subota, 3. ožujka 2012.

Vezeni jastuk!

Znam da ste navikle da moje ručne radove gledate kroz crvene naočale, ali sada ih slobodno skinite! Trebao mi je odmor za umorne oči, a navodno plava i zelena odmaraju oči, pa sam odlučila da će motiv srca biti vezen kombinacijom svijetlo i tamno-plavog konca! Jastuk je od domaće tkanog lanenog platna, a koristila sam više vrsta veza, i to: bobičasti vez (uzlati bod), ovijenac, lančanac (bod ivančica), bod povlake i plosni bod! No, više vremena mi je oduzela sama priprema materijala s obzirom da nemam kroj za jastučnicu morala sam se snalaziti gledajući i mjereći jastuke koje imam i dobro promisliti što ću gdje spojiti! Na kraju sam sašila dvije trake od kockaste tkanine pomoću kojih se jastuk zaveže u mašnu (tako sam ovaj puta izbjegla šivanje patent zatvarača ili šivanje rupice za gumbe)!

Nakon što ste se nagledale jastučnice, pripremite se da pogledate još nešto!
Naime, naša zajednička blog-prijateljica, svestrana, maštovita i vrlo vrijedna, poznata kao "Good ghost", što stvarno i je, jako me razveselila popriličnom količinom poklona u izradu kojih je uložila puno truda i vremena kako bi bili ovako lijepi kao što ih vidite!
 Našlo se tu svega, od ljekovitog čaja koji sam vam već prije nahvalila, papirnatnih poklon-vrećica koje je osmislila za mene (zakon su...morat ću je unajmiti da mi izrađuje vrećice), ružmarina, anđela, čak se sjetila da sam se u jednom postu o kolačima požalila da nemam "onu stvar za ukrašavanje" pa sam radila s običnom vrećicom i poklonila mi špricu za ukrašavanje sa puno nastavaka (to mi baš i nije trebalo, jer ću morati peć kolače), a najviše od svega me se dojmio scrapbook album koji je izradila samo za mene i još si je dala dodatnog truda pa je isprintala moju sliku profila (kad sam bila mala), a da ne govorim o mnoštvu raznih detalja koje je trebalo izrezuckati, osmisliti i zalijepiti!
Draga moja, što da ti kažem na ovo, nego jedno veliko HVALA!
Drage moje, zar nisu lijepa ta naša blogerska prijateljstva?!
Objavi komentar