nedjelja, 11. ožujka 2012.

Vješalica koju već dugo želim!

Ovakve samostojeće stare vješalice danas je sve teže pronaći, a meni je bila želja imati ju po svaku cijenu! Nakon više od godinu dana čekanja ipak sam je dobila i jako sam sretna zbog toga! Dala sam zadatak svom dragom da je ošmirgla i tako je čekala, a ideja o njenom konačnom izgledu bilo je previše i to je onaj najteži dio, kako napraviti nešto što će se uklopiti u prostor, a istovremeno željeti nešto sasvim drugačije! Na kraju sam se odlučila za crno-bijelu kombinaciju, shabby i šablonu!
 Prije je izgledala ovako:
Preskočit ćemo dio kad je bila obojana u crno!
Poslije crne sam je "navoskala", dakle prelazila svijećom po dijelovima koje ću nakon bojanja u bijelu boju prebrusiti brusnim papirom (ja to radim sa 150 g), pa poslije toga izgleda ovako!
I trebala je takva i ostati, ali nešto mi je nedostajalo, pa sam se odlučila za šablonu (onu samoljepljivu)! U bijeli kit za drvo pomiješala sam crnu akrilnu boju koju sam nanosila preko šablone! Ukoliko radite s istom šablonom više puta, svakako imajte u blizini vodu i ručnik kako bi odmah nakon upotrebe oprali šablonu i posušili je u ručnik, pa zatim nastavite s radom!
U mom slučaju to izgleda ovako!

I na kraju lakiranje lakom na bazi vode u dva sloja i vješalica je spremna za upotrebu, a ja sam zadovoljna!

Na kraju se moram zahvaliti Mobycat koja je zaigrala "Izazov" u koji me uključila, ali kako sam već jednom odigrala ovu igru ne želim se ponavljati, a vi drage moje, svakako skoknite na njen blog "Mobycatcraft"
i uživajte u njenim predivnim scrapbook albumima, čestitkama i svemu što njene vrijedne ruke izrađuju, a ja idem krojiti i šivati još jedan jastuk!

Broj komentara: 27:

Sani kaže...

i ja bih takvu vješalicu, predivna je! samo što bi kod mene zauzela tri četvrtine stambenog prostora... :)

nives kaže...

jako je lijepa baš mi je drago za tebe što si ju dobila i što možeš uživati dekorirajuči ju sad kad poželiš promijenit izgled m,žeš al stvarno ovako kako sad izgleda je prekrasna

Јасна kaže...

Lepo si doterala svoju novu vesalicu! Mislim da je ne bi trebalo odvajati od crveno-belog srca koje visi na zidu, jer joj daje poseban smek! :)

Andriana Draganic kaže...

super je! imam istu takvu koja čeka na svoju transformaciju i sad si me potakla da ne čeka više ni sekunde!

Tatjana kaže...

Koja sretnica.Te su vješalice stvarno pravo blago.Nekad ih je u bilo u svkom prostoru!I tvoja je (po)ostala lijepo-romantično-staro-pohabna

Anonimno kaže...

odličan rad, baš mi je drago da si ju dobila i dekorirala na svoj način, super je ispalo :) pozz

Biljana kaže...

Obozavam ovakve vjesalice, draga moja, bas ti zavidim:-) Cim sam vidjela ruzice, shabby, mene si osvojila, savrsena je!:-)

ivana kaže...

i meni je super vješalica toga tipa! Odlično ti je ispala, uživaj!!!

jasna kaže...

I ja imam takvu vješalicu i vjerujem da ću je i ja uskoro promijeniti(potaknuta tvojom idejom.

Lenka kaže...

Izgleda vrhunski!!!
... i vraća u stara vremena :)

Good Ghost kaže...

Prekrasno! I ja sam nekad imala takvu, ali je više nemam, šmrc

Sonaj kaže...

Ma prekrasno!!!Kada čitam komentare, svi su više-manje negdje ugrabili ovakve vješalice.Sjećam ih se , nekada su doista bile u svakoj čekaonici.
Može i meni jedna?!!!!!!Imam veliki prostor , a i puno čega za objesiti(kod mene bi se vjerojatno stalno rušila od prenatrpanosti(ha,ha,ha).
Veliki pozdrav i pusa:))

Jasminka kaže...

1. pročitaj sve navode gore
2. pridružujem se navodima
3. šaljem zavidan pogled iz Osijeka
4. vješalica je dopala u prave ruke
5. šaljem i pozdrave da zavidan pogled ne putuje sam

A... nakit kaže...

odlična je vješalica, i stvarno ih je rijetkost za vidjeti, lijepa!

Ika Verunica kaže...

I meni se sviđaju ovakve vješalice.
Ova tvoja je prelijepa, sredila si je samo tako...

Nely kaže...

Kako je divna vješalica,tko ju ne bi poželio imati,još pogotovo ovako tip-top sređenu..:)

Milka kaže...

divno , kako ima svoju patinu .... tako volim ove stvari imam i ja negde u selu ovakvu vešalicu ali nemam tako spretne i vešte ruke da dobije ovu svoju čar ... pozzzz do srca

Vesna Maric kaže...

Super je. I ja imam sličnu vješlicu, ali od metala, koju su izbacili iz ambulantne čekaonice! Naravno da sam je pokupila.

Lígia Mendonça kaže...

hvala za brigu! Njegov blog je divno!
(obrigada pelo carinho! Seu blog também é maravilhoso!)

Kamen u vrtlogu vira kaže...

Izazov na mom zidu.

Beba Still kaže...

Kako je divna i romantična i slatka i sve je ..... Svaka čast !

Sanja kaže...

:)))))))))

Ančica kaže...

Super ste je sredili:) Jako mi se sviđa što ste još uljepšali sa šablonom. To joj daje posebnu čar:)

Corrabelle kaže...

it turned out so well! I love that you distressed it a bit:)

Pipi kaže...

ohhhhhhh...jes jedna krasota zatreperi u mom srcu...hvalaaaaaaaa

Creations by Ane kaže...

krasan make over

. kaže...

Hvala na ovako divnim recima Sanja :) Vesalica mi se MNOGO svidja skroz je vintage fazon. Bravo!