četvrtak, 9. veljače 2012.

Torbice spremalice!

Raznoraznih spremalica nikad dovoljno, a kako sam se ispucala sa staklenkama, špagom, limenkama, kartonskim kutijama...odlučila sam da moram naučiti šivati torbice, ali to nije bio ni malo lak zadatak! Ostataka tkanina se uvijek nađe, šivaću mašinu imam, volja je tu i samo je trebalo odnekud početi, a kod izrade su mi pomogli tutorijali blogerica-šivalica, tako da sam na kraju ipak nešto "sklepala", ali poznavajući sebe tu neće biti kraj!
Ukoliko imate volju za šivanjem svakako preporučujem ove tutorijale: "mala zelena s dzepovima", "veseli neseser", "lagana tašna od tkanine", "charmed pencil pouch"!
Nakon proučavanja prihvatila sam se posla i sašila par torbica za spremanje sitnica i kakve god bile, meni su drage! Na gornji dio sam isheklala čipku pa se torbica može zakopčati kroz iskukičane rupice, ali može se bez problema objesiti na zid pa se unutra mogu staviti razno-razne stvarčice!


Zatim jedna mala torbica od istog materijala sa prošivenom vrpcom...i drukerom iznutra tako da se može zakopčati! Inače, druker i čičak-traka su mi najjednostavniji načini kako da riješim problem zatvaranja torbice, jer još nisam savladala šivanje patent zatvarača :)))
Treća u etno-stilu za moje naočale :)))
I posljednja u mojoj omiljenoj crveno-bijeloj kombinaciji, iznutra je žutica, a izvana i na trakicu je prišivena čipka!
Kako vam se čine? Budite iskrene!
Objavi komentar