utorak, 6. prosinca 2011.

Kuglice za bor?

Tko kaže da pomponi ne mogu biti kuglice za bor?
U siječnju ove godine sam prvi puta radila pompone od tkanine, pa sam odlučila ponoviti gradivo i zaključila da ovakvi pomoponi mogu biti i kuglice za bor!
Osim kuglica bavila sam se i tuljcima od kojih sam napravila mala božićna drvca :)))
Evo nekoliko!
red&green
green&white
snowflake
rose
Sigurno se pitate zašto sam im dala nazive! E pa zato, jer na desnoj strani vašeg ekrana možete odabrati onu koja vam se najviše sviđa i dati joj svoj glas, a nakon što glasanje bude gotovo kuglica sa najviše glasova će biti u slijedećem giveaway postu! Glasati možete do 12.12. u 12:00h!
Puse svima i hvala mojoj Mihaeli na prekrasnim fotografijama :))))

Broj komentara: 27:

Svjetlana kaže...

ma odlična ideja,sve može biti kuglica, zašto ne :)

Pipi kaže...

bas super ideja. Sad ces me naterati da napokon isprobam pompone. Ako ovako nastavis, bices vazan i glavni krivac.. hahhhahhaha...kao i uvek, ti bas znas da me inspirises.. Jako mi se dopadaju...cmok

jasna kaže...

Rose me osvojila!Evo mi kćer gleda preko ramena u laptop i kaže:Ovo je stvarno dobro!Ma, ne dobro, nego čudo jedno.

Romana kaže...

Kul. Najviše mi se svidjela rose. :)

Sandra Z kaže...

Fenomenalni kugličasti ukrasi za bor za kojima ni borići ne zaostaju. Odlična ideja.
Lijep pozdrav :))
p.s. glasam za 1., red&green

eda kaže...

Ajme, kako je ovo dobrooooo!!!!!
Predobro!!!
Ja glasam za sve, zbilja se ne mogu odlučiti, oduševila si me, baš je fenomenalno!!

eda kaže...

Ups, najviše glasova odlazi u nagradnu igru!!
Zbilja mi je teško izabrati naj, naj... eto glasam za prvu zeleno-crvenu kombinaciju:))

Ika Verunica kaže...

Heeeej...draga... pomponići to jest kuglice i borić su ti predivni, ideja za deset...
Zeleno je lijepo al bome i ovi crveno bijeli...milina jedna!!..

by pure kaže...

odlično ponavljanje za tebe, a potpuna novost za mene! odlično Sanja! glasala i jedva čekam giveaway.

Good Ghost kaže...

he he... smijem se trenutnim rezultatima glasanja. Dobro je... hi hi
WOW! Prekrasno, nemam riječi. Stvarno si se naradila s ovim i ispalo je odlično. A fotke su mrak. Svaka čast Mihaela!
curke puse od mene za odličano obavljen posao

Kristina Uvodić kaže...

ukrasi su predobri! Moj glas ipak ide za borić, iako mi se doista stvarno svi sviđaju. Pohvala i za zimsko izdanje bloga ;), baš je po mom guštu.

Karmen kaže...

Glasam za rose. Oduševile su me fotke jer su kuglice obješene na drvo i na otvorenom. Odlična ideja!

Mare kaže...

nakon ovog posta ozbiljno sam zabrinuta za stanje u tvom ormaru:))))).....
a zabrinuta sam i za sebe jer dok ja skucam jednu kuglicu ti ih napraviš 10,pa 20 anđele,pa.....:)))
prejaka si za mene:))....
i kako da se sad odlučim koja mi je najljepša kad su sve lijepe:?!......idem još malo gledati,možda padne ljubav na drugi pogled:))).....

Sonaj kaže...

Stvarno si nas stavila na muke: koju odabrati kada je svaka na svoj način posebna!!!Ipak ( kada već moram) glasam za rose ( ili mogu za sve dati glas!!!)
P.S. Ne znam zašto ne mogu već sat vremena postaviti komentar na svoj blog(prošao je samo jedan "probni!)?!

Unknown kaže...

Uvijek sam radila cofleke od vune. Nikad mi nije palo na pamet da se mogu raditi od krpica. Odlične su kuglice. Sviđa mi se ideja. Pozdrav

Creations by Ane kaže...

baš dobro izgledaju,teško se odlučiti koja je kombinacija najbolja

Suzana kaže...

Glasala sam, kuglice su odlične i našla si super način za napraviti mjesta u ormaru i ženski zaključak dana:"Ja nemam kaj za obući"!!!!

bensedin art kaže...

Baš izgleda onako zimski, zašuškano i ušuškano:))!
Dala svoj glas za red&green kombinaciju...

Nena3110 kaže...

Sanja, bravo, zaista su prelepi!
Tvoja mašta smišlja svašta, a vešte ruke sve naprave što zamisliš!

Biljana kaže...

Naravno, izgledaju fantasticno:-)
Tesko mi se odluciti, glasam za green&wihte

Phoenix kaže...

Nikada više neću kupiti kuglice za bor...
Zaista su tako ružne u odnosu na ove koje vi pravite drage moje blogerice...
Ove su prekrasne...meni je red&green favorit..

Fikreta kaže...

Sve su lijepe, ali dajem glas za rose.

Beba Still kaže...

Sve su prelepe ... ali pošto se daje glas samo jednoj , glasala sam za Rose :)))

Keks kaže...

Super ti je ideja ova anketa :) Mene je očarala prva kuglica, točno je mogu zamisliti uz lampice na boru. I bor je odlična ideja!

Anonimno kaže...

Prekrasno Sanja, ideja ti je famozna i originalna!
Sve je jako lijepo i ne mogu izabrati favorita, sve pohvale, divni radovi!

Ugodan vikend draga:)

Sani kaže...

ako se smije odabrati samo jedna, glas dajem snowflake!

Maite - vitoma kaže...

Sabes? yo he hecho unos cojines poniendo la tela mas o menos con la misma forma, ya los colgaré para que los veas.