utorak, 28. veljače 2012.

Kutija od razglednica!

Prisjetimo se kako su nekad naše prabake i bake bile vrlo kreativne, što zbog ograničene ponude, što zbog siromaštva ali upravo to ih je potaknulo da se okrenu stvaranju i zbog toga su same smišljale načine kako kako da izrade neku igračku i druge zanimljive i lijepe stvari kojima su razveselile svoju dječicu!
Kod mene je krenulo od razgledavanja starih fotografija koje sam vam pokazala u jednom od prošlih postova, a završilo je razgledavanjem čestitki, među kojima sam našla neke vrlo lijepe! Zatim sam se sjetila da su moje cure dobile od bake jednu kutiju izrađenu od starih razglednica s kojom su se igrale, pa sam se dala u potragu i pronašla je (kasnije ću vam i nju pokazati). Malo sam je razgledavala i krenula s izradom svoje kutije od razglednica i evo rezultata...izgleda poput kućice!!!
Vrlo jednostavno, iako i nije bilo baš tako, no uspjela sam! Kutija je čvrsta i nju se može svašta pospremiti, može biti lijep poklon, a na ovaj način razglednice su ostale sačuvane!
A ovo je stara kutija koja mi je služila kao uzorak! Na vrhu je svezana nekakva izgužvana mašna, ali neka ostane upravo takva kakva je!
U par slikica ću vam pokušati objasniti kako se izrađuje ovakva kutija! Ispričavam se što neke slike imaju odbljesak od svjetla (sama sam fotografirala pa su takve i fotografije)!
Prvo sam izabrala 14 fotografija (ukoliko nisu iste veličine, izražite ih na istu veličinu), od kojih vam treba 7, tj. po dvije se lijepe zajedno jedna za drugu kako bi kutija sa svih strana bila u razglednicama! Visina mojih razglednica je 10 cm. Dvije razglednice koje idu sa strane treba presavinuti u trokut i to tako da visina do trokuta bude jednaka visini od 10 cm!
Postavite si na stol zamišljenu kutiju i počnite sa šivanjem! Potreban vam je čvršći konac (ja sam koristila onaj za vezenje), veća igla i naprstak kako bi se lakše progurala igla kroz četiri sloja papira! Poučena vlastitim iskustvom predlažem da prije šivanja stavite razglednice na komad stiropora ili sl. te bušite iglom rupice na pojednake razmake, a zatim kroz napravljene rupice šivajte i spajajte dijelove vaše nove kutije!
I sada još pogled sa svih strana na gotovu kutiju!

 Kako vam se sviđa? Kad krećete u izradu?

24 komentara:

Branka......... kaže...

kad sam vidjela post nisam mogla vjerovati, vratila si si me u djetinjstvo...imala sam i ja kutijicu, čak se sjećam kakve su bile slike, ne znam tko je napravio, onda to nije bio problem jer su se čestitke pisale jako puno .Danas je to već problem....nisam dobila ni jednu već godinama...hvala ti za ovo.

Ika Verunica kaže...

Ma daaa... sjećam se kutija i mutno pamtim još nekakve zvjezde ili nešto slično, rađeno od razglednica.
Odma mi pada na pamet kako sam skupljala razglednice i slike popularnih pjevača i grupa, pa salveta, a sjećaš li se spomenara i leksikona, Bogo moj dragi, evo si me vratila "sto" godina unatrag....
Aj' Bog...

Sonaj kaže...

Ma,daaaj!!!Taman me krenule ružice i ti nam ubaciš ovu izradu kutije!Pa kako sada da ne probam napraviti.Počnem sto stvari odjednom i onda pola toga ne završavam jer ne stižem.
Ja se nešto ne sjećam da sam negdje vidjela nešto slično i ideja mi je originalna.Hvala na detaljnim uputama!Veeeeeliki pozdrav i prekrasna je kutija:)):))

nives kaže...

jako su lijepe

Anonimno kaže...

