četvrtak, 19. travnja 2012.

Encaustic painting...

...odnosno, slikanje peglom umjesto kistom!
Nakon što sam vidjela slike koje nastaju upotrebom pegle i voštanih bojica, znala sam da to još jedna u nizu tehnika koje želim naučiti i tako sam si naručila peglu za encausticu, voštane bojice i papire od starih kalendara sam imala (eto kako je dobro sve čuvati hehe...podloga mora biti takva da ne upija vosak), samo je trebalo naći vremena da se poigram, a s obzirom da sam u posljednje vrijeme najviše "na igli" odnosno ručnim radovima, dobro mi je došlo malo promjene i kao što je lijepo rekla Zdena "slikanje peglom oslabađa od stresa"! Dala sam si oduška i uistinu sam uživala, a ovo su moje prve slike naslikane peglom - za početnika su ispale sasvim u redu - jer volim apstraktno :)))) I vjerujte, kad krenete, ne možete stati! Eh, sad još samo zamislite odgovarajući paspartu i okvir...jeste? Onda pogledajte što sam ispeglala!
Iza zavjese!
Ružin oblak!
U nekom drugom svijetu!
Bijela ruža!
Nemam pojma :)))
Dvije ruže!
Na dnu!
Put u nepoznato!
Kuda idem?
Neobični prizor!

A ovo je pegla!

No, to sam ja, ali ukoliko želite pogledati prava umjetnička djela slikana ovom tehnikom pogledajte i  pročitajte OVDJE! Hvala Zdeni koja me upravo tim tekstom potaknula na ovu vrstu umjetničkog i kreativnog izražavanja!
Jesam vas zagrijala? Što vi mislite? Kako bi nazvale sliku "nemam pojma"?
Hvala vam što me čitate, a ja ću i dalje vrlo rado čitati vas!

41 komentar:

Unknown kaže...

Super su ti slike. Cula sam za tu tehniku, cak je u nasem gradu trebao bit neki kurs tog slikanja i mislila sam se prijavit. Al' nikad nista od toga!

jednababaroga kaže...

slike su super ispale, svaka čast

Jasminka kaže...

Ovo je fenomenalno. isto sam čula za to, ali nisam si mogla predočiti kako to izgleda. Vidim da si se naoružala i pravim alatom. gdje si nabavila tu peglu. I nadam se da nove slike slijede.

Miki kaže...

Ove slike su predivne.
Mogu li kod tebe na casove?

Sanja kaže...

...na e-bayu
...nadam se da će biti još, kad me uhvati želja za opuštanjem :)))

Ika Verunica kaže...

Ja sam samo nešto malo načula o ovoj tehnici.
Evo san sad ostala zadivljena tvojim radovima, prekrasno!!!!
Što fali nazivu " nemam pojma"???, meni se sviđa, zašto ne?

Nataša kaže...

Sanja, ti si čudo! Naravno da si me zagrejala! Probaću običnom peglom i to odmah!

nives kaže...

prekrasne su slike

jasna kaže...

Ostala sam PAF!Uopće ne izgledaju kao početnički radovi, nego kao da je slikao netko tko se time bavi godinama.

Sonaj kaže...

Draga moja, ovo prvi puta vidim i doista izgleda posebno , a ja nikada čula za slikanje peglom!!!Mene je nekako privukla ona "Na dnu" ,a ova bez naslova me asocira na neki vilinski ples ili šumu Striborovu.Ove slike me podsjećaju na ilustracije nekih priča .Doista predivno!Ako ne nađem ništa o toj tehnici, morat ćeš nas poučiti!!!Veeeliki pozdrav:):))

Jagoda kaže...

Baš si se naradila, svaka ti čast!Mene tvoje slike podsjećaju na umjetničke grafike. Zaista su lijepe, ima nešto meditativno u njima...

kiselbri kaže...

Que maravilla de trabajo. Muy bonito!
Un abrazo .

Zondra Art kaže...

Svaka čast Sanja, napravila si prava umjetnička djela! Slike su stvarno divne, ne znam koja mi je ljepša i posebnija. Uživaj u stvaranju ovih ljepotica!

Lijep pozdrav i ugodan vikend:)

Sandra Z kaže...

Fenomenalno! Nisam imala pojma da ovako nešto postoji. A tvoje slike su ispale odlično. Drago mi je da si s nama podijelia svoju novu zanimaciju i želim ti da uživaš u istraživanju :))
Slika "nemam pojma" me na prvi pogled asocirala na žito :))

Pozz:))

Creations by Ane kaže...

ada nemam pojma,razmišljam neko vrijeme da probam pa nikako i sad sam se razveselila,pa ja doma imam peglu za to,to sam dobila kao poklon od svekrve kao malu peglu kada idem na put da si popravim nabore na košuljama..o yes
nemam pojma je nemam pojma

Angie kaže...

Ovo je... ma ne mogu vjerovati! Nisam dosad čula za tu tehniku, idem švrljati dalje.... Može li se koristiti vulgaris pegla?

Branka......... kaže...

