utorak, 6. ožujka 2012.

Ovalni nadstolnjak!

Nadstolnjak sam radila u kombinaciji sa heklanjem, a njegova je veličina 95x55 cm i može poslužiti kao stolnjak za manji ovalni stolić! Žuticu sam prije opeheklavanja nekoliko puta oprala da budem sigurna da se poslije neće stisnuti! Izrezala sam uglove u oval i porubila na šivaću mašinu, te zatim opheklala! Ovaj puta sam izabrala kombinaciju žutog konca, uz crni - hvala Mare :)))! U sredini sam izmjerila i iscrtala oblik pravokutnika i realizirala zamišljenu ideju da u sredini bude rupa koja će biti povezana cik-cak! Ružice sam isheklala a zatim prišila u kutove!

A s obzirom da mi je ostalo žutog konca, odlučila sam uzeti u ruke jedan slični nadstolnjak koji sam davno započela i tako je nedovršen čekao i čekao...moje ruke! On je rađen na domaćem lanenom platnu, a cvjetovi su ručno vezeni (trebali su biti suncokreti, ali na kraju ne znam da li jesu ili nisu, no, nije niti važno, bitno da su cvjetovi)! Rub sam dodatno ukrasila jednostavnim prošivnim bodom (kojeg ja zovem "crtice")!
Do čitanja!
Objavi komentar