Super kutijica, jako originalno, da se prisjetim nikad u životu zapravo nisam ništa slično ni vidjela, nisam imala tu sreću vjerojatno, zato mi je super što postoji danas internet i ljudi koji imaju tako super ideje, bilo iz prošlosti ili nešto što im padne na um..i ja bih napravila tako nešto al da mi je onih ćestitki koje sam nekad imala, stvarno jako puno a sad kud i koja neznam da bih prikupila baš za tako nešto...
Uglavnom, odlična stvar, pozdrav :)

Tanja kaže...

orginalno,totalno nešto što nisam vidjela,jedva ćekam da prečeprkam malo po cijelom blogu.

Romana kaže...

Predivna izrada, doista! Ovakav unikatan poklon nije samo jedinstven, nego je i sentimentalne vrijednosti. Super!

Anonimno kaže...

Draga Sanja, ideja ti je fantastična i stvarno kreativna!
Sličnu kutiju je imala moja baka, u nju je spremala sitnice koje smo mi unuci uvijek radoznalo škicali kad baka ne bi bilo u kući. :)

Sve pohvale, oduševila si me, kiss!

Good Ghost kaže...

Wow! Originalno! Stvarno si se potrudila, kako u pronalaženju dragocjene stare kućice tako i u izradi nove i u ovako iscrpnom tutiću. Svaka čast. Ovo vrijedi probati, Ide na listu "isprobati"
A ti draga moja imaš kod mene jedan Izazov" idi pa vidi hi hi
pusa

Andriana Draganic kaže...

Upravo kako je Branka napisala, ovo je povratak u djetinjstvo jer se i ja sjećam ljetovanja kod bake i kutije sličnoj ovoj. Hvala ti!

Goge kaže...

Ajme. I mene si vratila u djetinjstvo. Sjecam se svoje kutije od razglednica. Nesto me golica u prsima dok gledam razglednice. pokusavam se sjetiti razglednica. nekakve zute ruze su bile na jednoj, more ,...

ivana kaže...

preslatko. A ona čestitka s djebočicom i ptičicom kao da me bacila u drugu dimenziju!!!

Nely kaže...

Kako divno,baš si i mene vratila u djetinjstvo,moja sestrična je te kutije rado izrađivala kada sam bila mala,to mi je služilo kao igračka u nju sam pakovala svoje sitnice...prelijep post Sanja:)

Unique Hrebina kaže...

odlicno izgleda... ja imam hrpu razlicitih razglednica koje je mama skupljala i ovo ni se cini ko dobra ideja za upotrijebit ih.. hvala na ideji

Luisa kaže...

Nice project. My children saw it and they want to do it. Thanks for the tutorial. Kisses, from http://lamagiadelasideas.blogspot.com

A... nakit kaže...

super je!!!

Suzana kaže...

Morala bi potražiti svoju kutiju-kučicu. Prekrasno si nas podsjetila na već zaboravljene vještine i vrijednosti.

Lilla Indigo kaže...

Divna kutijica. Meni se jako sviđaju cvjetne razglednice od kojih si napravila krov :)

Biljana kaže...

Tvoje prekrasne kutije, zaista vracaju me, u neka dobra stara vremena. Svaka cast, kako si je vjesto napravila, lijepo si nam objasnila kako se pravi, jednostavno je preprelijepa:-))

Unknown kaže...

Pozdrav! Ovo je fantastično. Ovak nekaj mi stvarno nikad ne bi palo na pamet. A, baš puper izgleda. :)

Nena3110 kaže...

E, baš hoću, divna je kutija...kako se samo setiš!
Kad ću, to je malo teže pitanje:)

Unknown kaže...

Ovo je kao bajka! Bajkovito, da, da!

Anonimno kaže...

Ovo je predivno!!! Vjerujem da ću čim prije krenuti u izradu, klinci će biti oduševljeni...može biti i kućica za lutke, a i garaža za autiće! Ma ideja je odlična! LP i pusa :)

Vesna Maric kaže...

Da takve kutije od razglednica bile su nekada pravi hit. Lijepa kućica!