subota, 28. siječnja 2012.

Listeka ti nosim...

...listeka ti pišem!
Jedno srce i post na kajkavskom!
Zakaj baš "Listeka ti nosim, listeka ti pišem"?
Zato kaj se negdar zdavnja tak dal poruček dekli koja ti se dopada! Dečko bi napisal lubavno cedulko i nekaj bi narisal i poskrivečki to fteknul v žep svoji dekli koja bi posramečki poluknula kaj piše i v licu bi se zacrvenela kak najcrveneša jaboka! Posle toga saki pot dok bi ga vidla bi znova pocrvenela i posramleno ga gledela!
V mislima se vrnem vu vreme moje bake i zemem si v roke njezino stoletno platno pak našivavam na srce sličico i kitico koja ji paše!
Dečki gde ste?

24 komentara:

nives kaže...

jao kako je slatko a tek ptičica koja nosi pismo preslatka je

Romana kaže...

Kako slatko, da nisi rekla, ne bi pogodila o čemu se radi. Ali to je tako romantično.. I tvoji radovi su tako medeni! :)

Anonimno kaže...

Šteta da su prošla ta divna vremena kada su se muškarci na ovaj način udvarali ženama:)
Ovo srce mi je posebno jer me asocira na moju baku, ona je bila majstorica za ovakve stvari baš kao i ti. Sve pohvale!

Lijep pozdrav:)

kiselbri kaže...

Que boooonito !! me gusta como te ha quedado.
Felicitaciones por tus trabajos.
Saludos desde España.

Anonimno kaže...

A kaj da rečem,malo kajkavštine me jako obradovalo.. .a tek srčeko. .jako lepo. .pozdrav..

Anonimno kaže...

Znaš da ja tebe obožavam, i tvoja srca i sve tvoje radove, ali ovaj kajkavski sam jedva pročitala. Deset minuta čitam post i prevodim si. Hehe, morala bih češće pisati da ga malo naučimo. Vjerujem da nas ima još :))) Pusa-musa!!!!

Sandra Z kaže...

Prelijep post. Sa srcem kojeg si izvzla pravi užitak za oči.
Lijep pozdrav :))

Andriana Draganic kaže...

Prekrasno Sanja! i tekst i srčeka!

VolimBoje kaže...

jako lijep,starinski rad, podsjeća me na radove naših baka:)

Biljana kaže...

Ovo je genijalno! Draga moja Sanja, ti si prava cuvarica tradicije, svaka cast, a srce je prepreprelijepo:-)

A... nakit kaže...

aaaaa "predvalentinsko" raspoloženje, lijepo... :)

Pipi kaže...

e sinoc sam pomislila na tebe i tvoja srca, u stavri ti zivis u meni sa tvojim srcica, puzicima i soljama kafe... Okacila sam juce srce na vrata i sada moram da vam pokazem moja srca.. Srckane pozdrave vam saljem i listek ljubavi vam pisem...hvala...hvala, hvala cmok

Maria de Fátima kaže...

Olá querida! Fico feliz quando você visita meu cantinho. Seus trabalhos são lindos e já estou te seguindo.
Tenha um início de semana abençoado.
Bj

Suzana kaže...

Dugo već nisam vidjela tako nešto. Šteta što se češće ne vide takvi izljvi naklonosti i udvaranja. Super su srca i u ovakvoj izvedbi.

Creations by Ane kaže...

lijepo i sviđa mi se ovaj novi zaljubljeni izgled bloga

Sanja kaže...

A nikaj ne moraš reči...fala kaj ti se zdopal lebinsko-kajkavski :)))

Sanja kaže...

Fala Suza...eto kak je to negda bilo se...hm...romantično..jbg...ne znam kak se to veli na kajkavskom :)))

Sani kaže...

srce je divno! tvoja kakjkavština me podsjetila na moje dvije cimerice: jedna zagork, druga međmurka. međimurka na telefonu klafra s nekim od doma, priča u dijalektu. pita mene zagorka: 'razumiješ li ti iti jednu riječ kaj ova priča?!', ja je zbunjeno pogledam: 'ako je ti ne razumiješ, a živiš 15 km od nje, što misliš koliko je ja mogu shvatiti?' sve tri smo umirale od smijeha. lijepo je čuvati i voljeti svoj domaći govor, oduvijek se divim bogatsktvu različitosti u jednoj maloj državici.

LivesArt kaže...

hehe i ja jedva razumila post, al bitno je da nam tvoja srca uvijek razgale dušu. Blog ti je odlično dizajniran, baš mi se sviđa novi izgled!

Sanja kaže...

hahahah...e na ovo sam se stvarno dobro nasmijala...i morem si točno zamislit kak je to bilo :))))

Nena3110 kaže...

Preslatko, preslatko...

Mare kaže...

ja sam sve razumjela tj. opet si napravila nešto divno i posebno:).....znam da svaki put kažem kako mi je neko srce prelijepo ali ovo mi je stvarno posebno!!!.....

eda kaže...

Čekaj da ti ja napišem post na dalmatinskom, pa ću vidit šta ćeš komentirat... (o kušinima, kantunima, postolama....)
A etno srce... čarobno, čarobno!!

Lilla Indigo kaže...

Prekrasna srca i prekrasan tekstić (razmem vse)!