nedjelja, 11. ožujka 2012.

Vješalica koju već dugo želim!

Ovakve samostojeće stare vješalice danas je sve teže pronaći, a meni je bila želja imati ju po svaku cijenu! Nakon više od godinu dana čekanja ipak sam je dobila i jako sam sretna zbog toga! Dala sam zadatak svom dragom da je ošmirgla i tako je čekala, a ideja o njenom konačnom izgledu bilo je previše i to je onaj najteži dio, kako napraviti nešto što će se uklopiti u prostor, a istovremeno željeti nešto sasvim drugačije! Na kraju sam se odlučila za crno-bijelu kombinaciju, shabby i šablonu!
 Prije je izgledala ovako:
Preskočit ćemo dio kad je bila obojana u crno!
Poslije crne sam je "navoskala", dakle prelazila svijećom po dijelovima koje ću nakon bojanja u bijelu boju prebrusiti brusnim papirom (ja to radim sa 150 g), pa poslije toga izgleda ovako!
I trebala je takva i ostati, ali nešto mi je nedostajalo, pa sam se odlučila za šablonu (onu samoljepljivu)! U bijeli kit za drvo pomiješala sam crnu akrilnu boju koju sam nanosila preko šablone! Ukoliko radite s istom šablonom više puta, svakako imajte u blizini vodu i ručnik kako bi odmah nakon upotrebe oprali šablonu i posušili je u ručnik, pa zatim nastavite s radom!
U mom slučaju to izgleda ovako!

I na kraju lakiranje lakom na bazi vode u dva sloja i vješalica je spremna za upotrebu, a ja sam zadovoljna!

Na kraju se moram zahvaliti Mobycat koja je zaigrala "Izazov" u koji me uključila, ali kako sam već jednom odigrala ovu igru ne želim se ponavljati, a vi drage moje, svakako skoknite na njen blog "Mobycatcraft"
i uživajte u njenim predivnim scrapbook albumima, čestitkama i svemu što njene vrijedne ruke izrađuju, a ja idem krojiti i šivati još jedan jastuk!
Objavi komentar