utorak, 6. ožujka 2012.

Ovalni nadstolnjak!

Nadstolnjak sam radila u kombinaciji sa heklanjem, a njegova je veličina 95x55 cm i može poslužiti kao stolnjak za manji ovalni stolić! Žuticu sam prije opeheklavanja nekoliko puta oprala da budem sigurna da se poslije neće stisnuti! Izrezala sam uglove u oval i porubila na šivaću mašinu, te zatim opheklala! Ovaj puta sam izabrala kombinaciju žutog konca, uz crni - hvala Mare :)))! U sredini sam izmjerila i iscrtala oblik pravokutnika i realizirala zamišljenu ideju da u sredini bude rupa koja će biti povezana cik-cak! Ružice sam isheklala a zatim prišila u kutove!

A s obzirom da mi je ostalo žutog konca, odlučila sam uzeti u ruke jedan slični nadstolnjak koji sam davno započela i tako je nedovršen čekao i čekao...moje ruke! On je rađen na domaćem lanenom platnu, a cvjetovi su ručno vezeni (trebali su biti suncokreti, ali na kraju ne znam da li jesu ili nisu, no, nije niti važno, bitno da su cvjetovi)! Rub sam dodatno ukrasila jednostavnim prošivnim bodom (kojeg ja zovem "crtice")!
Do čitanja!

Broj komentara: 19:

Anonimno kaže...

originalna ideja, a žuto i crno baš super pristaje, preslatko..
Lijepi pozdrav!

Lilla Indigo kaže...

Jako su mi lijepi opheklani rubovi i super mi je ova žuta!

Nely kaže...

Sanja kako ovo sve izrađuješ tako lijepo i sa takvom lakoćom,ovi cvjetići-ružice su mi presuper,tako bih voljela da i ja znam takve izraditi..lijep ti pozdrav:)

Noblesse kaže...

so beatiful, this is amazing!

Anonimno kaže...

Gledala sma neki dan tvoje radove na Faceu i pomislila kako imaš zlatne ruke! :) Stvarno radiš divne ručne radove, sve pohvale Sanja!

Pozdrav:)

nives kaže...

jako su lijepi super je žuta kombinacija super za proljeće pozzzz

Good Ghost kaže...

Odlično! Baš su zgodni sa svim tim detaljima. :))

Creations by Ane kaže...

pa ti si ko manfaktura,imam osjećaj da ćim nešto vidiš u tren oka napraviš,

Jasminka kaže...

Svi tvoji radovi su razigrani, pa i ovaj nadstolnjak. Lijepa mi je kombinacija žute i crne. Budi vrijedna i vesela. Jasminka

Anonimno kaže...

Odlična ideja!!! Nekad je zbilja bolje da radovi čekaju na ruke, izgenerira se bolja ideja od prvotne, a ova je genijalna. Jako mi se sviđaju boje, razigrane su baš kao i nadolazeće godišnje doba. A ja obožavam proljeće, i skupa s tvojim nadstoljnjacima ga pozdravljam i veselim mu se. Tebi šaljem veeeliku pusu!!! :)))

Biljana kaže...

Svaka cast draga, prava si majstorica za heklanje i vez, prelijepo:-))

Nena3110 kaže...

Vrlo lepo!

Romana kaže...

Vrlo lijepi stolnjaci. I to jesu suncokreti, nego šta drugo. :)

Pipi kaže...

koje zlatne ruke imas... ljubim ih tako vredne i sposobne. Ujedno srecno za juce, nek je tek danas moja zelja u tvojim usima, jer juce su ti cestitali svi... a ja produzavam ovako i 8: mart je onda duzi.... cmok

Anonimno kaže...

Izazvala sam te, dodi na moj blog!!!! :)))

Ika Verunica kaže...

Prekrasan rad, sviđa mi se kako si složila boje...milina.

Јасна kaže...

Koliko strpljenja i rada... Svaka cast! Takodje bih ti prenela i svoje odusevljenje vezenom jastucnicom iz prethodnog posta! Pozdrav!

. kaže...

Imas izazov kod mene ;)

iglice kaže...

Prekrasan rad i kod tebe se osjeća dah proljeća....:)