četvrtak, 1. ožujka 2012.

Izazov!!!

Na meni vrlo dragom blogu, koji pretpostavljam svi redovito čitate, a to je "Goodghost-art" 
ničim izazvana, pozvana sam na "izazov", tj. jednu vrstu igre koju je ona osmislila, jer vjeruje da smo svi mi djeca, što i jesmo, jel da? Prijateljski izazov sam prihvatila i sad se idemo igrati!
Pravila su slijedeća:
1. Nabrojati 3 alatke koje u svom hobiju najviše koristite ili koje su vam najdraže
2. Nabrojati do 3 stvari s popisa želja
3. Izazvati 3 blog prijateljice/prijatelja
I naravno, staviti slikicu "Izazova" i obavijestiti blogerice da ste ih izazvale!

Alatke koje najviše koristim u svojim, sada već, mnogobrojnim hobijima su: kist, igla i škare!
Teško je stisnuti u moj popis želja samo tri stvari, ali pravila su pravila, pa biram: ups....već 5 minuta buljim u ovaj bijeli prostor za pisanje i ne mogu se sjetiti ni jedne stvari koju želim, valjda imam sve što mi treba, a kad nešto vidim onda znam da to hoću....možda vlastiti prostor u kojem bih radila a da ništa ne moram pospremati...želim jednog robota koji bi kuhao umjesto mene...želim više slobodnog vremena!
Izazivam tri cure koje se vole igrati:
Nena
Rea
Kalipso

I na kraju se želim zahvaliti Ici koja mi je na svom blogu "Uradi sama" dodijela blog nagradu, a s obzirom da sam ovu nagradu već primila i u par navrata odigrala, ovaj puta ću vam uskratiti to zadovoljstvo :)))
Do čitanja!!!

Broj komentara: 5:

Good Ghost kaže...

Čestitam na nagradi i uspješno odrađenom izazovu
pusa

Creations by Ane kaže...

e da jedan prostor u kojem bi bilo sve po mom,čestitam na nagradici

Anonimno kaže...

Ovo joj je odlična ideja, jako mi se sviđa....super je to osmislila!!!!

nives kaže...

čestitam na nagradi i izazovu, al moram priznat da nisi jedina s manjkom prostora i meni bi dobro došo pozzzzz

Romana kaže...

Oh, hvala na izazovu, rado ću se odazvati!
Ma bitno je da si zadovoljna. :)