subota, 3. ožujka 2012.

Vezeni jastuk!

Znam da ste navikle da moje ručne radove gledate kroz crvene naočale, ali sada ih slobodno skinite! Trebao mi je odmor za umorne oči, a navodno plava i zelena odmaraju oči, pa sam odlučila da će motiv srca biti vezen kombinacijom svijetlo i tamno-plavog konca! Jastuk je od domaće tkanog lanenog platna, a koristila sam više vrsta veza, i to: bobičasti vez (uzlati bod), ovijenac, lančanac (bod ivančica), bod povlake i plosni bod! No, više vremena mi je oduzela sama priprema materijala s obzirom da nemam kroj za jastučnicu morala sam se snalaziti gledajući i mjereći jastuke koje imam i dobro promisliti što ću gdje spojiti! Na kraju sam sašila dvije trake od kockaste tkanine pomoću kojih se jastuk zaveže u mašnu (tako sam ovaj puta izbjegla šivanje patent zatvarača ili šivanje rupice za gumbe)!

Nakon što ste se nagledale jastučnice, pripremite se da pogledate još nešto!
Naime, naša zajednička blog-prijateljica, svestrana, maštovita i vrlo vrijedna, poznata kao "Good ghost", što stvarno i je, jako me razveselila popriličnom količinom poklona u izradu kojih je uložila puno truda i vremena kako bi bili ovako lijepi kao što ih vidite!
 Našlo se tu svega, od ljekovitog čaja koji sam vam već prije nahvalila, papirnatnih poklon-vrećica koje je osmislila za mene (zakon su...morat ću je unajmiti da mi izrađuje vrećice), ružmarina, anđela, čak se sjetila da sam se u jednom postu o kolačima požalila da nemam "onu stvar za ukrašavanje" pa sam radila s običnom vrećicom i poklonila mi špricu za ukrašavanje sa puno nastavaka (to mi baš i nije trebalo, jer ću morati peć kolače), a najviše od svega me se dojmio scrapbook album koji je izradila samo za mene i još si je dala dodatnog truda pa je isprintala moju sliku profila (kad sam bila mala), a da ne govorim o mnoštvu raznih detalja koje je trebalo izrezuckati, osmisliti i zalijepiti!
Draga moja, što da ti kažem na ovo, nego jedno veliko HVALA!
Drage moje, zar nisu lijepa ta naša blogerska prijateljstva?!

24 komentara:

nives kaže...

jako je lijep jastuk presladak i djeluje umirujuće, u potpunosti se slažem s tobom super su ova naša prijeteljstva a dar je prekrasan pozzzz

Pipi kaže...

koja lepota.. prekrasni pokloni.. a jastukkkkkkkkkkk.... da se topis od gledanja. Blago onom ko stavi glavu na njemu..Pozzzz

Anonimno kaže...

jastuk ti je odličan a i pokloni su baš cool..
Drago mi je da sam i ja upala u ovaj svijet blogova, stvarno je super se druziti i čitati razne blogove sa mnogo interesantnih stvari kojima se i naucimo nešto...
ugodnu večer želim, pozz

Good Ghost kaže...

Jastuk ti je i više nego odličan. Pa plavi je :))
Uživaj draga
puse

Sani kaže...

oduševljena sam i motivom, i bojom i mašnicom!

Biljana kaže...

Draga moja, jastuk ti je presladak, sviđa mi se plavi konac, cvjetni motivi u obliku srca i masna, kao secer na kraju, jednostavno prelijepo.
Drago mi je da te je Good Ghost obradovala svojim krasnim radovima:-)

Anonimno kaže...

Evo, naočale su skinute, a jastuk je ljepši nego ikad. Sviđa mi se kombinacija svih mogućih bodova, a ona traka, ma baš kao šečer na kraju.

A što se tiče blogerskih prijateljstava, obožavam ih!!! Zbilja su predivna, ne traže puno, a toliko puno daju. :)))

Tatjana kaže...

Jastuk je stvarno kraljevski divan!Sviđaju mi se jako te nove "naočale"

A o poklonima ne bih...jer ću pozelenit od zavisti!To je za sve pohvale....

Ika Verunica kaže...

Jastučić je presladak, boje i vez a i mašnica za vezanje. I ja imam dva koja tako vežem. Ja sam taj sistem zatvaranja nazvala--zatvarač za linčine...
Odmah mi je lakše kad vidim da nisam jedina..hahahaaaa...

Goge kaže...

Odličan jastuk. Super si složila motive. I još si našla super platno za rad.

Sanja kaže...

Na ovo ne mogu šutjet :))))...sad si razotkrila kakva sam ja ustvari linčina, a ja se htjela pravit važna :)))))))))))
Daj pet!!!
Što će na ovo reć Mare i ostale šivalice...evo već se crvenim :)))
hvala draga

Sanja kaže...

Lijepo si to rekla "..toliko puno daju"...ljubim te, s jedne i s druge :)))

Mare kaže...

e dakle sanja sad si me ostavila bez teksta!!....(a svi znamo da to nije lako;))...
jastuk je predivan,ne znam šta mi je ljepše boje,motiv ili platno:)....
a mašnica?....sjajno se uklopila tako da neću ni riječ reći o rupicama,patentima,preklopima i tamo nekim drugim načinima zatvaranja "rupa":)).....
a blogerska prijateljstva?....neprocijenjivo!!!...

ivana kaže...

Zaljubljena u jastuk. Potpuno.

Olija kaže...

Jastučnica je odlična! Divna su naša blogerska prijateljstva :)

Lilla Indigo kaže...

Divan jastuk, mašnica mi se jako sviđa, a pokloni su stvarno prelijepi :)

Romana kaže...

Vau, jastuk je tako lijep, i vezenje i platno i dizajn vezenja.. Baš mi se sviđa! I je, zelena je boja koja najviše odmara oči, pa možda bude koja i zelena varijanta? :)
A poklon je predivan!! Ovaj scrapbook je fenomenalan, znam da nije lijepo biti zavidan, ali lako se postane..

Biljana kaže...

Odličan vez, i super poklon!

Tina kaže...

jastuk je prekrasan! a nasoj gg sve pohvale na divnim poklonima

A... nakit kaže...

predivna je jastučnica, jastuk, baš predivna!

Sonaj kaže...

Predivno, predivno!!!Gdje nalaziš ideje za ove zanimljive i lijepe mustre?!!Voljela bih ih nacrtati na nekoj od boca, ali kada krenem crtati , inspiracija presahne!!!Veeeeliki pozdrav:)):)):))

Angie kaže...

Predivan jastuk.... i baš poseban jer je u plavoj boji... oduševljena sam...

Nely kaže...

Kod sebe na blogu odgovorila sam na tvoj komentar time da otkrivanjem tvoga bloga zaista sam spoznala tvoju kreativnost kakva se rijetko viđa,to istinski mislim,svaki puta me nanovo uvjeriš u to...jastuk je iz snova:)

Sanja kaže...

...možda da potražiš slike na netu koje ti se sviđaju pa ih samo precrtaš...ja koristim šeme koje imam a neke precrtam sa gotovih stolnjaka...hvala :)))