četvrtak, 9. veljače 2012.

Torbice spremalice!

Raznoraznih spremalica nikad dovoljno, a kako sam se ispucala sa staklenkama, špagom, limenkama, kartonskim kutijama...odlučila sam da moram naučiti šivati torbice, ali to nije bio ni malo lak zadatak! Ostataka tkanina se uvijek nađe, šivaću mašinu imam, volja je tu i samo je trebalo odnekud početi, a kod izrade su mi pomogli tutorijali blogerica-šivalica, tako da sam na kraju ipak nešto "sklepala", ali poznavajući sebe tu neće biti kraj!
Ukoliko imate volju za šivanjem svakako preporučujem ove tutorijale: "mala zelena s dzepovima", "veseli neseser", "lagana tašna od tkanine", "charmed pencil pouch"!
Nakon proučavanja prihvatila sam se posla i sašila par torbica za spremanje sitnica i kakve god bile, meni su drage! Na gornji dio sam isheklala čipku pa se torbica može zakopčati kroz iskukičane rupice, ali može se bez problema objesiti na zid pa se unutra mogu staviti razno-razne stvarčice!


Zatim jedna mala torbica od istog materijala sa prošivenom vrpcom...i drukerom iznutra tako da se može zakopčati! Inače, druker i čičak-traka su mi najjednostavniji načini kako da riješim problem zatvaranja torbice, jer još nisam savladala šivanje patent zatvarača :)))
Treća u etno-stilu za moje naočale :)))
I posljednja u mojoj omiljenoj crveno-bijeloj kombinaciji, iznutra je žutica, a izvana i na trakicu je prišivena čipka!
Kako vam se čine? Budite iskrene!

Broj komentara: 20:

Lilla Indigo kaže...

Jako su slatke, najljepša mi je ova zadnja i korisne su za spremanje raznih sitnica, volim ih koristiti.

eda kaže...

Da budem iskrena?
E pa, najiskrenije, bravo majstorice!!!
Znala sam da nešto prtljaš sa mašinom, ali nisam imala pojma da su konačan rezultat ovako slatke, predivne male torbice!!
I da se nisi usudila zasititi brzo šivanja, jer meni je ovo što radiš baš prelijepo... pogotovo ova zadnja!!

Mare kaže...

konkurencija je na pomolu:)....poznavajući te nećeš stati dok ne usavršiš torbice:)....
da ne zaboravim najprije ću spomenuti da mi je onaj prvi materijal presladak:))))....
i da si heklanjem super izbjegla šivanje patenta::))......
baš si mi lijepe a nekako mi je najljepša karirana crveno bijela,super materijalčić i čipka mu odlično stoji:))....
no vjerujem da ti sad i ne čitaš komentare nego negdje "sjediš za mašinom i šiješ":))).....

ps čini mi se da ti vrijeme na komentarima nekako čudno:))......

Andjela kaže...

Ovo je predivno! Sve su tako nezne i romanticne, a ja to obozavam :) Moj favorit su prva i poslednja, definitivno!

Nena3110 kaže...

Zadivljena:)

Miki kaže...

Preslatke su.I ja se dvoumim da pocnem sa sivenjem ovakvih torbica,ali nekako mi vise i lakse leze heklica u ruci.

Ika Verunica kaže...

Ova crveno bijela pa na kockice mi je najljepša!!!!
Nije loša ni ova sa tri srčeka a opet ni ova cvjetasta sa leptirom, hmm..nije ništa lošija...
Ma preslatke su sve!!!!!!

Good Ghost kaže...

Sve su fancy, evo iskreno! cmokić

Sanja kaže...

Ma kakvi, nije čudno vrijeme u komentarima, nego si ti budna do dugo u noć heheh
Nisam šila nego sam štrebala gradivo o šivanju patent-zatvarača :)))

Romana kaže...

Tvoja najdraža je i moja najdraža. Super izgledaju, svaka ti čast! Sašit malu rupu s iglom i koncem je sve moje krojačko umijeće. :)

Sonaj kaže...

I meni je nešto čudno vrijeme u komentarima , a ne znam zašto!Iskreno , ja ne znam baš puno o torbicama i ne znam što bih s njima. Nikada ne znam što je unutra( pogotovo kada nešto tražim, a uvijek nešto tražim i ne nađem!)
To ne znači da nisu slatke, čak što više!Mene više oduševljava kod tebe što nema stvari koju ti nisi probala napraviti, usavršiti.Nema - ne znam ili ne mogu!To je moj životni moto.Sretno:))

Goge kaže...

jako mi se svidja. jako sam iskrena.

bensedin art kaže...

Najlepša mi crveno bela na kvadratiće:) I druge dve su jako, jako lepe, ali ova mi je naj, naj...

nives kaže...

baš su lijepe i korisne najljepša mi prva pozzzz

Pipi kaže...

meni je ovo super i moje cestitke na umecu... sivanje ej velika umetnost..barvo.. pusa

Biljana kaže...

Meni su tvoje torbice spremalice preprelijepe. Kad vidim ovakve kreacije, onda mi je zao sto ne znam sivati.Cvjetna mi je preslatka, u etno stilu fensi, a karirana sa cipkom prava romanticna ljepotica:-))

Јасна kaže...

Pored toga sto su JAKO LEPE :), veoma su prakticno resenje za odlaganje sitnica, kao sto si i napisala! Nego, za trenutak sam se zabrinula sto nema ni jednog srculenca, a onda vidim ona malena srca na torbici za naocare, pa sam odahnula! :)

Sanja kaže...

:)))) ...hvala što si primijetila

Tatjana kaže...

O Sanja koje blago si sašila.Crvene na kockice sčipkom i ključem su mi naj-naj!

A... nakit kaže...

stvarno su slatke, divne su!!!