nedjelja, 15. travnja 2012.

Vezeni i heklani jastuk!!

Nakon posta u kojem sam vam pokazala vez na lampi, istu šemu sam koristila na ovom jastuku, ali sam dodala malo zelenila te sam koristila šatirano roza boju konca i žutu! Nakon što sam dovršila vezenje na domaćem tkanom platu, obje strane jastuka sam opheklala te sam heklanjem spojila jastuk. Punjenje sam sašila od angin pamučne roza tkanine za jastuke tako da se kroz heklani žuti dio vidi roza boja!
 
 Evo, pogledajte ga sa svih strana :)))
S obzirom da sam dobila nekoliko upita o tome kako se veze koji bod, a ne nalazim dovoljno vremena da napravim tutorijale o tome, a kad ga i nađem, onda mi nema tko fotografirati,  ali obećavam da ću jednom i to doći na red, a do tada možete pogledati nešto o vezu i nekim od bodova na ovom blogu:
"Tina vez"!
Do čitanja!
Objavi komentar