petak, 3. veljače 2012.

Samo moje...

S obzirom da srca koja radim, prije ili poslije, nađu svog vlasnika, odlučila sam napraviti jedno koje će biti samo moje, jer sam na jednoj strani izvezla naziv svog bloga, a na drugoj motiv pjetla s viticama i to u jednoj boji, pogađate...crvenoj! Pjetao ili kako mi u Podravini kažemo, pevec, je podravski motiv, vitice su oduvijek prisutne u narodnom vezu ali i na licitarskim srcima, a radovi naših baka govore o tome da su one najviše vezle samo crvenim koncem, a nešto manje plavim!
Evo kako izgleda moje, samo moje, etno srce :)))
Do slijedećeg srca, lijep pozdrav svima koji me čitaju!

Broj komentara: 27:

Mare kaže...

ma nemoj!!!.........majke mi idem sad promijeniti naziv bloga:)))))......
škrtice,zašto bi samo ti imala pijetl koji stoji i na vjetru i na kiši:))....
ako ne upali ovo s promjenom naziva bloga morat ću uzeti konac (crveni of kors) i iglu u ruke.....a da li će na kraju ispasti pijetao,kokoš ili možda ovca ne znam:)))))....

Ika Verunica kaže...

Ovo "samo tvoje" srčeko sa pevecom izgleda baš krasno!!!!

Sani kaže...

predivno srčeko!

Noblesse kaže...

beatiful heart!

eda kaže...

baš sam se pitala ostane li koje srce u tvome vlasništvu ili ih sve velikodušno podijeliš:)) a mare bi srce sa ovcom, haha...
hej, srce je PREKRASNO!!

Goge kaže...

Ajme kako precizno izvezena slova. ni ja ne bih nesto takvo dala nikome.

Lilla Indigo kaže...

Jako lijepo srčeko, stvarno prekrasno izvezeno.

Sanja kaže...

:))) od tebe očekujem samo najbolje...ovcu of kors hehe

Sanja kaže...

Hvala cure <3
Nemate pojma kolika su mi podrška vaši komentari!
I.L.Y.

Anonimno kaže...

Prekrasna i originalno srce Sanja, divno je!!!

Pusa i ugudan vikend.

Suzana kaže...

E ovim srcem si se opasno približila radovima kakve su bake nekad spremale za zamuš svojim nukicama. Imala sam čast jedno slično gledati iz bliza i diviti se. Prekrasno je slaba riječ! E-jel ti kresta bar malo porasla? I treba ti biti preko krova!

Biljana kaže...

I neka je draga Sanja,kocoperni pevec je super, carobno etno srce by Sanja:-))

Sanja kaže...

hahahaha...jeeee narasla je!!!!

Tatjana kaže...

Definitivno tvoje!Bilo je i vrijeme.O da, još uz sve to je i jako lijep!

Sonaj kaže...

Meni nikako nije jasno da ti slova vezeš rukom!!!Još kakva slova!Jednom davno mama me učila križiće(samo ravno) i to sam uspjela smrdati i odustala.
Ovo je prekrasno , a pijetlove imamo i mi u Slavoniji( mislim na krovovima) još ponegdje( ili mi je to ostala slika iz djetinjstva...))

Jasminka kaže...

E sad sam u opasnoj dilemi. Prije bi me tvoje ime asociralo na puževe kućice. U zadnje vrijeme asocijaciju preuzimaju srca. Od svekrve mi je ostao jedan crveno-bijeli vezeni stoljnjak, tako da me ta kombinaciji uvijek podsjeti na Podravinu. Budi vrijedna i ostaj mi dobro.

Stefiart kaže...

Prelijepo je...

nives kaže...

baš je slatko malo etno srce

Panta Rei kaže...

bas mi se svidja! sad sam prelistala malo tvoje ostale postove i bas mi se svidja kako si originalna, a pritom i uzivas u svom radu :) samo nastavi ovako :)

paanthera.blogspot.com

Unknown kaže...

Oduševljava me tvoja preciznost! Predivno srculence :)... baš kakvo ja volim... crveno na bijelo! Svaka čast!

Miki kaže...

Srce je prelepo,,i ja sam se divila vezu slova,koliko je precizno uradjeno,svaka cast.(a ja bih i ono plavo srce sacuvala za sebe ). ;)

Tina kaže...

predivno je srce

Sanja kaže...

Hvalaaa...drago mi je da si primijetila da zaista uživam u svemu što radim, a najviše u ručnom radu!

Sanja kaže...

haha...zimi sam srce, a ljeti sam puž :))))
drago mi je da imaš u svojoj kolekciji stolnjak vezen podravskom rukom :)))
pusa

Good Ghost kaže...

jako slatko i aamo tvoje, bravo, čestitam!

Nena3110 kaže...

Izgleda prelepo, Sanja.
I ovde se moram ponovo zahvaliti što sam ponosna vlasnica jednog srca koje si uradila za mene.
Hvala ti!

Sonja frå Sunnfjord kaže...

Lovely hearts ♥ I do like the crochet edge:)