ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Lampa!

Ovo je za mene bio izazov, od klobuka za lampu napraviti nešto neoubičajeno, a to je bio vez na lampi i heklane ružice unutar cvijeta, te heklanje čipke koja je dodatno uljepšala cijelu lampu! Kako vam se sviđa?
Naime, ova lampa krasi izlog "I. Galerije" u Koprivnici, vlasnice Ivančice Pavešić-Šurić, mlade poduzetnice koja cijeni i voli ručni rad! Hvala Ivančici kojoj želim puno uspjeha u daljnjem radu!
 
Ovako je tekla izrada...vezenje na lampi između tkanine i plastificirane unutrašnjosti nije bilo nimalo lako, ali je bilo pravo zadovoljstvo! Nakon što sam dovršila vezenje, jednostavno je nedostajalo "ono nešto", pa sam isehklala male ružice koje sam potom prišila u sredinu svakog cvijeta! Uživo izgleda puno ljepše!
I onda je nastala i njezina sestra, sva u plavim cvjetićima koji idu u nizu ukoso u tri reda i sa isheklanom plavom čipkom!
Nadam se da vas blagdani nisu previše uljuljkali i da ćete već sutra biti vrijedne!
Do čitanja!

Broj komentara: 25:

eda kaže...

Kako mi se sviđa??? ODUŠEVLJENA SAM!!! Znam jako dobro kako izgleda raditi nešto na klobuku koji ima plastificiranu podlogu, tim prije skidam kapu na ovako dobrom radu, originalnoj ideji i odličnoj izvedbi!!
Bravo, Sanja, zbilja mi se jaaaako sviđa, lampe su jednostavno SAVRŠENE!!

Sonaj kaže...

Ma kako tek izgledaju uživo kada su i ovako već ( kako kaže Eda) SAVRŠENE! Mogu samo zamisliti kako je vesti na takvoj podlozi kada je meni problem i na običnom platnu ( ili na čemu se već veze, tu sam totalni tudum!!!)
Nema kod tebe nikad obično, samo neobično...I trebaš biti ponosna što ti je uradak izložen u galeriji jer tamo mu je i mjesto!Majstore, ne...Velemajstore , svaka ti čast!!!Veeeeliki pozdrav.

rockgranny kaže...

Izvrsno!

Unknown kaže...

Predobra je :D

Ika Verunica kaže...

Draga moja ovo je prelijepo i prekokrasno!!!!
Majstorski si ušminkala ove lampe, svaka čast!!!!!

Sandra Z kaže...

Prekrasne su ove nove haljinice za lampe! Izgledaju čarobno. Ne znam koja mi je ljepša. Drago mi je da tvoje djelo krasi jedno posebno mjesto.
Lijep pozdrav :))

Nely kaže...

Sanja ovo ostavlja bez daha,vjerujem da ti nije bilo lako izraditi na klobuku,ali ispalo je maestralno,baš je pravi ukras izloga:)

Tatjana kaže...

Pa ovo je zaista fantastično!Izvesti sjenilo?Koja ideja!

CREATIVE KHADIJA kaže...

So cute :)

Biljana kaže...

Predivan rad!

Miki kaže...

Divan rad i divim se tvojim idejama,koje tako dobro realizujes.

Good Ghost kaže...

Kak tek izgleda uživo kad je na slici prekrasno! Svaka ti čast!

bensedin art kaže...

Lampa je božanstvena, svaka ti čast!

Manuela kaže...

Olá

Adorei o seu trabalho, ficou maravilhoso e muito original.

Manuela

Biljana kaže...

Wow! Predivan vez na sjenilu, mogu misliti da nije bilo lako, ali izgleda carobno, svaka cast draga:-)

Lilla Indigo kaže...

Jako su lijepe, prva posebno :)

Romana kaže...

Meni su se baš jako svidjele ove lampe, iako mi je zapravo druga malo draža od prve. Lijepo si to napravila, baš su odlične!

nives kaže...

prekrasna je lampa

Unknown kaže...

Sretan Uskrs i tebi!

Anonimno kaže...

Lampe su stvarno savršene, pozz

Creations by Ane kaže...

ova zadnja mi je savršena

Sanja kaže...

Hvala vam!!!

Goge kaže...

Nisam stigla komentirati ovaj post. Oprost, oprost. Stalno zamisljam muku provlacenja konca između tkanine i podloge. Jadni tvoji prstici. Odlično si obavila zadatak. Bravo!

A... nakit kaže...

fora je... :)

imVaso kaže...

pretty