nedjelja, 11. prosinca 2011.

Božićne dekoracije!

Ukoliko i dalje tražite inspiraciju ili želite osmisliti nešto sasvim drugačije, možda vam pomogne upravo ovaj post!
O čemu se radi?
Radi se o granama i krep-papiru!
Vrlo jeftino i jednostavno!
Potrebna vam je neka grana (vrbe, lijeske, trsa i tsl.), akrilni sprej u boji (ja sam koristila srebrni), krep papir (ja sam koristila sjajni crveni za ukrase i sjajni srebrni za omotati teglu), malo vrpce, šećer i silikonsko ljepilo - vrućim ljepilom prelaziti preko grana i posipati šećerom, te nakon toga posprejati, tako ćete dobiti efekt zamrnutog snijega (ja sam ga koristila vrlo malo i najviše mi se sviđa efekt paučine koji dobijem sa silikonskim ljepilom), tegla od cvijeća (ja sam na dno stavila kamenje a u sredinu stiropor u koji sam nataknula svoje grane), dodala pokoji ukras i stavila žaruljice!
Dobila sam dekorativan ukras koji će osvjetljavati prostor ispred kuće, s obzirom da ispred kuće nemam nikakav grm, bor, ni stablo koje bi mogla ukrasiti žaruljicama, pa sam se eto snašla na ovaj način!
Ovo je prikaz jednog dijela izrade! Krep papir izrežete na kvadrate ili pravokutnike i u njega umotate lješnjake, smotuljak papira, orah ili nešto slično, zavežete vrpcu i objesite na bor ili na grane drveća!
Teglu za cvijeće sam omotala u srebrni krep papir i povezala vrpcom!

Uživajte u izradi!
Čitamo se uskoro u giveaway postu!
Objavi komentar