Za početnika više nego dobro....oduševljena,Zdena je u ožujku trebala doći u Osijek,nažalost nije, pretpostavljam premalo zainteresiranih

jadre kaže...

Već sam vidjela na nekom blogu pokušaj slikanja peglom, ali nije me se baš dojmilo kao ovo tvoje.
Krasne su slike. I ja volim apstrakciju pa bih rado imala nešto ovakvo. Možda jednom i probam, ali nisam sigurna da bih mogla ovako lijepo složiti kompozicije i boje.
Ova pegla meni izgleda kao one putne.

Sanja kaže...

Ne znam kakva je to vulgaris pegla, ali ja nisam željela uništiti svoju peglu za veš, koja je osim toga prevelika za rukovanje, pa sam si naručila onakvu kakva mora biti za encausticu!

Sanja kaže...

haha možeš, samo čekaj dok se ja usavršim :)))

Anonimno kaže...

Sliku nemam pojma bi nazvala- zimsko jutro! Izgleda mi jako zaleđeno. I zbilja neznam koja mi je ljepša od koje, sve su posebne na svoj način!!!
A draga moja, pa ti si mene oduševila...dok drugi peglaju kartice, ti peglaš umjetnička djela!!!!

A moram te malo i razočarati. Moja pegla je ista, potpuno ista, samo krem!!!

Sanja kaže...

haha...a eto, šta ćeš, više volim imati svoje, nego posuđivati, jer znam da onda moram vratiti (pegla)
A ne bi bilo loše peglati kartice, samo što se one još brže istroše :))))

Јасна kaže...

Nikada se nisam da odvažila da probam nešto ovakvo, ali sam jednu sliku rađenu ovom tehnikom dobila na poklon od jedne naše blogerke. Tvoje slike, draga moja, ne izgledaju ni malo amaterski! Volim apstrakciju i zaista mislim da su odlične! A prva asocijacija na 'neimenovanu' sliku mi je 'borba zime i proleća' :). Želim ti puno novih inspiracija i umereno veliki račun za struju! :)))

Unknown kaže...

Predivne slike! Moj favorit je ružin oblak... super, super... moraću se i sama okušati u voj tehnici kada stignem. Mislim da definitivno može poslužiti mala putna pegla...

A... nakit kaže...

odlične su slike, nisam još isprobala ovu tehniku, vidjevši, hmmmm tko zna, tko zna :))

. kaže...

Videla sam na drugim blogovima ovu tehniku i nije mi se dopalo ali ove tvoje slike izgledaju kao da su slikane kistom. Prva slika mi je fave :) izgleda kao da je zaledjena a boje i nijanse su nestvarne. Stvarno kako to radis?? :D

Pipi kaže...

Ne mora biti pegla. Pastel se moze grejati i na vatri, resou i koristiti i na drugacije nacine, recimo i cetkicom i prstima i raznim nanosenjem . Sustina je u tome da si ti odlicna umetnicka duso i bravo, samo nastavi. Prekrasne su slike.
Ljubim te.

Izdesavale su mi se puno prelepih stvari u zadnje vreme, milionski uspesi u nasoj porodici i slabo stignem na sve strane. Bas nisam i toku oko bloga, upravo sunjam malo okolo. Prekrasno i samo napred.

Olija kaže...

Ajme, divno! Prvi put ovo vidim, jako kreativno!

Pozdrav

Goge kaže...

Nisam nikad cula za ovu tehniku. jako me zanima kako prije peglanja rasporedis boje.
odlične slike.

Good Ghost kaže...

wow! Ideš! Koliko slika. Prekrasno. Nema mi druge idem u potragu za peglom

Nely kaže...

Ajme ostala sam zapanjena pred ovakvim djelima,ne mogu vjerovati da nastaju uz pomoć pegle,ali zaista tvojoj kreativnoj sposobnosti nema premca:)

Anonimno kaže...

Može li biti stara obična pegla

Anonimno kaže...

Prekrasne slike si napravila-ispeglala, super a prvi dojam na onu nemam pojma me ispirilala na ovaj naziv-u vrtlogu osjećaja :)
Nikad prije nisam ni vidjela ni čula za slike slikane peglom,,a ovo je savršeno, svaka čast :) pozz

Anonimno kaže...

Evo mene opet, imaš nagradicu na mom blogu, ugodnu večer želim :) pozz

Ika Verunica kaže...

I kod mene imaš nagradicu pa navrati kad prestaneš peglati.
Ćao

Ika Verunica kaže...

Navrati do mene i ja imam nagradicu za tebe!!!

Beba Still kaže...

Ovo mi deluje tako nestvarno i prelepo ... svaka čast !

ajama kaže...

pregledala sam ti slike .super su.ja se također bavim enkaustikom.
vidim da si naručila peglu preko e.baya.molim te koliko si ju platila.ja peglam običnom starom

Unknown kaže...

bavim se enkaustikom već neko vrijeme.sviđaju mi se tvoje slike.koliko si platila peglu preko e-bay

Sanja kaže...

Draga Ajama, platila sam je 240 kn!

Sanja kaže...

ukoliko želiš pošaljem ti link od koga sam naručila :)