ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Zaljubljene ptičice!

Sigurno ste primijetili u zaglavlju mog bloga dvije zaljubljene ptičice i upravo ta šema mi je poslužila za vez na novim srcima!
- bod: lančasti i ovijenac
- crveni konac (runolist) za vez
- crveni i bijeli konac za heklanje
- domaće tkano platno
- vatelin
- vrijeme izrade: cca 10 sati (zavisno o veličini i obliku vezenog motiva i zavisno o heklanoj čipki)
- veličina: veće 32 cm u najširem dijelu, manje 22 cm u najširem dijelu
S jedne strane srce je izvezeni motiv, a s druge strane tekst!
Za kraj vam poklanjam stihove jedne tužne podravske pjesme (kaj ja morem kad su sve podravske tak tužne i srcedrapajuće)...uživajte u svom toplom domu!
"Divni dani davno ste išćezli,
bez poljupca ostala si draga ti,
a ja lutam po cijelome svijetu,
tebe draga da zaboravim!
Pokušavam da te zaboravim,
al uzalud pokušaj je moj,
jer tvoj pogled u srcu mi stvara,
tešku tugu, teški jad i bol!
Kad u jesen otišle su laste
i sa njima otišla si draga ti,
meni osta strućak ružmarina,
divan spomen naše ljubavi!"
(Blaž Lenger)

Broj komentara: 28:

Mare kaže...

prelijepo....
<3<3<3<3<3.....

Ika Verunica kaže...

Joooj...kako je to lijepo i srčeka i pjesmica...

Prirodna kaže...

kako divni i prigodi radovi :) :)

eda kaže...

Kak imam te rad...

Јасна kaže...

Srca su jako lepa! Kao i ostala iz tvoje kolekcije, imaju dušu. A ovo prvo sa ptičicama je priča za sebe...

Andriana Draganic kaže...

Prekrasno Sanja, ovo da i negdje vidim, znala bi da si to ti...

Sonaj kaže...

Prekrasno! Pokušavam se sjetiti koja je ovo pjesma(da nemam susjeda kakvog imam ne bih znala ni za Blaža Lengera) iako jedan dobar dio njegovih pjesama znam!Veeeliki pozdrav:))

Romana kaže...

Prekrasna su ta tvoja slatka srca, pogotovo poruke na njima.

jasna kaže...

Toliko su slatka da jednostavno nemam riječi!

Sanja kaže...

Edaaaaa, pa ti govoriš kajkavski!!!!!
Fala...i ja tebe <3

Miki kaže...

Jako slatka srca.

A... nakit kaže...

topli, jednostavni, lijepi... :)

Karmen kaže...

Tvoja srca su od srca tkana by the Sanja!

nives kaže...

kako su lijepi i slatko zaljubljeni pozzzz

Fikreta kaže...

Jako lijepa srca, kombinacija crveno-bijelo je idealna!

Lilla Indigo kaže...

Predivne su ptičice!

Nely kaže...

Mislim da ovo nitko ne može napraviti ljepše od tebe..kada narastem želim praviti srca kao Sanja..najljepši pozdrav!

Sanja kaže...

imaš veliku pusu od mene :)))
...a želja je ostvariva i pravit ćeš ti srca još ljepša od mojih...hvala

Manuela kaže...

Olá

Adorei estes corações, são maravilhosos!

Manuela

Nena3110 kaže...

Preslatka su!

mojemakaze kaže...

Predivna su ti srca :))

Vesna Maric kaže...

Ne znam koje mi je srce ljepše. A ptičice su preslatke!

Lenka kaže...

Ptičice su preslatke i nekako su baš idealan spoj sa srcima :))
Evo provedoh skoro pola sata čitajući prethodne postove na tvom blogu koje nisam stigla da pogledam zbog nedostatka vremena.

Andjela kaže...

Ovo je prelepo, zaista :) Svaka cast, izrada je vrhunska!

Sanja kaže...

samo 1/2 sata? :))))
hvala draga

Goga kaže...

Čudovita srca in ptičke, z užitkom sem pregledala tvoj blog od začetka do konca in prav vse mi je zelo zelo všeč.

Pozdravček iz Litije.

Waldfee kaže...

very nice ! ♥♥♥!

CreativaCale kaže...

Danas sam pronasla Vas blog i drago mi je zbog toga.Srca su DIVNA:)))