utorak, 31. siječnja 2012.

Srcoliki jastuk!

Ovo je jastuk, ali u obliku srca i malo za promjenu, plavi je!

U par sličica ću vam pokazati kako sam ga radila!
Kao što sam vam već u nekom prijašnjem postu spomenula, u materijale se baš i ne razumijem, jer ih razlikujem po opipu, a ovo je nježno i meko poput satena, pliša i tsl. Prvo sam iskrojila oblik srca, zatim sam pripremila traku koju sam iglom i koncem na približno istim razmacima prošila koncem da dobijem tzv. falde koje sam zatim pričvrstila pribadačama za platno i prošila s unutrašnje strane ostavljajući mali otvor kroz koji sam prevrnula srce na lice, napunila vatelinom i sašila otvor. Napravila sam tri male ružice kojima sam dodatno ukrasila jastuk! Vrijeme izrade cca 1 sat, veličina 45 cm u najširem dijelu!

I još jedanput na drugoj pozadini!
Nadam se da će se nečija lijepa glavica udobno smjestiti na ovom jastuku i sanjati lijepe plave snove!
Objavi komentar