četvrtak, 19. travnja 2012.

Encaustic painting...

...odnosno, slikanje peglom umjesto kistom!
Nakon što sam vidjela slike koje nastaju upotrebom pegle i voštanih bojica, znala sam da to još jedna u nizu tehnika koje želim naučiti i tako sam si naručila peglu za encausticu, voštane bojice i papire od starih kalendara sam imala (eto kako je dobro sve čuvati hehe...podloga mora biti takva da ne upija vosak), samo je trebalo naći vremena da se poigram, a s obzirom da sam u posljednje vrijeme najviše "na igli" odnosno ručnim radovima, dobro mi je došlo malo promjene i kao što je lijepo rekla Zdena "slikanje peglom oslabađa od stresa"! Dala sam si oduška i uistinu sam uživala, a ovo su moje prve slike naslikane peglom - za početnika su ispale sasvim u redu - jer volim apstraktno :)))) I vjerujte, kad krenete, ne možete stati! Eh, sad još samo zamislite odgovarajući paspartu i okvir...jeste? Onda pogledajte što sam ispeglala!
Iza zavjese!
Ružin oblak!
U nekom drugom svijetu!
Bijela ruža!
Nemam pojma :)))
Dvije ruže!
Na dnu!
Put u nepoznato!
Kuda idem?
Neobični prizor!

A ovo je pegla!

No, to sam ja, ali ukoliko želite pogledati prava umjetnička djela slikana ovom tehnikom pogledajte i  pročitajte OVDJE! Hvala Zdeni koja me upravo tim tekstom potaknula na ovu vrstu umjetničkog i kreativnog izražavanja!
Jesam vas zagrijala? Što vi mislite? Kako bi nazvale sliku "nemam pojma"?
Hvala vam što me čitate, a ja ću i dalje vrlo rado čitati vas!
Objavi komentar