati tečaja!

Upoznala sam vas s činjenicom da sam na jesen prošle godine upisala tečaj slikanja i crtanja u Likovnom klubu "Paleta" koji vodi prof. Ivan Lovreković i od tada do danas upoznala sam se sa gotovo svim tehnikama (od olovke do ulja) i u nekima od njih sam se pronašla. Jedna od tehnika koja mi se sviđa je ulje na platnu, a ovo je rezultat mog rada! Sliku sam nazvala "Zalazak na jezeru"!
Zalazak na jezeru!



Prije uramljivanja je izgledala ovako!
 
 U izradi je još jedna slika, također ulje na platnu, a nazvala sam je "Nostalgija"! Namjeravam još dodati jednu cvjetnu grančicu na dasci ispred prozora (nadam se da vidite da je to prozor), potpisati se (taj dio mi ne ide, jer nije isto potpisati se kistom ili olovkom) i uramiti je!
Nostalgija!
A ovo je tempera...i zaključila sam da temperu ne volim pa mi upravo zbog toga ova slika stoji poludovršena, jer malu patkicu treba malo doraditi, kao i rubne dijelove slike! Dakle, slika koju sam nazvala "Kva kva"!
Kva kva..
I kad smo već na slikama, moram vam pokazati slike koje vise na zidu u mom hodniku, a koje sam dobila na poklon od prijateljica Martine (decoupage na drvenoj podlozi) i Jadranke (Good Ghost, ruže na platnu). Kako vam se sviđaju?
Do slijedećeg posta uživajte u vrućem ljetu :)))
Objavi komentar